Spring naar bijdragen

Grijs worden

iveco 35c17
 Share

Recommended Posts

• Forumlid

Ik merk dat ik grijs begin te worden. 
aangezien ik net 42 ben vind ik dat nog niet helemaal geweldig. 

Nu scheer ik me de laatste tijd dus maar kaal ( standje 0 op de tondeuze) maar merk dat ik toch ook wel weer dat matje in de nek wil dat ik vroeger had. Maar dan niet met plukken grijs haar ertussen.

Nu zit ik te denken om mijn haar maar te verven. Is er hier iemand die hier ervaring mee heeft? Zo ja hoe pak ik dat aan? Welke kleuren zijn er en hoe doe je dat? 

mijn baard en snor scheer ik wel af. Daar ga ik niet mee martelen

foto ter verduidelijking van the world wide web gehaald

Behandelingen Archief • Waxx Kappers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
15 minuten geleden zei Pierre:

Ben jij dat op die foto Iveco?

Leuk kleurtje, dat kastanjebruin. 

Kerastase doet wonderen zie ik...

Nee nee. Foto van internet gehaald ter verduidelijking. 

maar je weet er wat vanaf?

Zijn er nog meer forummers die er wat vanaf weten? Wil graag info😅

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Nog even een vraag? Wie weet waar je een anus kan bleken en wat dat kost. Mijn fietsmaat dacht gisteren dat het wel een goed idee was om een witte wielerbroek aan te trekken. We hebben hem maar naar de achterste regionen van het peleton verwezen ivm doorschijnen. Hij mag pas weer op kop en zijn witte broek aan als zijn anus gebleekt is!

• Like 1
  • Haha 6
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
2 minuten geleden zei Murphy:

Ik zou de haren laten groeien. 

Of alls eraf, zeker geen matje in je nek.

Laat de natuur op zijn beloop. verven is behalve nep ook nog eens ongezond.

Kijk daar kunnen we iets mee.

waarom is verven ongezond? 

Dat matje kan je idd over wedijveren maar vroeger was dit hip en had ik dat ook. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
10 minuten geleden zei iveco 35c17:

....... vroeger was dit hip en had ik dat ook. 

Hip en je bent 42? Misschien was dat hip in die negorij waar jij vandaan komt maar in de rest van Nederland was dit al even uit de mode hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
15 minuten geleden zei the duke:

Hip en je bent 42? Misschien was dat hip in die negorij waar jij vandaan komt maar in de rest van Nederland was dit al even uit de mode hoor!

Bij ons in twente had vroeger iedereen een matje. Maar bij jullie niet?

waarschijnlijk is de film New Kids dan ook opgenomen met de verkeerde personages of speelde zich af met de juiste personen maar in de verkeerde tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
37 minuten geleden zei the duke:

Nog even een vraag? Wie weet waar je een anus kan bleken en wat dat kost.

Anus bleken kan bij mij!

Ik heb nog wat restprodukt in m'n tanks zitten dus gewoon een vriendendienst en geheel gratis.

Mét de garantie dat er ook nooit geen haar meer groeit en je ster dus niet meer hoeft te harsen...

• Like 2
  • Haha 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
39 minuten geleden zei iveco 35c17:

Geen  wonder dat iedereen hier afhaakt met een paar van die ubermenschen hier. Pffff  vraag dan ook even om een naamsverandering!

zeiksnorforum ipv chauffeursforum

En jij vindt dat gek dat iedereen hier afhaakt :bey: nou ik niet als je hier een maand niet in logt mis je niets je leest alleen wat dom gelul, wat gezever ik sta hier ik sta daar,ik ga wkend Zwitserland, leuk voor je maar ik hoef niet dus doe ff normaal.en laat iedereen in zn waarde , het gaat niet over jouw.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
6 minuten geleden zei road train:

En jij vindt dat gek dat iedereen hier afhaakt :bey: nou ik niet als je hier een maand niet in logt mis je niets je leest alleen wat dom gelul, wat gezever ik sta hier ik sta daar,ik ga wkend Zwitserland, leuk voor je maar ik hoef niet dus doe ff normaal.en laat iedereen in zn waarde , het gaat niet over jouw.

Nou dan doe al die sub forums maar dicht en dan laten we alleen welke muziek luister ik nu open! Blijf jij in ieder geval blij. 😂

• Like 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
41 minuten geleden zei Pierre:

Anus bleken kan bij mij!

Ik heb nog wat restprodukt in m'n tanks zitten dus gewoon een vriendendienst en geheel gratis.

Mét de garantie dat er ook nooit geen haar meer groeit en je ster dus niet meer hoeft te harsen...

Het is wel de bedoeling dat hij kan blijven fietsne he.... Niet dat alles in groot gat is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
42 minuten geleden zei Pierre:

Anus bleken kan bij mij!

Zou dit ook bij haar werken Pierre?  Kastanje bruin of spier wit maakt niet uit, als het maar 1 kleur is😜

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

Anus "bleekmiddel" zal wel grotendeels uit waterstof peroxide bestaan.... Doen de vrouwen ook in het haar om witter te worden.

Nep en wederom, niet gezond voor je haar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
16 uur geleden zei Murphy:

Anus "bleekmiddel" zal wel grotendeels uit waterstof peroxide bestaan.... Doen de vrouwen ook in het haar om witter te worden.

Kijk, dank je wel voor de tip👍 Als ik misschien binnenkort eens naar Noorwegen mag zal ik een doos sigaartjes voor je mee nemen 👍

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
16 uur geleden zei Murphy:

Je hebt blijkbaar praktijkervaring.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
4 uur geleden zei Pierre:

Anus bleken kan bij mij!

Locatie Griekenland??

Dan zullen er best wel mensen geïnteresseerd zijn 😉
Zit het eigenlijk in het ziekenfonds?

Link naar opmerking
Deel via andere websites