[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Voorruit foto's


Murphy

Recommended Posts

  • Forumlid
47 minuten geleden zei Durashift:

^^ ik lig eerder zo'n twee keer per jaar onder de bumper om de H7 te vervangen dan dat ik achterop bolletjes moet vervangen. Nog maar één keer in drie jaar hoeven doen..

 

Juist een simpel bolletje vervangen vind ik kosteneffectiever dan als zo'n LED lamp toch deels de geest geeft.. dan wordt het een geheel nieuw armatuur erop schroeven.  :eek:

De Mercedes waar ik een poos mee gereden heb, om de haverklap de achterlichten kapot en bolletjes wisselen. Men gaf het op het stuiteren van de achteras tijdens het solo rijden.  De DAF waar ik nu mee rijd in een jaar en 3 maand nog geen lamp gewisseld op de binnen verlichting na. [ De rode lampjes bovenin]

 

Eerder met de oprijdaanhangers voor de minigravers hier zelfde verhaal. De aanhangers met gewone verlichting om de haverklap bolletjes wisselen.  Twee aanhangers had ik ledverlichting op en nooit wat mee aan de hand. 1 daarvan heb ik 12 jaar gedaan met dezelfde ledlampen en toen de kar verkocht dus weet niet hoelang ze het daarna nog vol hebben gehouden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • Forumlid

Dit was idd een toevalstreffer.....

Ik rijd zelf heel weinig met een zonnebril, heb meestal de zonneklep/scherm iets naar beneden.

 

Met welke auto reed je dan, Lientje. Ikzelf met een DAF combinatie van Oldenburger (die heel rustig door de bochten ging, topzwaar).

 

Groet Ron

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 4 months later...
  • Forumlid

^^ Ah, de Kooy. Mocht je niet via de Defensie ingang? Zo smal is het daar toch niet, d8 ik zo.

 

Stond laatst in de regionale krant dat de luchthavengelden, voor het eerst in 10 jaar tijd, verhoogd zijn. Kostenniveau schijnt vrij hoog te zijn door de strenge beveiligingseisen. Zou op Schiphol niveau staan omdat de olie en gas offshore bedrijven dit verlangen.

 

Echter, de windparken offshore bedrijven kijken niet zo streng en wijken dus uit naar voordeliger, regionale, luchthavens.

Kortom, er is geen eerlijk speelveld volgens Luchthaven de Kooy.

 

Goh.. waar kennen we dat van: geen eerlijk speelveld en hogere kosten dan elders, voor vergelijkbare dienstverlening..:angel:

bewerkt door Durashift
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
8 uur geleden zei Durashift:

^^ Ah, de Kooy. Mocht je niet via de Defensie ingang? Zo smal is het daar toch niet, 

Moest daar om de hoek hangardeuren plaatsen,  dus zo hoef ik niet over het hele vliegveld te rijden. 

5 deuren eruit, en 8 erin , deze werden 2 aan 2 gekoppeld zodat je 4 grote deuren krijg.

Poort  was 5 mtr breed,  oude deuren 5.30, die moesten het terrein weer af, en worden door een extern bedrijf gedemonteerd.  Kon ik tot de poort rijden en met de kraan over het hek hengelen 

20230501_132820.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden