Spring naar bijdragen

mafkees in Beverwijk............... Niet alleen de uitvoeger is een beetje link maar ook vervolgens links voorsorteren richting Velsen-Noord om daar vandaan toch maar naar rechtdoor te gaan. Nee toch maar door rood rechtsaf.


roadtrain

Recommended Posts

  • Forumlid

Dat “zie” je verkeerd......

a: had niet bedacht dat die persoon van links nog weer helemaal naar rechts(af) zou gaan....

 

b: als ik achter dat bergingsautotje zou blijven loop je het risico dat je in de staart van de rij rechtsaf niet verder kan. Dus als de mogelijkheid daar is dan “op links en door”. Volgende stoplichten gebeurt vaak hetzelfde. Het is een beetje zonde om tot twee keer aan toe aan te moeten sleutel in een “file” waar je eigenlijk niet heen moet. 
Het asfalt gebruiken wat er is.....voor alle partijen beter. 
 

dat alsnog de capriolen van deze opvallende “bestuurder” mooi op beeld kwam was een bijkomstigheid. 
door zijn manier van uitvoegen voel hij al genoeg op🙈

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

^^ maar positie van het beeld is dat weer wel.

 

Maar, het ging dus om de rode Punto, begrijp ik?

 

Die doet toch, min of meer, hetzelfde:

Op 28-5-2021 om 06:15 zei roadtrain:

Het asfalt gebruiken wat er is.....voor alle partijen beter. 

 

;):D

  • Haha 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nou ik zie hier wel heel veel op dat korte stukje, een auto met motor op de aanhanger, staat er ook schuin voor, bij het verkeerslicht voor linksaf, een auto van de BAM die aardig door oranje komt, was wel heel stevig oranje, en wat Roadtrain doet bij het opstellen op het linkervak, zelfs met de vrachtwagen zou ik niet plompverloren naar de rechterbaan vlak voor de bergingswagen terug gaan, dat is ook een ander een beetje ruimte gunnen.

  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
23 minuten geleden zei Windhoos:

wat Roadtrain doet bij het opstellen op het linkervak, zelfs met de vrachtwagen zou ik niet plompverloren naar de rechterbaan vlak voor de bergingswagen terug gaan, dat is ook een ander een beetje ruimte gunnen.

Dat had ik al uitgelegd waarom. 
en ik was de Berger ruiuiuiuiumschootss voorbij voor ik weer naar rechts ging.......😊

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
18 uur geleden zei roadtrain:

en ik was de Berger ruiuiuiuiumschootss voorbij voor ik weer naar rechts ging....

 

Ik zou links gebleven zijn. Is maar voor een kort stukkie , ook omslachtig.

 

Knipper uit naar links en gáán.. wat rechtdoor wil aan personenverkeer kan er dan mooi rechts voorbij. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
18 uur geleden zei roadtrain:

Dat had ik al uitgelegd waarom. 
en ik was de Berger ruiuiuiuiumschootss voorbij voor ik weer naar rechts ging.......😊

Sorry ik bedoelde juist dat ik hetzelfde als jij gedaan zou hebben met de berger.

  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
10 uur geleden zei Durashift:

 

Ik zou links gebleven zijn. Is maar voor een kort stukkie , ook omslachtig.

 

Knipper uit naar links en gáán.. wat rechtdoor wil aan personenverkeer kan er dan mooi rechts voorbij. :D

Niet op links blijven als niet nodig is want dan kom ik op verkeerde voorsorteervak uit....

is aan het einde bij stoplichten beetje vreemde situatie. Rechtdoor wordt rechtdoor of voorsorteren voor linksaf vanaf rechtdoorbaan. Als je links aanhoud kom je op linker voorsorteervak uit voor linksaf. 

C21DD618-F9A0-42B0-A5E6-3259BBB7007B.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ja.. maar lijnen zijn plat.:p. en als er rechts niks zit, gewoon rijstrook 2 oprijden vanaf rijstrook 1, lijkt mij.

 

Blijft een rot stukje. Was vandaag helemaal ruk daar.. met een afgesloten Velsertunnel. Ik stond vanaf Rotterpolderplein in de file :mad:  (privé auto).

Ik dacht eerst dat de brug open was geweest.. maar later bleek dat de zeilboten nog lagen te wachten..:angel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden