[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Iemand van hier?


EJD

Recommended Posts

  • Forumlid
27 minuten geleden zei Ger-1957:

(...) Ik concludeer hieruit alleen maar dat de hetze van politieagent(en) gewoon verder gaat.

 

Ik concludeer hieruit alleen maar dat er genoeg signalen waren gegeven -o.a. door de betreffende agent dat M. een gevaar op de weg was en nooit meer de weg op had mogen gaan maar dat de politieleiding, de rechtbank en het OM al die signalen naast zich neer heeft gelegd en het CBR o.a. op basis van die informatie gewoon zijn rijbewijs heeft verlengd cq teruggeven.

Dit soort zaken met een verkeerde en diep trieste afloop ten gevolge van gerechterlijke dwalingen en compleet verkeerde beslissingen door corrupte ambtenaren foute rechters en ander bureaucratisch gepeupel in Nederland staat niet op zich natuurlijk. Daar staat de krant wekelijks vol mee...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
30 minuten geleden zei Ger-1957:

 

Ik concludeer hieruit alleen maar dat de hetze van politieagent(en) gewoon verder gaat.

Let wel, ik praat hier niets goed, drie keer een ongeval waarvan twee keer met dodelijke afloop is niet normaal, maar nog steeds laat ik het oordeel over aan de rechter, cbr heeft de man twee keer laten keuren en hij is twee keer goedgekeurd.

 

 

 

Noem jij het maar een hetze. En het kan ook maar zo zijn dat er een hetze gevoerd is jegens M. Ik kan me ook goed voorstellen dat er een hetze gevoerd word jegens M. als deze zelfde M. je dienstmaat invalide rijd en dat waarschijnlijk met opzet! M. heeft alle schijn tegen, M. zei vantevoren al dat hij er 1 plat zou rijden. Daar werd al aangifte van gedaan maar werd niets mee gedaan. De aangevers werden daarna lastig gevallen door M. Die gast is gewoon gestoord joh, daar hoef je niet deskundig voor te zijn. M vertelde niet alles bij het CBR, niet alles vertellen is geen liegen. Zo kun je het ook zien ja.....

 

Nog wat opinie in de link hieronder.

 

https://www.femkefataal.nl/reed-trucker-motoragent-arno-en-fietsster-hennie-met-opzet-dood/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Met alles wat ik hier over lees kan ik voor mij zelf maar 1 mening vormen over dit verhaal. Deze chauffeur moet koste wat het kost aan de publieke schandpaal. zowel vanuit de kant van de politie als van uit de kant van  autorijdend Nederland.

 

Dat hij drie van dit soort ongelukken heeft gehad spreekt natuurlijk wel heel erg in zijn nadeel. maar hoeveel pech kan een mens hebben?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Heel kort door de bocht vallen mij twee dingen ernstig op aan het verhaal.

 

Ten eerste,en dat aan de kant van de overheid/controlerende instantie,s vanuit hun zijn er meer als genoeg signalen geweest inclusief een aangifte ? Je hebt geen hoge wiskunde nodig om te bedenken na vorige aanrijdingen en confrontaties om te begrijpen dat er structureel iets fout zit met meneer en zijn onderneming (hier doel ik op het gegeven dat hij eigelijk bij voorbaat al weet dat hij altijd te zwaar is met zijn truck ! En ook hier gaat/kan de politie schijnbaar niets mee ? 
De politie/overheid predict altijd dat ze  voor alles een oplossing hebben of anders de rechter ten alle tijden kunt dagen om over iets een uitspraak te doen ! Mijn inziens hebben (ze) politie en overheid er eigelijk voorafgaand aan het laatste noodlottige ongeval niet genoeg aan gedaan,zonder gelijk iemand de bal toe te spelen zou het zo moeten zijn dat juist zijn collega,s etc etc voor de juiste democratische/juridische weg zouden moeten kiezen,anders krijgen ze het gevoel dat ze omkomen in hun eigen systeem ?

Kortom na eerdere aanrijdingen en ongelukken heeft mijn inziens het complete systeem gefaald.

 

Ten tweede,het kan en mag niet zo zijn dat we voor de rechter partij kiezen of meegaan in de hetze tegen deze persoon,mijn inziens al erg genoeg tja het klinkt raar dat zijn beste vriend/collega dit doet (wat gevoelsmatig heel normaal is denk ik) maar wat maar weer aangeeft dat het systeem rot is !!! Als je op deze manier eigelijk zegt we wisten het al,het was/is een tijdbom etc etc etc. En al die tijd is er vanuit hun clubje eigelijk alleen gezegd alleen staande houden als je in een grote auto of een tank zit !!! Je zou jezelf af kunnen vragen hoeveel frustratie je kunt hebben als meneer de politieagent die eigelijk elke keer tot de conclusie komt dat zijn werk NIET werkt ?

 

Als je dan zo gefrustreerd bent om via andere wegen (lees media) buiten je baas en collega’s om ,dit traject bewandeld zegt mij weer genoeg over hoe deze man in zijn werk staat.En juist hij zou moeten weten dat de weg die hij bewandeld er eentje is tegen zichzelf en het falen van het beleid van de overheid waar hij zelf deel van uitmaakt,en hij mijn inziens intern niet de juiste wegen heeft bewandeld om dit te voorkomen.Dit brengt frustratie onder werktijd kunnen we concluderen ? En deze omgangsvorm is denk ik absoluut niet fijn als je staande word gehouden door een persoon met deze achterliggende gedachte : resumé misschien beter verder gaan met je rijschool ? Want deze frustratie,mede veroorzaakt door een falend systeem waar hijzelf deel van uit maakt en niet heeft of kunnen veranderen.

Dit alles doet niets af aan het feit dat het verschrikkelijk is wat er gebeurd is maar dat we iemand niet publiekelijk hoe erg het ook is van te voren eigelijk al offeren ! Nee laat  de rechter het recht spreken,er is immers al meer dan genoeg gezegd en geschreven hierover.

De prioriteit ligt in het feit dat je dit soort situaties MOET zien te voorkomen ! Gezien dat er eigelijk alleen maar slachtoffers zijn in dit verhaal.

 

pppfffffffffff in en in triest realiseer ik me des te meer,ik ga een dubbele espresso pakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
2 uur geleden zei 1934:

Heel kort door de bocht vallen mij twee dingen ernstig op aan het verhaal.

 

Ten eerste,en dat aan de kant van de overheid/controlerende instantie,s vanuit hun zijn er meer als genoeg signalen geweest inclusief een aangifte ? Je hebt geen hoge wiskunde nodig om te bedenken na vorige aanrijdingen en confrontaties om te begrijpen dat er structureel iets fout zit met meneer en zijn onderneming (hier doel ik op het gegeven dat hij eigelijk bij voorbaat al weet dat hij altijd te zwaar is met zijn truck ! En ook hier gaat/kan de politie schijnbaar niets mee ? 
De politie/overheid predict altijd dat ze  voor alles een oplossing hebben of anders de rechter ten alle tijden kunt dagen om over iets een uitspraak te doen ! Mijn inziens hebben (ze) politie en overheid er eigelijk voorafgaand aan het laatste noodlottige ongeval niet genoeg aan gedaan,zonder gelijk iemand de bal toe te spelen zou het zo moeten zijn dat juist zijn collega,s etc etc voor de juiste democratische/juridische weg zouden moeten kiezen,anders krijgen ze het gevoel dat ze omkomen in hun eigen systeem ?

Kortom na eerdere aanrijdingen en ongelukken heeft mijn inziens het complete systeem gefaald.

 

Ten tweede,het kan en mag niet zo zijn dat we voor de rechter partij kiezen of meegaan in de hetze tegen deze persoon,mijn inziens al erg genoeg tja het klinkt raar dat zijn beste vriend/collega dit doet (wat gevoelsmatig heel normaal is denk ik) maar wat maar weer aangeeft dat het systeem rot is !!! Als je op deze manier eigelijk zegt we wisten het al,het was/is een tijdbom etc etc etc. En al die tijd is er vanuit hun clubje eigelijk alleen gezegd alleen staande houden als je in een grote auto of een tank zit !!! Je zou jezelf af kunnen vragen hoeveel frustratie je kunt hebben als meneer de politieagent die eigelijk elke keer tot de conclusie komt dat zijn werk NIET werkt ?

 

Als je dan zo gefrustreerd bent om via andere wegen (lees media) buiten je baas en collega’s om ,dit traject bewandeld zegt mij weer genoeg over hoe deze man in zijn werk staat.En juist hij zou moeten weten dat de weg die hij bewandeld er eentje is tegen zichzelf en het falen van het beleid van de overheid waar hij zelf deel van uitmaakt,en hij mijn inziens intern niet de juiste wegen heeft bewandeld om dit te voorkomen.Dit brengt frustratie onder werktijd kunnen we concluderen ? En deze omgangsvorm is denk ik absoluut niet fijn als je staande word gehouden door een persoon met deze achterliggende gedachte : resumé misschien beter verder gaan met je rijschool ? Want deze frustratie,mede veroorzaakt door een falend systeem waar hijzelf deel van uit maakt en niet heeft of kunnen veranderen.

Dit alles doet niets af aan het feit dat het verschrikkelijk is wat er gebeurd is maar dat we iemand niet publiekelijk hoe erg het ook is van te voren eigelijk al offeren ! Nee laat  de rechter het recht spreken,er is immers al meer dan genoeg gezegd en geschreven hierover.

De prioriteit ligt in het feit dat je dit soort situaties MOET zien te voorkomen ! Gezien dat er eigelijk alleen maar slachtoffers zijn in dit verhaal.

 

pppfffffffffff in en in triest realiseer ik me des te meer,ik ga een dubbele espresso pakken.

Ik denk dat juist door het valende systeem dit ongeluk k heeft kunnen gebeuren, en daar heeft de betreffende agent moeite mee.

is dit vreemd??? Nee zeker niet omdat agenten ook maar mensen zijn net als jij en ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei sprinter 516:

 

is dit vreemd??? Nee zeker niet omdat agenten ook maar mensen zijn net als jij en ik.

Eens. Maar net als dat 'men' vrachtwagenchauffeurs op de weg een grotere verantwoordelijkheid toedicht dan gewone automobilisten, moet een agent zich beter kunnen beheersen, objectiever, onpartijdiger zijn dan  gewone mensen.

Wat, net als bij ieder ander, niet altijd het geval is.

 

Doet me denken wat mij ruim 20 jaar geleden overkwam.

Ik rij op een 80 km weg als ik een auto in de berm zie staan. Behoorlijk dicht op de rijbaan. 

Bleek achteraf om een onopvallende politieauto te gaan welke bezig was met een snelheidscontrole en daarom dicht op de rijbaan moest staan voor een correct plaatje.

 

Op hetzelfde moment komt er van de andere kant een VW bus waarvan de bestuurder kennelijk zo'n aandacht heeft voor de geparkeerde auto dat hij op mijn weghelft beland. Met wat gevloek wijk ik uit, rakelings langs beide auto's. 

Dan had ik ook nog een volume kipper bij me, topzwaar én 2 stuurassen achter. Zwaait dus raar richting auto.

Maar goed, niks geraakt en rij dus maar verder.

 

Zie ik opeens die auto achter me opdoemen. Zowat óp de bumper en begint diverse pogingen om mij in te halen.

Wat moeilijk was vanwege tegenliggers. Uiteindelijk zet hij ondanks een tegenligger door en op een haar na gaat het goed.

voor me rijdend begint de bestuurder verwoed te zwaaien. Had nog steeds niet door dat het politie was want een stopbord had-ie kennelijk ook al niet. Bij een parkeerplaats gaat hij eraf. Ik ook, helemaal opgefokt door zijn capriolen wilde ik hem vertellen hoe ik daarover dacht.

 

Toen pas maakte hij zich kenbaar als agent. Of ik hem soms wilde vermoorden? Huh? Wattte?

Had meneer zitten slapen ofzo en die andere auto niet gezien? Ze hadden beide veel geluk gehad, geen enkele schade.

Moet ik de volgende keer dan maar niet uitwijken? Nou, ik zou er wel meer van horen.

 

Dat klopte. Paar dagen later telefoon, of ik naar het buro wilde komen voor een gesprek.

Zeker wel...Daar zat de agent, met 2 van zijn collega's. Of ik maar wilde herhalen, in hun bijzijn, wat ik tegen hem had gezegd, over de volgende keer dan maar niet uitwijken. Dat was ik dus niet van plan en ben weer naar huis gegaan.

 

Enige tijd later een boete van 500 euro. Wegens verkeer in gevaar brengen. Ik kon het laten voorkomen.

Niet gedaan want dat win je nooit, een agent heeft immers een eed afgelegd en word ALTIJD geloofd door een rechter.

Dat die agent bij het inhalen de tegenliggers willens en wetens in gevaar had gebracht: geen woord.

Ik ga er maar vanuit dat de meeste agenten integer zijn maar heb al wel jaren een dashcam...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

^^

Integer? Is dat via jouw werkgever jou contact op laten nemen met hem omdat er in zijn vrije tijd iets voorviel?

 

Dat overkwam mij laatst bij Oud Dijk: op de laatste 50 meter A 18 móest een oudere Renault cabrio mij nog even voorbij om meteen hard af te remmen ivm de afstand tot zijn voorganger. Vervolgens is de bestuurder van mening dat ik te dicht op z'n bumper rijd en zit bijna achterstevoren in de auto om mijn kenteken te kunnen zien.

A 18 Was inmiddels A 12 en geheel vrij: dus schuif ik een baan op, cruise er weer op en verder. Wat doet hij? Op de invoeger zich af laten zakken, vervolgens mij (wel links) inhalen om nogmaals m'n kentekens te zien en dan langzaam maar zeker verder. Die laatste aktie heb ik met m'n telefoon gefilmd i.v.m. een eventuele rem- aktie waar men tegenwoordig nog al een handje van heeft.

Binnen 'n uur een bericht van onze hoofdplanner of ik contact op wilde nemen met de politie op 0900-8844 en vragen naar dienstnummer ????, weet ik oprecht niet meer.

 

Meneer vroeg eerst of ik daar was geweest en mijn kant van het verhaal voordat de preek over verantwoording nemen, bumperkleven, telefoon vasthouden en wat er volgens hem nog meer niet klopte kwam. Of ik het een volgende keer weer zo zou doen vroeg 'ie ook nog... Dat laatste heb ik niet ontkennend beantwoord en dat viel niet goed natuurlijk; heb hem ook verteld dat juist iemand als hij (die "geregeld gewonden uit autowrakken staat te halen") zich moet realiseren waar hij mee bezig was. Over verantwoording nemen gesproken, pfff... Heb hem ook uitgenodigd eens een dag mee te gaan om te zien hoe het gaat onderweg, dat was niet nodig want hij heeft vrienden als chauffeur waar hij met mee kon maar vond het wel een goed idee: het zal. Tenslotte hem ook verteld dat ik deze manier van benaderen en verhaal halen een laffe vond, dit kan een burger ook niet (gelukkig, maar toch). 

 

Bovenstaand gebeuren had mij 2400 euro aan boetes kunnen kosten volgens hem maar die ging hij niet uitdelen: daar heb ik hem wel voor bedankt.

Nog steeds vind ik het een raar zaakje, heeft m.i. weinig met integriteit te maken en des te meer met persoonlijke frustratie van een ambtenaar buiten functie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het kan nog gekker !!  Iemand ooit gehoord van wegpiraat.nl ??

Dit is een afdeling van de verkeerspolitie waar je anoniem je beklag kunt doen over iemand anders zijn rijkunsten. 

 

Ik sta s,morgens bij Waalwijk om richting Tilburg te gaan netjes voorgesorteerd op de meest linkse baan het wegvak bedroeg daar drie rijbanen,het verkeerslicht gaatop groen en we trekken op na een 200 mtr stopt de meest linkse rijstrook en moet je naar rechts (middenbaan) op de meest linkse baan zat geheel niemand de geladen vrachtauto die daar met het groenlicht vertrok was nog aan het optrekken, de vriendelijke middenbaan gebruiker reed gelijk op met mij en ik netjes mijn knipperlicht aan om naar rechts te gaan, de bestuurder op de middenbaan verdomde het om naar de rechterbaan te gaan en dwong mij gas te minderen en achter hem in te voegen,maar wat doet de verveeloor hij gaat ook van het gas af om mij het invoegen onmogelijk te maken,ach ik ben toen gewoon maar naar rechts gegaan en dacht boem is ho,maar hij had geen zin in schade en ging eindelijk naar de geheel lege rechterbaan.

Verder er eigelijk geen aandacht aan geschonken,maar rond de klok van 11 uur krijg ik de zaak aan de telefoon,politie voor jouw denk ik zegt de secretaresse en ik word doorverbonden,in eerste instantie stond ik perplex en begreep eigelijk niet wat oom agent bedoelde toen hij vertelde dat ze melding hadden gehad bij wegpiraat.nl over mijn rij gedrag.

Ik liet de agent zijn verhaaltje doen dat erg intimiderend en niet leuk overkwam en dat hij het in het systeem zou zetten en bij een volgende melding bleef het niet bij een gesprekje !!

Ik bleef even stil en na enige tijd riep hij bent u er nog ? Ik zeg natuurlijk maar ben voor mezelf wat dingen op een rijdje aan het zetten !

Wat bedoelt u meneer gaat u lering trekken uit ons gesprek (op een zeer denigrerende toon).

Ik zeg jazeker,ik ben op geen enkele wijze onder de indruk van u NSB gesprekje vraag mezelf af of u weleens van wederhoor heeft gehoord zou mijn inziens wel moeten gezien u functie lijkt me ?

Verder moet u mij niet meer lastig vallen en zeker ok niet meer naar de zaak bellen,en vind ik het ronduut belachelijk dat u mijn de gegevens van de aangever niet wil geven ? Ook wil u ook geen driehoeks gesprek organiseren zodat we het e.e.a eens uit kunnen spreken,dus nogmaals succes met u baan,maar val mij nooit meer lastig met u telefoontjes,eeeeeuuuu dat maak ikzelf wel uit meneer kreeg ik als antwoord en anders zal ik u werkgever eens bellen en het e.e.a eens uit de doeken doen ik zeg best hoor en doe hem vooral de groeten van me u maakt echt geen indruk op me meneer agent en nogmaals een prettige dag en tot ziens en pleur er zo de hoorn op.

 

Een weekje later zit ik druk op kantoor, en krijg ik de telefoniste aan de lijn die me verteld dat ze de politie onder de knop heeft die op zok zijn naar de eindverantwoordelijke of directeur van het bedrijf ik zeg verbind maar door hoor.

En krijg inderdaad dezelfde agent aan de lijn die direct begint over een chauffeur van u bedrijf met een heel verhaal over dat hij iemand afgesneden zou hebben etc etcen dat meneer agent niet verder kwam in het gesprek met onze chauffeur en dat hij het nodig vond om het bedrijf hierop van de hoogte te stellen en gelijk het verzoek of ik het op zou willen nemen met de desbetreffende chauffeur !!!

Ik zeg meneer ,de stem herkend u niet eens en ja ikzelf ben de desbetreffende chauffeur en wederom heb ik geen tijd voor u en u dwingende gesprekstoon !! En wens u wederom een fijne dag en hop de hoorn er weer op.

 

Kortom het is niet altijd wat het lijkt .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik heb het allang gehad met de politie , zitten menselijke tussen , maar die spoeling wordt al erg dun , het bonnen boekje hebben ze nodig om te kunnen functioneren , zelf kunnen ze weinig met hun eigen verstand en genieten van hun macht , ze hebben altijd gelijk en winnen altijd , ook al liegen ze te barsten , en integer zijn ze allang niet meer , waar ze moeten ingrijpen doen ze het niet of zijn ze te bang er voor en waar het prima op een andere manier opgelost kan worden , zijn ze het mannetje met een boekje , en mensen die menen ja maar ze zijn altijd in gevaar en met ongelukken en zo , het zal , maar dat is hun eigen gekozen beroep . hun werk , en hun werk laten ze ook vaak liggen .

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Verward 1
  • Sneu 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
12 uur geleden zei RobNiat:

Die verhalen dat Edwin M. werd geïntimideerd en bedreigd, die komen ergens vandaan. Zeker in zo’n hecht clubje, met zo’n macho cultuur als bij de motorpolitie, waar iedereen het voor elkaar opneemt en waar iedereen er terecht of onterecht van uitgaat dat het eerste ongeval met opzet gebeurde. 

 

Vooropgesteld... Iemand dood rijden kan echt niet.
Maar naar mijn idee is de afdeling van de politie op de motor niet om je te helpen maar een groepje die de sport heeft om zoveel mogelijk boetes binnen te harken.

 

Ik heb hier wel eens verteld dat een aantal weken achter elkaar iedere woensdag morgen om 7 uur een motoragent aan kwam rijden op de Steenweg in Utrecht om te vragen naar mijn papieren. Ja een asdruk van 2.2  ton is niet veel, zelfs al komt het bedrijf met de lichtste bakwagenvrachtwagen. Zelfs zonder koelmotor waren ze toen niet zo licht.

Simon Loos was bezig om iets te regelen met de gemeente en tot die tijd moest ik gewoon mijn spullen maar weg brengen. Na een keer of 5 hield het eindelijk op en had ik geen vertraging meer met mijn rit. 

Was dit toen misschien ook door ingrijpen van hogerhand? 

De wagen van deze chauffeur mocht op papier dit gewicht mee nemen. Alleen mocht hij er niet mee de weg op.

Tja en aan die wet moet je je houden.  

Ik neem eigenlijk aan dat ze dit bedrijf niet de vrije hand geven door te zwaar de weg op te gaan eigenlijk.

Maar dat ze van hogerhand deze overtredingen dan wel aan pakken. Juist omdat de chauffeur dus een kort lontje heeft. Dat deze active motormuis toch juist zijn macht wilde laten zien.....

Jammer, het had niet hoeven gebeuren.

 

 

 

 

soorrie voor mijn sgreivvouten.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Deze chauffeur wou aandacht en die krijgt hij dan moet je niet zeuren. 
 

denk dat er over en weer alles fout is gegaan wat er fout kon gaan. 
 

 Wellicht  hadden de controlerende instanties beter/eerder eens goed  in gesprek kunnen gaan met de chauffeur en zijn werkgever. Konden zij beide hun beweegredenen duidelijk maken. Ipv kat en muis spel spelen met dode(n) tot gevolg. 
Maar dat is achteraf…..en nu te laat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
  • Forumlid

Vrachtwagenchauffeur die agent doodreed moet naar Pieter Baan Centrum

14-10-2021  | auteur ANP
 

ROTTERDAM - De 46-jarige vrachtwagenchauffeur uit Melissant (Zuid-Holland) die ervan wordt verdacht opzettelijk een motoragent te hebben doodgereden, wordt voor observatie opgenomen in het Pieter Baan Centrum. Dat heeft de rechtbank in Rotterdam donderdag besloten tijdens een tussentijdse zitting, waarbij verdachte Willem M. niet aanwezig was.

De advocaat van M. verzette zich tegen de verplichte opname van zijn cliënt. Hij is van mening dat M. ook in de gevangenis door een psychiater en psycholoog kan worden onderzocht. Daar ging de rechtbank niet in mee.

 

bron en lees verder...

https://www.transport-online.nl/site/132623/vrachtwagenchauffeur-die-agent-doodreed-moet-naar-pieter-baan-centrum/

 

 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Waakzaam en dienstbaar !!!!!!

 

Heel maar dan ook heel veel is er fout gegaan in deze voor een ieder zeer slecht aflopende zaak.

Met het zelfde eind resultaat,ondanks dat er toch genoeg aanwijzingen waren om eens op tijd in te grijpen.

Mijn inziens heeft de overheid (politie) in een begin stadium ernstig geblunderd ? En raar macho gedrag geleid tot deze uiterst rare tweede aanrijding,wat natuurlijk niets of niemand vrijpleit..................... eigelijk aleen maar verliezers in dit uiterst trieste verhaal.

Maar met de grondwet in de uitvoerende hand als politie zijnde lijkt mijn inziens rondjes rijden met lesmotors langs het desbetreffende bedrijf of juist kiezen om het met rust te laten,en vooral niet te stoppen als je met de motor bent ?

Dit alles valt dan onder de noemer "waakzaam" ? Maar waar blijft dan de "dienstbaarheid" deze is ver te zoeken bij iedere overheidsclub !!!!!!

Nogmaals dit alles absoluut niet om de chauffeur vrij te pleiten !! Al vraag ik me af wat het Pieter Baan Centrum kan of gaat betekenen voor deze man.

 

 

Triest triest en nog eens triest .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

^^ blijkbaar moet het Pieter Baan Centrum de geestelijke gesteldheid van de chauffeur gaan testen. De uitslag weet ik al, daar hoeft echt geen duur onderzoek aan te pas te komen.

en ja ik ben het geheel met jou eens dat Justitie en politie veel “dingen” fout gedaan en verzuimd hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden