Spring naar bijdragen

Geen goeie aktie…..


roadtrain

Recommended Posts

  • Forumlid
10 minuten geleden zei roadtrain:

Ik zou dan als fa appel in gesprek gaan met de werkgever van andere partij want die gaat ook niet vrij uit….

Die gaat ook zeker niet vrijuit. Maar! Feit blijft dat je beroepschauffeur bent  en je in zo een situatie eigenlijk gewoon je verstand moet gebruiken en laat die ander lekker voor gaan. Die was er min of meer ook al voorbij toen Appel het gas weer intrapte en hem de vangrail in drukt. 

Er werd vanmorgen verteld dat ie al meerdere akkefietjes heeft gehad en dit zal de druppel wel zijn geweest.

  • Like 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik had net zo’n situatie deze week…….

Ik rij op de Drie Merenweg achter Nieuw Vennep, kom ik op een verkeerslicht aanrijden.

staat er een vrachtwagen van …… uit ……... Stil voor het licht, het licht springt op groen en ik heb nog snelheid en ga een baan om om er voorbij te gaan.

de betreffende “collega” was blijkbaar leeg en trok ook op, ik was er al aardig voorbij en ging weer naar rechts, en dat vond deze “collega” die blijkbaar haast had niet leuk.

hij ging mij weer voorbij (ik was geladen met 2 auto’s dus minder snel) en hij drukte mij echt expres de berm.

bij het volgende verkeerslicht wederom zo’n  zelfde situatie, echter toen drukte hij zichzelf direct al naar de linkerhand om mij te blokkeren.

Later (in Hilkegom) kreeg ik de kans om naast het te komen, en vroeg of ie wel helemaal goed was, kreeg als antwoord dat in met mijn opleggertje hem maar niet in de weg moest rijden.

Helaas zit er in deze tijdelijke auto aar ik mee rijdt geen dashcam anders had zijn werkgever toch wel even de beelden mogen bekijken……

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
17 uur geleden zei RobNiat:

Niet meer dan terecht. Zulk volk wil je niet in dienst hebben. (...)

 

Natuurlijk wil je dit niet in dienst hebben. Maar als werkgever zit je momenteel ook met de handen in het haar om geschikt personeel te vinden, zeker voor dit soort werk wat nu eenmaal niet door iedereen gedaan wil worden. Dan word de spoeling heel dun en kom je uiteindelijk bij dit soort randdebielen uit. Je moet immers wat om de auto's aan de gang te houden en aan de vraag van je opdrachtgever te kunnen blijven voldoen...

Overigens begrijp ik die inhaalactie wel; als je een beetje vooruit wil en er zit zo'n strepentrekker al een hele tijd met 80 voor je neus, dan kies je vanzelf wel ergens een moment om er voorbij te gaan. Dat zo'n idioot dan ook nog eens gas bij durft te geven om vervolgens halverwege even een baan naar links op te schuiven en gewoon weer verder te rijden bevestigd precies het werk -en denkniveau van dit soort beroepssukkels.   

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden