[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Alles kan en mag


corydon

Recommended Posts

  • Forumlid
33 minuten geleden zei iveco 35c17:

@europeaan 

 

Wij kunnen daar een mening over hebben, maar zeker niet oordelen. Of heb je Cor op dat moment geholpen met in de spiegels kijken?

 

Ik oordeel niet,dat heeft de rechter gedaan,en naar mijn mening correct.

ook heb ik hem niet geholpen met in de spiegels te kijken.

Maar Cor heeft ook niet bij die man in Pesse mee gekeken,en dat is wat Dokus bedoelt( dacht ik) dat hij dan niet het recht heeft iemand de maat te nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
9 minuten geleden zei europeaan:

Ik oordeel niet,dat heeft de rechter gedaan,en naar mijn mening correct.

ook heb ik hem niet geholpen met in de spiegels te kijken.

Maar Cor heeft ook niet bij die man in Pesse mee gekeken,en dat is wat Dokus bedoelt( dacht ik) dat hij dan niet het recht heeft iemand de maat te nemen.

Dat klopt idd. Daar mag Cor niet over oordelen. enkel slechts een mening hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik oordeel niet,dat heeft de rechter gedaan,en naar mijn mening correct.
ook heb ik hem niet geholpen met in de spiegels te kijken.
Maar Cor heeft ook niet bij die man in Pesse mee gekeken,en dat is wat Dokus bedoelt( dacht ik) dat hij dan niet het recht heeft iemand de maat te nemen.

Jullie nemen te veel aan, blijkt wel weer.
Toch wel weer een beetje jammer, dat jullie het gesprek toch weer op de man weten te veranderen, alleen omdat ik op basis van mijn mening (die ik blijkbaar niet meer mag hebben omdat ook ik bij een dodelijk ongeluk betrokken ben geweest wat overigens een totaal andere toedracht had.

Zullen we het maar weer over het begin topic gaan hebben????
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei sprinter 516:


Op papier valt dat inderdaad wel mee ja.
Geestelijk is het nog steeds een zware straf, die na al die jaren nog steeds aanwezig is.

Begin eens met de zaak  klinisch te bekijken, vanuit jouw standpunt ,maar ook van die van het slachtoffer.

Dan kun je voor jezelf beginnen met de verwerking van het gebeurde,en het een plaatsje geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Begin eens met de zaak  klinisch te bekijken, vanuit jouw standpunt ,maar ook van die van het slachtoffer.
Dan kun je voor jezelf beginnen met de verwerking van het gebeurde,en het een plaatsje geven.

Ik heb het al lang een plaats gegeven hoor Peter, alleen vergeet je het nooit
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden