[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Man steekt vrachtwagenchauffeur bij verkeersruzie op A59


Pierre

Recommended Posts

  • Forumlid

Man steekt vrachtwagenchauffeur bij verkeersruzie op A59

Een vrachtwagenchauffeur is maandagmiddag bij een verkeersruzie gestoken door een boze automobilist. Ook stak de man drie banden lek van de vrachtwagen.

De automobilist stapte uit en stak drie banden van de vrachtwagen lek. Toen de vrachtwagenchauffeur verhaal ging halen, werd hij zelf ook gestoken.

 

HB1.webp.21f842a491c416b94e3a468a6d447f38.webp

 

HB2.jpg.71bf4188f68f0f02bf59273d47016a73.jpg

 

Gevlucht
De verdachte stapte vervolgens in zijn auto. Omdat het verkeer inmiddels weer op gang was gekomen kon hij ontkomen.

De vrachtwagenchauffeur raakte gewond. Hij is ter plekke behandeld door het ambulancepersoneel. De vrachtwagen moest weggesleept worden.

 

HB3.jpg.57e2947e971afb7d5b44259191416bfb.jpg

 

bron: https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/3559016/man-steekt-vrachtwagenchauffeur-bij-verkeersruzie-op-a59?fbclid=IwAR2EcDaUBfxjUry0iglZ4NlzuBogsj5STwbxGQG1XO5YCifMNn14civLrcw

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
39 minuten geleden zei iveco 35c17:

Meer mensen dan je door hebt. Als je het nieuws een beetje volgt dan weet je dat steekincidenten momenteel in Nederland aan de orde van de dag zijn. 
 

 

Niet racistisch bedoeld . maar in bepaalde kringen en minder begaafden hebben toch vaak een mes op zak , in combi met kort lontje is dit naar mijn mening het resultaat 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
11 uur geleden zei suggs73:

Niet racistisch bedoeld . maar in bepaalde kringen en minder begaafden hebben toch vaak een mes op zak ……

 


Nou daar ken je vaak wel van opgaan.

Ik had eens een vrachtwagen mee waar de remmen van de trailer wat begonnen te roken wanneer ik remde.

Op deze trekker zaten de luchtslangen een beetje op een vreemde manier bevestigt. Toevallig was deze voor mijn rit net naar de garage geweest waar ze de luchtslangen bij elkaar hadden gebonden met een tiewrap. Deze leek wel wat strak te zitten dus ik naar de benzinepomp langs de A 8 bij Zaandam om te vragen naar een schaar of ik die ievt. Even zou kunnen lenen om die tiewrap los te knippen. Nou dat kon daar dus niet.
Dus ik maar naar een groepje aardige mensen, waarvan een paar vrouwen een hoofddoek droegen, toe gelopen die aan het picknicken waren op een kleedje. En ja hoor, hun konden mij wel helpen.
Een van de vrouwen liep met me mee naar hun auto en haalde een stiletto tevoorschijn waarmee je met weinig moeite dwars door een mens een zou kunnen steken 😳
Ik heb zelf die tiewrap maar voorzichtig los geprikt, bang dat iemand mijn luchtslang per ongeluk aan zou tikken.

Ze hebben me in ieder geval wel heel goed geholpen 👏👏👏

  • Like 2
  • Haha 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden