[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Eerste keer overnachting


PatjeH

Vraag

Hoi allen.

 

Morgen ga ik smiddags van Wijchen naar Brussel om daar vrijdagochtend te leveren. Omdat ik qua overnachting in de vrachtwagen nog geen ervaring heb ben ik benieuwd wat de betere parkings en restaurants zijn. Ik hoor graag.

 

Met vriendelijke groet, 

Patrick

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid
29 minuten geleden zei nstl:

Van Wijchen naar Brussel ga je t beste via Breda,en stop dan bij Joost,aan de Belgische kant ( *)van de grens.

Belgie is,wat betreft chauffeurs restaurants,nog steeds een onderontwikkeld gebied.

 

(*) Op de E 19 afslag 14 nemen,direct na de Shell pomp,op de kruising rechts af( industriezone meer) deze weg helemaal volgen,op de rotonde rechtdoor( je rijdt dan parallel met de E 19) na 1 km zit Joost rechts

 https://www.google.nl/maps/dir/51.4969799,4.7411025/51.472672,4.7261275/@51.4839973,4.7247707,15.37z/data=!4m2!4m1!3e0 )

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Administrators

Uh, morgen is het woensdag. Vrijdag lossen Brussel..... Tis maar een 3 u rijden hoor. Zelfs met de files rond Antwerpen ben je een dag te vroeg. Hoe dan ook. Je kunt beter nog ff goed eten in NL. Als je naar zuid Brussel moet zou je eens kunnen kijken op Nivelles. Zit een Toekan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ee

Op 7-4-2021 om 20:28 zei PatjeH:

(...) Morgen ga ik smiddags van Wijchen naar Brussel om daar vrijdagochtend te leveren. Omdat ik qua overnachting in de vrachtwagen nog geen ervaring heb ben ik benieuwd wat de betere parkings en restaurants zijn. Ik hoor graag.

 

Een welgemeend goed advies: rijd gewoon vrijdagochtend een paar uur eerder weg en blijf 's nachts weg uit België, vooral de regio Brussel is drama.

Goede parkings en restaurants zijn er niet in België zover ze al open zijn, een nachtje overstaan langs de autobaan kost je zomaar een tank diesel of een paar happen in je zeil... 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Uh, morgen is het woensdag. Vrijdag lossen Brussel..... Tis maar een 3 u rijden hoor. Zelfs met de files rond Antwerpen ben je een dag te vroeg. Hoe dan ook. Je kunt beter nog ff goed eten in NL. Als je naar zuid Brussel moet zou je eens kunnen kijken op Nivelles. Zit een Toekan.
Ff kijken wanneer het geplaatst is
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden