[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Even draaien in Italie??? NIET doen!!


Kok

Recommended Posts

Gast midweek
:o Het is belachelijk mee eens maar let wel een rijbewijs wordt niet zomaar ingenomen. Je zal toch iets uitgevoerd moeten hebben wat de algemene veiligheid op die mate heeft beinvloed dat je die in het gevaar bracht voor andere weggebruikers.

er zijn gevallen bekend van chauffeurs, die hun rijbewijs mochten inleveren, omdat ze in hadden gehaald tijdens een inhaalverbod!

dus nemen ze om het minste onzinnige overtredinkje je rijbewijs al in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
er zijn gevallen bekend van chauffeurs, die hun rijbewijs mochten inleveren, omdat ze in hadden gehaald tijdens een inhaalverbod!

dus nemen ze om het minste onzinnige overtredinkje je rijbewijs al in.

deze week was er weer een chauffeur die ze z'n rijbewijs hebben afgepakt.. en waarom. omdat hij naar links ging om een pool te laten invoegen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Nooit op de ring van Milaan of de Tangenziale Venezia gezeten?:cool:

Ja vaak zat :tu: Maar das voor mij geen file das echt meesterlijk das echt een sport om als eerste door het betaalhokje heen te gaan !! ik vermaak me altijd daar! Beetje net zo gek als hun doen dan blijft het leuk!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Wat ik me dan afvraag, zouden ze dat ook bij chauffeurs uit eigen land doen, of alleen maar bij buitenlandse chauffeurs ?

Wat denk je zelf? Tuurlijk niet. Italianen zelf kunnen doen en laten wat ze zelf willen.

Als ik hier rondkijk op deze site ben ik echt blij dat er geen brug over de atlantische oceaan zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10 months later...
Nooit op de ring van Milaan of de Tangenziale Venezia gezeten?:cool:

dat is verleden tijd want er ligt een mooie 6 baans nieuwe snelweg om venetie heen.

verder zie je de laatste jaren idd wat mark ook stelt dat er ontzettend veel italianen gecontroleerd worden en ik zie tegenwoordig ook bijna alleen maar italianen aan de kant gezet worden door de polizia.

ze hebben ontzettend veel parkeerplaatsen bijgebouwd en nu ook met de digitale wagens wordt er streng gecontroleerd.

zeker op de nachtrust wordt in italie goed gecontroleerd en van verschillende italiaanse chauffeurs hoor je dat er zeker ook in het zuiden flinke boete's worden uitgedeeld als het niet klopt.

natuurllijk zou italie niet italie zijn als er NIET gesjoemeld zou worden maar het controlebeleid is zeer strek aangetrokken.

en wij als buitenlander moeten gewoon erg oppassen met ons rijbewijs, maar als je je aan de regels houdt en een beetje oppast ben je niet zo snel je rijbewijs kwijt.

ik rij er al 9 jaar rond en heb nog nooit problemen gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 years later...
  • Forumlid
Wat heeft zij allemaal uitgespookt om dat voor elkaar te krijgen??? Simpel,

na de betaling gedraaid om de daar op de parking staande hanger op te halen.

Het is mij niet helemaal duidelijk hoe die situatie is daar.

Waarom moest er betaald worden ?

Waarom moest er gedraaid worden ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden