Spring naar bijdragen

geen woorden voor !!!!!!!!!!


Recommended Posts

Gast sjoeke

[quote=de griek;120512

wat een vuile nsb-er met die camera.

Wat een smerige kan......lijer(Sorry voor taalgebruik) is die hufter in z'n camper...

MOET DIT NU? Sorry hoor maar hier worden vergelijkingen gemaakt en uitspraken gedaan....Barf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid

iemand in het verkeer uit zijn of haar tent proberen te lokken om het ook nog eens te filmen zijn mijn inziens niet beter als een nsb,er.

het verdient geen schoonheidsprijs wat deze chauffeur doet in het filmpje maar kan het me levendig voorstellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik snap niet dat er nog mensen bezig zijn met het imago van de chauffeur.

Ik rijd nu 26 jaar en in al die tijd is het imago nog steeds niet veranderd hoor.

Een mens denkt nu eenmaal alleen in zijn eigen straatje en echt niet in ons straatje.

En alle middelvingertjes die je krijgt als je wel zo'n knuppel inhaalt bevestigd dat alleen maar.

Het feit dat ze het geduld niet hebben om een paar minuten achter een truck te rijden, maar wel van ons verwachten om een uur achter die knuppel aan te sukkelen zegt toch genoeg.

Deze vent is trouwens alleen maar bezig om chauffeurs in een kwaad daglicht te zetten en dr zal wel wat aan vooraf gegaan zijn wat ie natuurlijk niet gefilmd heeft.

Past overigens prima in ons hypocriete maatschappijtje:cool:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast sjoeke
iemand in het verkeer uit zijn of haar tent proberen te lokken om het ook nog eens te filmen zijn mijn inziens niet beter als een nsb,er.

het verdient geen schoonheidsprijs wat deze chauffeur doet in het filmpje maar kan het me levendig voorstellen.

het ging er mij in mijn antwoord niet om wie nu in het fimpje de foute is. Daar is al genoeg over gezegd. Maar weet je, je bestempelt iemand die in jou ogen de boel flink uitdaagt als een NSB'er. Maakt jou dat beter dan de filmer? In mijn ogen niet>>>ben jij met jou gedrag (opmerking) net zo erg als de filmer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

pppffff.

Zo zie je maar, je staat op de film voordat je het weet.

Hij toeterde 1 keer, het is allemaal een beetje opgeblazen denk ik.

Drie maanden terug moest ik nog het gas loslaten, zat achter een truck die slechts 110 kon..............:D:D.

Maakt mij niet uit:p, sorry, kon het niet laten.

Maar altijd beleefd blijven, we weten allemaal dat er rare mensen rond rijden. Probeer de positieve dingen in t leven te zien, negeer de negatieve........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast frankie
Ik snap niet dat er nog mensen bezig zijn met het imago van de chauffeur.

snap je dat niet?? ik zal mijn mening eens even in een heel klein wereldje ventileren, namelijk ons dorpje.

wij zijn de enige met een witte scania in het dorp. ik ben erg netjes als ik door het dorp rij. rij niet te hard, laat wel vaker mensen voor gaan. op plaatsen waar veel kinderen spelen rij ik stapvoets. aangezien ik niet uit het dorp kom word ik nog steeds als vreemdeling bekeken. maar ik heb in de gaten dat de mensen vriendelijker worden als ze me met de vrachtwagen zien rijden. ik krijg vaker een groet of een glimlach. alle chauffeurs hier uit het dorp, en dat zijn er nogal wat, doen dit zo. ik denk dat ik het in de ogen van de dorpsgenoten dus goed doe.

maak ik dit wereldje wat groter zie je vaak hetzelfde. een handje opsteken als ik eens iemand voorlaat. een dankbare blik van een omaatje op een oversteekplaats, die ik netjes over laat steken waar 2 andere "beroepschauffeurs" zijn doorgereden. beroepschauffeurs tussen aanhalingstekens ja, want in mijn ogen zijn deze mensen net zo erg als mijnheer de vertegenwoordiger die ons snijdt om een afslag te pakken.

ik ben van mening dat je respect moet verdienen, ook al zijn de overige weg gebruikers erg respectloos naar ons. veel collega's denken respect te hebben door de grootte van hun voertuig, en daar handelen ze dan ook naar. en dan krijg je dus de situatie's zoals in dat filmpje.

jullie kunnen me wel naïef vinden, maar ik voel me hier goed bij en denk zo mijn steentje bij te dragen aan een betere verstandhouding tussen het personen- en vrachtverkeer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zo is dat Frankie, wie kaatst moet de bal terug verwachten.

Ik zelf laat vaak auto's en trucks voorgaan, vaak zwaaien ze even. En weet je wat, ik merk dat ze mij ook vaak er tussen laten.

Zo, in dat dorp rijden jullie dus het hele weekend met de losse trekker rond?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast frankie
Hij lijkt wel 1 van die intelectuelen, iemand die kan schrijven en rekenen.

ja, als ik een belgische politieagent was geweest was ik degene met 3 strepen op de schouderLOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast frankie

Zo, in dat dorp rijden jullie dus het hele weekend met de losse trekker rond?

hoezo losse trekker??? met het hele span. we hebben een plein en een rotonde dus ik kan mooi rondjes rijden.LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast frankie
Goed verwoord Frankie, ben trots op je! :tu:

dank je herman, ik ben trots op je dat je trots op me bentLOL

Maar dat ze je daar in dat dorp als vreemdeling aankijken kan ook komen doordat je als blanke daar in Limburg bent komen wonen............:D

ik woon in limburg hoor, niet in ghanaLOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben het 100% met Frankie eens.Ook ik rij stapvoets waar kinderen zijn en krijg bijna altijd een duim van de ouders,hoewel dat misschien de mensen zijn die als een dolle langs scholen rijden.Ik laat ook mensen rustig oversteken bij een zebrapad.Ook laat ik bij rotondes wel mensen voor als ze er al een tijd staan te wachten en meestal wordt dat gewaardeerd.Als anderen dat zien krijg je ook meer respect van de mensen en laten jou ook eerder voor.Hetzelfde op de snelweg als je in wil halen.Knippertje uit en even wachten,ik hoef NOOIT te dreigen om naar lijnks te gaan,ze zien dat ik netjes wacht en er is altijd iemand die even een seintje geeft dat ik naar links mag.Dit in tegenstelling tot collega's die alleen maar knipperen als ze een collega zien of naar iemand die te langzaam rijd.

Ik probeer me ook zo onopvallend mogelijk te gedragen en (misschien te) netjes te zijn.

En nee ik ben zeker geen heilig boontje maar weet met wat voor een gevaarte ik onderweg ben en behandel mensen zoals ik zelf ook behandeld wil worden,ook in het verkeer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als ik deze topic zo lees denk ik bij mezelf ja zo moet het!!Ik rij ook zo inderdaad en vindt dat dit de enigste goede manier is, daarbij heb ik ook nog heel veel plezier in me werk daar die omaatjes allemaal op me zwaaien:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Om te testen wie de meest galante weggebruikers zijn zou je eens een middagje hier moeten koffieleuten (bij voorkeur door de week). Hier kijk je driehoog uit op een kruispunt van vierbaansweg (70KM) met twee zijstraten eraan. Zes zebrapaden dus waar mensen met gevaar van leven proberen over te steken.

Die vrachtwagens stoppen wel, meestal nog een arm uit het raam naar het verkeer naast ze om aan te duiden van jongens we gaan ff remmen hier ok?

Ook laten ze op maandagmorgen wanneer er twee banen file richting Antwerpen in gaat het kruispunt vrij zodat mensen uit de zijstraten nog de weg op kunnen. Galant tot en met!

De auto's zijn al stukken minder galant. En ja hoe duurder en groter de auto des te minder mag het rempedaal verslijten lijkt het wel.

Maar als ik de meest schofterige weggebruiker hier beneden mij mag aanduiden dan zijn het wel Zjef en Zjos in hun klusbusje. Je kent ze wel, lettertjes op de auto en laddertje op dak. Die stoppen maar voor één ding en al de rest krijgt geen kans over te steken of rijden ze het eelt van de hielen.

En dat ene ding moet dan 18 jaar zijn, naaldgehakt een kort rokje dragen en uitgesneden truitje en minstens de maten van mevrouw C. Schiffer hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die stoppen maar voor één ding en al de rest krijgt geen kans over te steken of rijden ze het eelt van de hielen.

En dat ene ding moet dan 18 jaar zijn, naaldgehakt een kort rokje dragen en uitgesneden truitje en minstens de maten van mevrouw C. Schiffer hebben.

Daar kan ik me wel in vinden,stop ik ook altijd voor :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sjoeke is redelijk blank, maar Frankie...........

Kreeg deze foto van hun persoonlijk toen ze elkaar ontmoeten.

revmrsdennis7f76ebhy4.jpg

LOL LOLNu weten we gelijk waar we op moeten letten als we een huurzweed tegen komen.

Ik weet ook al de naam van de nieuwe Scania...............Duo penotti

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Jeroen de Vries
snap je dat niet?? ik zal mijn mening eens even in een heel klein wereldje ventileren, namelijk ons dorpje.

wij zijn de enige met een witte scania in het dorp. ik ben erg netjes als ik door het dorp rij. rij niet te hard, laat wel vaker mensen voor gaan. op plaatsen waar veel kinderen spelen rij ik stapvoets. aangezien ik niet uit het dorp kom word ik nog steeds als vreemdeling bekeken. maar ik heb in de gaten dat de mensen vriendelijker worden als ze me met de vrachtwagen zien rijden. ik krijg vaker een groet of een glimlach. alle chauffeurs hier uit het dorp, en dat zijn er nogal wat, doen dit zo. ik denk dat ik het in de ogen van de dorpsgenoten dus goed doe.

maak ik dit wereldje wat groter zie je vaak hetzelfde. een handje opsteken als ik eens iemand voorlaat. een dankbare blik van een omaatje op een oversteekplaats, die ik netjes over laat steken waar 2 andere "beroepschauffeurs" zijn doorgereden. beroepschauffeurs tussen aanhalingstekens ja, want in mijn ogen zijn deze mensen net zo erg als mijnheer de vertegenwoordiger die ons snijdt om een afslag te pakken.

ik ben van mening dat je respect moet verdienen, ook al zijn de overige weg gebruikers erg respectloos naar ons. veel collega's denken respect te hebben door de grootte van hun voertuig, en daar handelen ze dan ook naar. en dan krijg je dus de situatie's zoals in dat filmpje.

jullie kunnen me wel naïef vinden, maar ik voel me hier goed bij en denk zo mijn steentje bij te dragen aan een betere verstandhouding tussen het personen- en vrachtverkeer

Ik be trots op je Frank en er zouden meer mensen zo moeten zijn. Of is het gewoon normaal om zo als jij handelt te handelen.

Jeroen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Mag ik het in hele simpele woorden vertalen ? Als je je als een lul gedraagt, zal je ook al een lul behandelt worden. Gedraag je je iets meer als een heer, kan je het zelfde terug verwachten, al is het laatste helaas niet in alle gevallen het geval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Bert-Vossie
LOL LOLNu weten we gelijk waar we op moeten letten als we een huurzweed tegen komen.

Ik weet ook al de naam van de nieuwe Scania...............Duo penotti

LOL LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden