Spring naar bijdragen

Chauffeurs meerdere standplaatsen en afdelingen Albert Keijzer Zaandam gezocht

Share

Recommended Posts

• Forumlid
6 minuten geleden zei bituum trapper:

En waarom was je voor zeer lange tijd afwezig, was dat niet iets dat het hier zeer kinderachtig werd. Ik zet hier gewoon iets neer dat wij chauffeurs zoeken en dan zo'n kinderachtig antwoord, reageer dan niet.

Denk dat jij iemand anders voor je heb? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
55 minuten geleden zei iveco 35c17:

Toe even Ger, kunnen jullie handjes schudden. Wat was jouw periode van afwezigheid?😜😂

Kun je me uitleggen wat dat er mee te maken heeft buiten de zuigende werking ervan dan? 

En dat geld ook voor Pierre 

• Like 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
1 minuut geleden zei Ger-1957:

Kun je me uitleggen wat dat er mee te maken heeft buiten de zuigende werking ervan dan? 

Kom op Ger geintje moet kunnen toch.  Jij als Sherlock Holmes die een ander in de gaten houd wanneer die afwezig was. 

• Haha 3
  • Sneu 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
2 uur geleden zei Ger-1957:

Ik wil het ook best even uitleggen hoor Ger.

Bituumtrapper vraagt Voorbijganger waarom hij lange tijd afwezig was, met direct de hint dat het vanwege iets kinderachtigs was wat hier op het forum gebeurde. Voorbijganger is zich van geen kwaad bewust en antwoord daarop dat BT waarschijnlijk de verkeerde voor zich heeft.
Meteen haak jij daarop in door even te rechercheren op het forum en val jij BT bij door Voorbijganger er op te wijzen dat deze in ieder geval tussen 4 september 2020 en 11 juni 2021 weg was van dit forum, je bewering nog even ondersteund met een heuse schermafbeelding.
Dat lijkt een beetje hoe een kruisverhoor op het politiebureau in zijn werk gaat; in je ééntje tegenover een paar rechercheurs waar de ene vraagt en de ander steeds met bewijslast komt. Dan maak ik -ludiek bedoeld- de opmerking "het lijkt hier de recherche wel".

Overigens, ik meen me te herinneren dat jij hier van medio augustus 2018 tot eind augustus 2019 ook zo'n jaar afwezig was vanwege een kinderachtige kwestie waar niemand anders dan jijzelf debet aan was. Een beetje pas op de plaats zou daarom misschien op zijn plaats zijn i.p.v. dit soort reacties. ;)

• Like 2
  • Thanks 1
  • Sneu 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
4 minuten geleden zei Pierre:

Overigens, ik meen te herinneren dat jij hier van medio augustus 2018 tot eind augustus ook afwezig was vanwege een kinderachtige kwestie waar niemand anders dan jijzelf debet aan was.

Ik ben je geen verklaring schuldig Pierre, maar vooruit de enige reden dat ik weg was, was om de reden dat ik niet geassocieerd wilde met mensen als jou die roepen op het forum dat collega's die in busjes rond rijden in chauffeurstaal kakkerlakken zijn.

• Like 1
  • Haha 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites