[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]Spring naar bijdragen
Mijn eerste berichtje op dit forum, dus eerst ff netjes voorstellen... Naam en leeftijd behoeven geen introductie! Chauffeur zijn heeft mij altijd wel getrokken, maar nooit de stap gezet en begin er toch meer geinteresseerd in te raken, ondanks de vele nadelen die er aan hangen en ik het nu ook bere goed heb kruipt het bloed (of diesel, wat jullie willen) waar het niet gaan kan. Ik werk wel al heel mijn werkzame leven in de logistiek en heb al veel takken van (tran)sport al gezien, voornamelijk in de zeecontainers (wat me trouwens verschrikkelijk lijkt om te rijden, dat ter zijde).
Idee is om nu in de vrije tijd (1 of 2 dagen in de week) die ik heb wat te gaan rijden, misschien later eens een dagje minder te gaan werken bij mijn huidige baas. Natuurlijk valt dit misschien niet in de smaak bij de die-hard chauffeurs hier "zucht, weer zo'n broodrijder" (genoeg discussies gezien die hierin uitmonden ;-)), maar wie weet waar het mij brengt.
Ik heb via mijn huidige werkgever een aardig opleidingsbudget staan en ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn met het halen van je theorie RV1, V2C en V3C met zelfstudie, door mijn huidige werk ben ik helaas te weinig beschikbaar in de avonduren of vaste dagen waarop deze klassikaal gehouden worden. Natuurlijk is hierop geen eenduidig antwoord te geven, maar in sommige gevallen zou het misschien handiger zij om dit in de praktijk te zien (lees technische aspecten).
You can post now and register later.
If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.
Vraag
Daniel84
Hallo allemaal,
Mijn eerste berichtje op dit forum, dus eerst ff netjes voorstellen... Naam en leeftijd behoeven geen introductie! Chauffeur zijn heeft mij altijd wel getrokken, maar nooit de stap gezet en begin er toch meer geinteresseerd in te raken, ondanks de vele nadelen die er aan hangen en ik het nu ook bere goed heb kruipt het bloed (of diesel, wat jullie willen) waar het niet gaan kan. Ik werk wel al heel mijn werkzame leven in de logistiek en heb al veel takken van (tran)sport al gezien, voornamelijk in de zeecontainers (wat me trouwens verschrikkelijk lijkt om te rijden, dat ter zijde).
Idee is om nu in de vrije tijd (1 of 2 dagen in de week) die ik heb wat te gaan rijden, misschien later eens een dagje minder te gaan werken bij mijn huidige baas. Natuurlijk valt dit misschien niet in de smaak bij de die-hard chauffeurs hier "zucht, weer zo'n broodrijder" (genoeg discussies gezien die hierin uitmonden ;-)), maar wie weet waar het mij brengt.
Ik heb via mijn huidige werkgever een aardig opleidingsbudget staan en ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn met het halen van je theorie RV1, V2C en V3C met zelfstudie, door mijn huidige werk ben ik helaas te weinig beschikbaar in de avonduren of vaste dagen waarop deze klassikaal gehouden worden. Natuurlijk is hierop geen eenduidig antwoord te geven, maar in sommige gevallen zou het misschien handiger zij om dit in de praktijk te zien (lees technische aspecten).
Bedankt voor het lezen en beantwoorden!
Link naar opmerking
Deel via andere websites
38 antwoorden op deze vraag
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.