[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Magnetron inbouwen


Windhoos

Recommended Posts

  • Forumlid

Hallo ik mag sinds deze week een Iveco Stralis Highway XP besturen, nu hebben ze er een omvormer ingebouwd met een vermogen van 2500 watt en een piek van 5000 watt.

 

Nu is mijn vraag kan ik gewoon een Magnetron hierop aansluiten en waar moet ik op letten?? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

2500/5000 is wel serieuze hap!

Magnetron gaat er gewoon op werken, maar vergeet 1 ding niet......

Al dat vermogen komt uit de accu's, dus na een avondje diepvriesmaaltijden opwarmen en verkopen, is de peut er wel uit LOL

Maar ik kon 's avonds de ping gebruiken en 's ochtends de koffie aanzetten voordat ik de motor moest starten, dus in de regel "no problemo"! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Als de batterijen goed zijn, is dat zeker in de zomer niet noodzakelijk....

 

(als gevolg van een "foutje" van de dealer met het opbouwen, kreeg ik iedere 2 jaar nieuwe accu's....) :eek: Dus deed ik weinig moeite om die te sparen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei trieftol:

gewoon een magnetron van 700watt nemen, geen centje pijn

Ja heb ik gedaan, die bij Dirk in de aanbieding was, Brabantia BBEK1145DG Combi Magnetron - Vrijstaand - Grillfunctie - 13 automatische kookprogramma's, 700 watt, het is ook niet de bedoeling dat ik elke avond magnetron ga eten, maar heb geleerd inmiddels dat het wel verdomd gemakkelijk is.

 

Eergisteravond bij Kassel binnen gegeten, niks mis mee, maar gisteravond bij Recklinghausen kreeg ik een voerbak mee, en de portie's zijn kleiner en behoorlijk zout, dan denk ik kan ik net zo goed in de auto een maaltijd nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei iveco 35c17:

Even het pootje op het gas Ger! en  zo te horen hebben jouw collega s daar ook geen last van. Althans die donderdagavond naast me stond in Trelleborg niet!

Was vast geen groene auto....,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
13 minuten geleden zei iveco 35c17:

Nee. een oranje volvo met Vos logistics op de zijkamt. Jongens hadden wel knappe jassen aan van Vos. dat mag dan ook wel weer gezegd worden👌

Auto’s met kiepbulk hebben geen motor afslag. Is een beetje lastig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
2 minuten geleden zei roadtrain:

Auto’s met kiepbulk hebben geen motor afslag. Is een beetje lastig. 

Zaten gewoon tautliners achter. Zitten elke week met meerdere van jullie collega s op de boot. alleen spreekt er van VOS niemand Nederlands. Al kwam ik vorige week in Denemarken wel een nederlandse plaat tegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
5 uur geleden zei Ger-1957:

Valt niet mee als deze automatisch uitschakelt na 1 minuut ;) 

Gewoon de pechhulp laten komen als de accu leeg is.

 

hoe meer geld dergelijke hulp kost, des te eerder is deze verkeerde zuinigheid afgelopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators
3 uur geleden zei roadtrain:

Auto’s met kiepbulk hebben geen motor afslag. Is een beetje lastig. 

Hoezo niet? Indien ze staan te pompen, doen ze dit toch met een andere stand op de CC of zit er tegenwoordig andere electronica achter? Of gaat het gewoon op stationaire toeren? In mijn tank tijd (reed scania) moest indien de comressor aan stond, die handgaspook van de scania uitgetrokken worden op hoog stationair (beetje afhankelijk van jaargang en compressor).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
9 uur geleden zei Murphy:

Hoezo niet? Indien ze staan te pompen, doen ze dit toch met een andere stand op de CC of zit er tegenwoordig andere electronica achter? Of gaat het gewoon op stationaire toeren? In mijn tank tijd (reed scania) moest indien de comressor aan stond, die handgaspook van de scania uitgetrokken worden op hoog stationair (beetje afhankelijk van jaargang en compressor).

Zo gouw je de compressor start gaat de motor niet meer uit. Maar als je wilt kiepen op stroom van de trekker zonder dat de compressor loopt gaat hij wel uit. 
 

als je een groot wagenpark hebt met een aantal chauffeurs die vaak de motor onnodig laten draaien dan krijg je dit soort akties van de werkgever......

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden