[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Traject Cloppenburg-Meppen


Murphy

Vraag

  • Administrators

Wie kan mij uitleggen waarom dit afgesloten is?

Ben afgelopen vrijdagavond hier langs gekomen en het is een klote omleiding.

Maar vorig jaar (rond de zelfde tijd was dit er ook al).

Wat zijn ze in godsnaam daar aan het doen?

Ik ga denk ik dinsdagavond maar vanaf Hoogeveen via Nw Schans-Oldenburg-Bremen.....

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid
8 uur geleden zei Schots en Scheef:

Onder de 70 flitsen ze niet 😎

Dacht dat ik de klos was omdat ik harder reed dan 80 , als ik 75 gereden zou hebben zou ik dacht ik geen 1 gehad hebben , je mag daar als automobilist 80 , dus dat wordt moeilijk flitsen onder de 80 , je wilt de zaak ook niet echt hinderen om daar 60 te rijden , had die flitser daar niet verwacht 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
3 minuten geleden zei suggs73:

Dacht dat ik de klos was omdat ik harder reed dan 80 , als ik 75 gereden zou hebben zou ik dacht ik geen 1 gehad hebben , je mag daar als automobilist 80 , dus dat wordt moeilijk flitsen onder de 80 , je wilt de zaak ook niet echt hinderen om daar 60 te rijden , had die flitser daar niet verwacht 

 

ik rij op de 213 ook gewoon 80 net als jouw en om dezelfde reden als jouw. Als je de Duitsers hebt bij ons die rijden daar hooguit 65, En die verklaren je ook helemaal voor gek als je zegt dat je daar gewoon 80 rijd.

 

Bij de flitspalen doe ik echter wel even iets gas terug/ en in de bebouwde komen ook vanzelfsprekend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
13 minuten geleden zei iveco 35c17:

ik rij op de 213 ook gewoon 80 net als jouw en om dezelfde reden als jouw. Als je de Duitsers hebt bij ons die rijden daar hooguit 65, En die verklaren je ook helemaal voor gek als je zegt dat je daar gewoon 80 rijd.

 

Bij de flitspalen doe ik echter wel even iets gas terug/ en in de bebouwde komen ook vanzelfsprekend.

Klopt , maar die op de 213 weet je wel te zitten , tenzij er een keer een mobiele staat , voor de rest rij ik ook defensief , maar rij wel met de stroom mee , tenzij er 1 voor me zit waarbij inhalen geen optie meer is , dan sluit ik zonder morren aan , maar op de 402 had een mobiele mij te pakken , brief van Duitse justitie was wel indrukwekkend , heel verhaal dat justitie erover boog of het met een boete af kon of niet , viel me achteraf mee , collega's dachten ook dat ik aan de beurt zou zijn nu , omdat de overtreding door een beroepschauffeur begaan was , wat doorgaans zwaarder bestraft wordt.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
2 minuten geleden zei suggs73:

Klopt , maar die op de 213 weet je wel te zitten , tenzij er een keer een mobiele staat , voor de rest rij ik ook defensief , maar rij wel met de stroom mee , tenzij er 1 voor me zit waarbij inhalen geen optie meer is , dan sluit ik zonder morren aan , maar op de 402 had een mobiele mij te pakken , brief van Duitse justitie was wel indrukwekkend , heel verhaal dat justitie erover boog of het met een boete af kon of niet , viel me achteraf mee , collega's dachten ook dat ik aan de beurt zou zijn nu , omdat de overtreding door een beroepschauffeur begaan was , wat doorgaans zwaarder bestraft wordt.

 

Met een vrachtwagen een vrachtwagen inhalen is op de meeste plekken op de 213 geen optie. Dan idd gewoon met de stroom mee. Het laatste stuk naar de A 1 kan je wel inhalen. maar dan word ik meestal ingehaald door de heren van het bekende filmpje en hun conculega´ s 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
1 uur geleden zei iveco 35c17:

Met een vrachtwagen een vrachtwagen inhalen is op de meeste plekken op de 213 geen optie. Dan idd gewoon met de stroom mee. Het laatste stuk naar de A 1 kan je wel inhalen. maar dan word ik meestal ingehaald door de heren van het bekende filmpje en hun conculega´ s 

Bij lastrup had je ook altijd wel een kans om op een normale manier een trage voorganger voorbij te komen en anders wachten tot het dubbelbaans wordt idd , ach als je een beetje door kunt rijden maakt het allemaal niet zoveel uit , liever 10 min te laat dan plotseling een ander embleem op de gril .

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
18 minuten geleden zei Mebo 07:

Dat is ook geen probleem........alleen voor mensen die overal sneller willen als dat men mag !

 

Het is geen probleem om 60 te rijden , maar auto's mogen daar 70 of 80 , en om de zaak niet onnodig op te houden en gevaarlijke inhaal pogingen  uit te lokken rijd ik met de stroom mee , wat misschien nog wel veiliger kan zijn dan stipt  60 km te rijden 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
15 minuten geleden zei suggs73:

Het is geen probleem om 60 te rijden , maar auto's mogen daar 70 of 80 , en om de zaak niet onnodig op te houden en gevaarlijke inhaal pogingen  uit te lokken rijd ik met de stroom mee , wat misschien nog wel veiliger kan zijn dan stipt  60 km te rijden 

Auto s mogen daar 100 tenzij anders aangegeven. Met de vrachtwagen mag je er idd max 60 maar bijna iedereen rijd er harder. Rijd er een keer 1 wel 60 moet je eens opletten wat een capriolen er uit gehaald worden om er toch maar voorbij te komen. Daarom idd gewoon met de stroom mee rijden. Veel veiliger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Administrators

Die 60 limiet is zelfs door de lokale politie als stompzinnig bestempeld.

Het klopt dat de snelheid 100 is voor pkw, tenzij anders aangegeven. Dus snelheids verschil is gevvaarlijk groot indien je streep 60 rijdt en inderdaad, ze halen hele rare fratsen uit om jouw met 60 voorbij te komen.

Maar die man zei ook dat ZIJ de regels niet maken, dussssssss.....

Als je rond de 70/75 rijdt en bij bebouwing netjes 50 of 40 (of wat er daar geldt) rijdt is er geen politie die je aan de kant zet voor snelheid. Helaas werken die flitspalen heel vierkant. Ik geloof dat je met 62/63 er ongeschonden vanaf komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
12 minuten geleden zei Murphy:

Die 60 limiet is zelfs door de lokale politie als stompzinnig bestempeld.

Het klopt dat de snelheid 100 is voor pkw, tenzij anders aangegeven. Dus snelheids verschil is gevvaarlijk groot indien je streep 60 rijdt en inderdaad, ze halen hele rare fratsen uit om jouw met 60 voorbij te komen.

Maar die man zei ook dat ZIJ de regels niet maken, dussssssss.....

Als je rond de 70/75 rijdt en bij bebouwing netjes 50 of 40 (of wat er daar geldt) rijdt is er geen politie die je aan de kant zet voor snelheid. Helaas werken die flitspalen heel vierkant. Ik geloof dat je met 62/63 er ongeschonden vanaf komt.

Je leeft al te lang in Noorwegen. De meeste flitspalen op de 213 kan je gewoon met 70 langs.

 

Flitsmeister verteld je exact hoe hard je er langs kan. In de rest van Dld trouwens ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
1 uur geleden zei iveco 35c17:

Je leeft al te lang in Noorwegen. De meeste flitspalen op de 213 kan je gewoon met 70 langs.

 

Flitsmeister verteld je exact hoe hard je er langs kan. In de rest van Dld trouwens ook.

Als ik ga rijden gaat FM automatisch aan, ideaal. Maar ik durf toch niet te gokken om met 79 langs een flitspaal te rijden op de bundesstrasse. Want FM waarschuwt altijd en overal perfect, hij weet dat ik met een vrachtwagen rijd en toch waarschuwt hij met: Let op, flitspaal, 80. Zak dan meestal af tot 65 ofzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden