Spring naar bijdragen

geen woorden voor !!!!!!!!!!


Recommended Posts

Gast schrootmalloot

Dit is gewoon een obstakel op de weg wat je moet ontwijken,en ja dat brengt weleens een schrik reactie teweeg....

Die moet lekker op de montgenevre gaan rijden zonder remmen en dan ook blijven filmen,denLOL braven borst.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Gast Dennis410

duo penotti is een chocopasta merk! ;)

ik denk dat iedere chauffeur "probeert" zo netjes/veilig/galant mogelijk te rijden! stoppen voor zebra's, anticiperen enz enz, maar soms,door tijdsdruk of wat dan ook, kan t weleens gebeuren dat je ff iets niet helemaal volgens de regels doet! heeft iedereen last van ik dus ook!

maar zo'n zondagsrijder in zo'n camper gaat bij voorbaat al de weg op om chauffeurtjes te pesten!! want je hebt niet ineens de camera bij de hand om je achterligger te gaan filmen, dat doe je met voorbedachte rade!!

DAN ben je in mijn ogen dus gewoon een lul v e vent die het overige verkeer ook nog eens in gevaar brengt/hindert en zulke acties lok je dan uit!

gr.|Den

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Kijk, als we Cor toch niet hadden.;)

Ik had me ook druk kunnen maken over het gedrag van die wannabee politieagent of de ongeduldige trucker, maar ik vond dat daar genoeg over gezegd is. Daar komen we toch nooit over uitgepraat.

Verbeter de wereld en begin bij jezelf.

Misschien dat de rest volgt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ja, 80km. Maar de begrenzer staat ook gewoon op 90km afgesteld...

Rij jij wel 80km ook als je haast heb. (is niet kwaad bedoeld hoor):D

Ow? M'n Ivecootje kan niet harder dan 85 hoor (en ja er zijn genoeg heren chauffeurs die zich daar ook aan ergeren getuige het kleven, ja sorry hoor !)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

idd een zielig mannetje, maar je moet je niet zo druk maken om zo iemand

ik ga meestal gewoon voorbij en accepteer dan idd dat ik pech kan hebben ( lees bekeuring ), maar ik hoef me dan niet druk te maken over zo een afgekeurde burger.

in 8 jaar tijd pas 1 keer gepakt met inhalen waar het niet mag. ( is beroepsrisico als IK die beslissing neem om het te doen ).

of ik zet de CC op wat langzamer.

het ligt er dus aan waar IK zin in heb en dan maak IK me dus niet druk over zo een gefrustreerde burger die schijnbaar een verre broer van SPEE is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

90% van de bestuurders van personen auto s denken dat dat 80 op de teller ook 80 is ik heb een ford mondeo en moet ruim 90 op de teller rijden om 80 te halen volgens mijn nav

met onze renault master 105 op de teller om 80 te rijden volgens mijn nav en 112 on een truck op 87 bij te houden

daarom rijden sleur hutten ook rond de 70 met 80 op de teller

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Na al dat commentaar op youtube is meneer de wereld verbeteraar nogsteeds overtuigd van zijn eigen gelijk.

Dat vind ik nog wel het meest sneu aan het hele verhaal.

Als je ook ziet hoe groot het snelheidsverschil is tussen hem en de vrachtwagen moet je toch ook wel snappen dat dat veel meer dan 10kmh is.

Die vent leeft echt in zijn eigen wereldje.....

En dat hij zelf chauffeur is geweest zou best kunnen, ergens begin 19e eeuw.

Hopelijk gaat ie maar 1x per jaar met dat ding op vakantie.

En zit hij de rest van het jaar gewoon achter de geraniums in zijn huisje aan de sufkutstraat.

:mad::mad::mad:

Link naar opmerking
Deel via andere websites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden