[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Zo wat 'n verwennerij...


Marotrans

Recommended Posts

  • Administrators

Een transportbedrijf uit Uden gaat z'n chauffeurs verwennen met luxe slaapruimtes volgens het Brabants Dagblad...

 

https://www.bd.nl/uden-veghel-e-o/transportbedrijf-uden-verwent-chauffeurs-met-luxe-slaapverdieping~a818f3ff/?utm_source=facebook

 

Het komt op mij meer over als het oprekken van de mazen in de wet en het idee door een reclamebureau te laten vertalen als persbericht 😉

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
15 minuten geleden zei Marotrans:

 

 

Het komt op mij meer over als het oprekken van de mazen in de wet en het idee door een reclamebureau te laten vertalen als persbericht 😉

Als je dit ziet als het optrekken van de mazen van de wet wil dat zeggen dat die betreffende wet niks anders tot doel heeft dan het de chauffeur die elders zijn rust doorbrengt zo moeilijk mogelijk te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dit hadden ze op hun oude vestiging ook al. Nu alleen iets moderner en beter, ben er binnen geweest en een luxe hotel doet er niet voor onder. Van het kantoor tot aan het chauffeurs gedeelte, is alles onder handen genomen door een interieur architecte. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
8 minuten geleden zei lientje:

Bericht van 20-08-2020.

Is het al, of is het nog steeds in gebruik?

Nog steeds in gebruik. Zijn vorig jaar rond de tijd van dat bericht verhuisd naar hun nieuwe vesting. Is oude vestiging van sanders fritom. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
2 uur geleden zei Erwin 75:

Dit hadden ze op hun oude vestiging ook al. Nu alleen iets moderner en beter, ben er binnen geweest en een luxe hotel doet er niet voor onder. Van het kantoor tot aan het chauffeurs gedeelte, is alles onder handen genomen door een interieur architecte. 

Ja die 200 per auto per week moet toch ergens aan uit gegeven worden. Anders gaat @EJD ook zo scheef lopen😂🤣

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
23 uur geleden zei schoenenreus:

Bij van Duijn hadden ze toendertijd ook een ruime kantine met keuken, 10 slaapkamertjes, 3 ruime douches en een tv voor de chauffeurs die snachts hadden gereden of die geen vaste auto hadden of waarvan de auto in de garage stond ofzo iets dergelijks. 

 

Bij Breewel hadden ze dat ook. Daar werken nogal wat mensen uit Noord-Nederland en die bleven daar dan woensdag overdag slapen. Meestal was een rit: maandagavond weg, woensdagochtend terug en dan woensdagavond weg en vrijdagmorgen/middag/avond terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 7-4-2021 om 20:04 zei schoenenreus:

Bij van Duijn hadden ze toendertijd ook een ruime kantine met keuken, 10 slaapkamertjes, 3 ruime douches en een tv voor de chauffeurs die snachts hadden gereden of die geen vaste auto hadden of waarvan de auto in de garage stond ofzo iets dergelijks. 

 

Had/Heeft Breewel op Hazeldonk ook

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 8-4-2021 om 19:50 zei RealZeus:

 

Bij Breewel hadden ze dat ook. Daar werken nogal wat mensen uit Noord-Nederland en die bleven daar dan woensdag overdag slapen. Meestal was een rit: maandagavond weg, woensdagochtend terug en dan woensdagavond weg en vrijdagmorgen/middag/avond terug.

 

4 uur geleden zei Quincy:

 

Had/Heeft Breewel op Hazeldonk ook

 

16 minuten geleden zei andremast:

????

Dit dus.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
3 minuten geleden zei sprinter 516:

Wat begrijp je er niet aan Andre?

Er stond voor Quincy Zijn tekst laatste toch al geschreven dat Breewel het zelfde deed, onnodig om te herhalen dus....

Ach Cor., Dat de pb functie al een jaartje of wat uit dienst is heb jij ook gemist, dus laat Andre ook een keer. 

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
19 uur geleden zei sprinter 516:

onnodig om te herhalen dus....

 

Weet je, soms reageert iemand op een reactie zónder het hele topic doorgelezen te hebben.

 

Althans, dat gebeurt mij weleens.

Is toch niet zo erg?

Het komt op mij zo verwijtend over en niet echt gastvrij voor een nieuwe forummer om nog eens wat meer te schrijven, denk ik.

  • Like 4
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 minuut geleden zei Durashift:

 

Weet je, soms reageert iemand op een reactie zónder het hele topic doorgelezen te hebben.

 

Althans, dat gebeurt mij weleens.

Is toch niet zo erg?

Het komt op mij zo verwijtend over en niet echt gastvrij voor een nieuwe forummer om nog eens wat meer te schrijven, denk ik.

Is ook niet erg maar dit was dus onder elkaar hetzelfde citaat met min of meer dezelfde reactie... dan heb je dus wel iets gemist

😉

  • Like 1
  • Sneu 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
37 minuten geleden zei roadtrain:

Is ook niet erg maar dit was dus onder elkaar hetzelfde citaat met min of meer dezelfde reactie... dan heb je dus wel iets gemist

😉

Ik zag alleen drie kleine driehoekjes(knipperend)in de reactie,was ff in de war.

Ben ook niet volmaakt🤐

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden