[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

welk merk vrachtwagen is dit???


Maersk

Vraag

  • Forumlid

Goedendag allemaal, ik ben opzoek naar een merk van een Amerikaanse vrachtwagen (truck) van een helaas te voeg overleden goede vriend die beroepschauffeur (eigen rijder) was en in september 2010 na een herniaoperatie aan een hartaanval overleed op amper 54 jarige leeftijd.

IK heb na zijn jaren maar soms weleens daarvoor contact gehad met zijn neef Jim en daar heb ik nog altijd contact mee.

Aan hem stelde ik de vraag of hij wellicht wist welk merk vrachtwagen Ted reed?  maar helaas ook hij moest het antwoord schuldig blijven, ik heb het internet afgezocht en een paar komen er wel voor in aanmerking maar ik weet het niet zeker.

 

Waarom ben ik daarna opzoek?  nu ik heb een complete serie van vrachtwagens ingescand en hier heb foto-video shows van gemaakt en deze zijn op mijn YouTube kanaal te vinden, de eerste twee zijn inmiddels gelanceerd, sommige zullen deze waarschijnlijk wel herkennen ze dateren uit het jaar 2000 of daaromtrent.

 

Ik heb de Europese en de Amerikaanse modellen en merken etc. van elkaar gescheiden en nu wou ik de vrachtwagen waar Ted mee had gereden er tussen plaatsen met een kort verhaaltje erbij, zodoende dus dat ik opzoek ben naar het merk vrachtwagen, zie hieronder enkele foto's van Ted die hij mij in die tijd toestuurde en die heb ik nog altijd bewaard, kan er geen afstand van doen zeg maar.

 

Ted was overigens een immigrant van Griekse afkomst, hij is dan ook in Griekenland begraven destijds in Theologes, Thasos, een schiereilandje voor de kust van Griekenland, niet te verwarren met het Theologos op Rhodos, ironisch genoeg was wel dat zijn beide ouders toen nog leefden ze waren toen al ver in de tachtig dat is toch een hard gelag lijkt mij.

 

Ik hop dat iemand weet welk merk vrachtwagen  dit is, normaal vind ik van alles via Google etc. maar helaas het is waarschijnlijk een model uit de jaren 2002-2006 o.i.d.

 

Bij voorbaat dank en oh ja de link naar dat YouTube kanaal is deze:https://www.youtube.com/watch?v=bmWJ65Mgafc&t=87s  en deel 2 is ook  aanwezig, elke week upload ik een deel aangezien het toch wel intensief is om alles te scannen en op de juiste grootte te positioneren.

Teds truck.jpg

18D67-architectural-width-1620px.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Geachte heren, zeer hartelijk dank voor deze info en ook nog meer dan ik dacht, ik had deze via Google al een par maal voorbij zien komen maar ik twijfelde nog en om aan alle twijfel een einde te maken heb ik de vraag maar hier gesteld en zie hier, chapeau heren en heel hartelijk dank hiervoor, ook Ibo bedankt voor de link heb ik direct even veilig gesteld ha ha ha

Voor de moeite hier een virtueel bloemetje, nogmaals dank!!

 

Witroos-boeket.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
2 uur geleden zei corydon:

Zag t ook gelijk maar de heren hebben het juiste antwoord al gegeven.

Ik heb nog even verder gevraagd daar aan de overkant van de grote plas, maar het blijkt, volgens deze oud chauffeur dus een wagen te zijn uit 2002, maar dat wist hij niet met 100% zekerheid te zeggen maar vermoedde het wel.

Dat komt ook omdat Ted destijds de wagen heeft opgefleurd met wat extra zaken zoals aan de beide zijkanten om die lelijke brandstoftanks weg te werken waarschijnlijk, ik heb nog een foto dat er de laatste hand aan wordt gelegd.

Deze oud chauffeur is weer een kennis van die neef van Ted, hij was ook zoekende naar het juiste type, maar oké ik kan nu wel stellen dat het International 9400i Eagle betreft en daar ging het tenslotte om.

En ja je ziet nog weleens wat in je spiegel aankomen, dat zal je hier in Europa nooit tegenkomen.....................

 

De laatste dat mocht Halsema willen, ha ha ha

 

Finishing Touches.jpg

193710.jpg

198712.jpg

8C0C4.jpg

8C4C6.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden