Spring naar bijdragen

Corona, meningen 贸ver en gevolgen v谩n

Recommended Posts

• Reacties 199
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ieder zijn mening en besluit , ik neem ondanks ik in het zgn risico groep zit het vaccin vooralsnog niet , een ander mag voor mij gaan om het te testen . Ben van mening dat men over de hele linie

Nee Cor, je mag tegen mij zeggen wat je wil hoor. Heb ik geen enkele moeite mee. Maar ik zal het je proberen uit te leggen. 聽 Inderdaad, je maakt het goed op uit de tekst. Eigenlijk wil ik m

Nou vandaag in het nieuws dat een bepaald bouwjaar de brief te vroeg heeft gekregen. Laat ik nou net in die groep vallen, Nergens is de brief te lezen welk vaccin gebruikt zou worden. Dus maar

Posted Images

• Forumlid
Voorlopig ff helemaal nergens heen....afgelopen zaterdag positief getest op corona.聽

Sterkte, ik afgelopen vrijdag samen met de vrouw, beide in thuis isolatie, en ja we zijn allebei goed ziek

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
7 uur geleden zei Fg2200:

Voorlopig ff helemaal nergens heen....afgelopen zaterdag positief getest op corona.聽馃檮

Beterschap. Vraagje . Ben je getest omdat je klachten had of omdat je in contact bent geweest met een besmet 聽persoon?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
2 uur geleden zei iveco 35c17:

Beterschap. Vraagje . Ben je getest omdat je klachten had of omdat je in contact bent geweest met een besmet 聽persoon?

Dagje eerder[vrijdag} is mijn zoon positief getest聽,vandaar dus direct vrijdag avond de rest van het huishouden laten testen, zaterdag bericht dat vrouw en dochter [nog] negatief waren maar ik positief.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
3 uur geleden zei sprinter 516:

Sterkte, ik afgelopen vrijdag samen met de vrouw, beide in thuis isolatie, en ja we zijn allebei goed ziek

Jullie ook beterschap en doe net als 聽ik maar lekker kalm aan...

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
Jullie ook beterschap en doe net als 聽ik maar lekker kalm aan...

Meer zit er niet in h猫, het enige voordeel is dat we allebei gewoon weer samen nog zijn en niet apart in isolatie hoeven.
En verder maar uitzieken (en ziek zijn we pfffff)
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
2 uur geleden zei Fg2200:

Dagje eerder[vrijdag} is mijn zoon positief getest聽,vandaar dus direct vrijdag avond de rest van het huishouden laten testen, zaterdag bericht dat vrouw en dochter [nog] negatief waren maar ik positief.

Oke, ik ken diverse mensen die wel positief getest zijn maar totaal geen klachten hebben. En ook doordat een bekende positief was hun ook moesten testen.

mijn stiefzoon heeft zich vandaag ook laten testen, dus misschien mag ik vrijdag niet eens naar huis als die positief is馃槴

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
7 uur geleden zei sprinter 516:

Blij dat ik vorige week woensdag alleen maar naar je gezwaaid聽heb Cor.LOL

Maarehh... Beterschap voor jou en je vrouw.:ja:

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
9 uur geleden zei iveco 35c17:

mijn stiefzoon heeft zich vandaag ook laten testen, dus misschien mag ik vrijdag niet eens naar huis als die positief is馃槴

Mijn collega leeft al 3 weken (weekenden) in zijn caravan bij de buurman in de loods. Eerst zoon positief, week later dochter positief en 3 dagen later vrouw positief, terwijl die 4 weken daar voor haar tweede vaccinatie heeft gehad.

Hij is de dans ontsprongen omdat hij door de weeks in de kost zit en tijdens聽de besmetting van zijn zoon op Vlieland aan het werk was.

Cor en FG sterkte en beterschap.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
Blij dat ik vorige week woensdag alleen maar naar je gezwaaid聽heb Cor.LOL

Maarehh... Beterschap voor jou en je vrouw.:ja:

Dank je Peter, dat komt omdat. Ik jou toen niet gezien heb haha.
Tja sommige mensen merken er weinig van dat ze Corona hebben, wij natuurlijk weer wel.
Maar goed, zolang we thuis mogen blijven valt het nog wel mee, veel koorts en hoofd en spierpijn en geen smaak zijn onze voornaamste klachten.
Onze schoondochter van 30 heeft zelfs al 2 weken op de IC gelegen en heeft het nog steeds benauwd na meer dan een maand thuis te zijn.
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
2 uur geleden zei Teddybeer:

Mijn collega leeft al 3 weken (weekenden) in zijn caravan bij de buurman in de loods. Eerst zoon positief, week later dochter positief en 3 dagen later vrouw positief, terwijl die 4 weken daar voor haar tweede vaccinatie heeft gehad.

Hij is de dans ontsprongen omdat hij door de weeks in de kost zit en tijdens聽de besmetting van zijn zoon op Vlieland aan het werk was.

Cor en FG sterkte en beterschap.

Nou ik hoop niet dat het bij ons zo gaat aflopen. Vandaag de uitslag maar eens afwachten.

Wil vrijdag na twee weken onderweg toch ook wel graag weer naar moeder de vrouw.馃槣

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
10 uur geleden zei iveco 35c17:

Nou ik hoop niet dat het bij ons zo gaat aflopen. Vandaag de uitslag maar eens afwachten.

Wil vrijdag na twee weken onderweg toch ook wel graag weer naar moeder de vrouw.馃槣

Test was negatief馃憣 Dus het jonkje is vanmiddag maar weer meteen gaan werken.

O.T. Morgenvroeg vertrekken vanaf Enschede naar Isny im Allg谩u

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
Op 22-4-2021 om 18:56 zei Gegrand:

Beterschap aan de zieken

Vannacht is de dokter toch maar even langs geweest, de koorts is opgelopen tot 39,9, maar zolang het zuurstof gehalte boven de 90% is heb ik nog geluk, en mag ik thuis blijven....

Voor diegene die nog steeds volhouden dat Corona een "gewone" griep is.......... Laat maar....

• Like 2
  • Verward 1
  • Sneu 1
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
Vannacht is de dokter toch maar even langs geweest, de koorts is opgelopen tot 39,9, maar zolang het zuurstof gehalte boven de 90% is heb ik nog geluk, en mag ik thuis blijven....
Voor diegene die nog steeds volhouden dat Corona een "gewone" griep is.......... Laat maar....
Geen gekke dingen doen hoor Cor ...
Sterkte en beterschap

Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
6 minuten geleden zei sprinter 516:

Beterschap Cor

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
1 uur geleden zei sprinter 516:

Beterschap Cor.聽

ook aan alle anderen die met gezondheidsklachten kampen.聽

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
1 uur geleden zei Gegrand:

Op naar richting herstel Cor!!!!

Ik vanmiddag m'n eerste prik gekregen in het Breepark Breda.

De directrice de la casa krijgt hem volgende week donderdag.

IK word daar morgen verwacht.( om 14.30 uur)

Mijn directrice krijgt m 12 mei,op "Breda Airport:D"

Link naar bericht
Deel via andere websites