Spring naar bijdragen

ILT test op afstand uitlezen tachografen

lientje
 Share

Recommended Posts

• Forumlid
4 uur geleden zei edje:

^^

Ik ook niet Matthieu. Als we maar op tijd vertrekken voor de eerste rit vinden ze het prima. De rest van de dag komt zoals het komt. Is wel lekker als je zo je werk kunt doen.

Maar ik heb ook distributiewerk gedaan en dan weten sommige planners niet van ophouden. 

Oké, je hebt hier expliciet over distributiewerk dus. Ik heb n's met een gast gestaan die kreeg z'n opdracht binnen per mail bij dat restaurant (De Mol, Wijthem). Daar stond bij elk adres hoe laat ie daar aankwam en hoe lang ie daar nodig had! Zelfs z'n pauze stond genoteerd.

Dat is blijkbaar de consequentie als je dat soort werk doet. Strak, strak, strak.

Niet mijn ding zeg maar. En ik snap ook werkelijk niet dat iemand zo überhaupt wil werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Och, Matthieu. Tijden staan er bij ons zelfs op. Zal wel een dingetje zijn wat in het systeem zit. 
Maar werkelijk niemand trekt zich er iets van aan. Kán ook helemaal niet. Daarvoor zijn teveel variabelen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
10 uur geleden zei lientje:

Krijgt je werker die aandacht niet of krijgen de chauffeurs die niet als ze onderweg zijn? 🙃

Wij worden ook zelden aangehouden, maar er worden wel degelijk steekproeven gehouden op het naleven van de regeltjes.

Dat gebeurt bij ons ook hoor Lientje. Maar de aandacht die ik hier bedoel wird niet aan mijn werkgever geschonken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Bij ons staan er ook tijden op. Maar die zijn toch meestal wel heel ruim hoor, niets om zenuwachtig van te worden.

Veel wordt geleverd op bloktijden mocht je veel uitlopen dan even een berichtje via de bc naar de planning en klaar. Ieder uurtje wordt gewoon betaald en meer dan je best kun je gewoon niet doen.

Vaak loop ik op voor en dan loop je kans dat je wel eens moet wachten bij het laden of lossen. Wanneer ik ergens in mijn bloktijd moet wachten, gaat er een belletje naar de planning en die vragen hoe of wat bij het betreffende bedrijf.

Die tijden zie ik als richtlijn.

Je op laten jagen is slecht voor je hart en schade rijden of fouten maken slecht voor het bedrijf.
Dus gewoon je ding doen, net als ieder ander mens die aan het werk is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites