[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Bieten campagne


Mebo 07

Recommended Posts

  • Forumlid
Op 4-10-2021 om 18:35 zei roadtrain:

Zou er ooit een jaar zijn (geweest) dat er niet een bietenwagen op zijn kant gaat/ging?

Nee, en die zal er ook niet gaan komen.

 

Statistisch gezien denk ik niet dat er meer (kantel) ongevallen gebeuren met bietenautos als met “gewone” vrachtwagens.

 

De meest bietenautos rijden in de campagne van een maand of 4 net zo veel kilometers (of nog meer😉) als heel veel vrachtwagens in een heel jaar.

 

100.000 kilometer in een campagne is echt geen uitzondering, eerder regelmaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
42 minuten geleden zei Teddybeer:

Nee, en die zal er ook niet gaan komen.

 

 

100.000 kilometer in een campagne is echt geen uitzondering, eerder regelmaat.

Denk eerder dat men te veul PK,s onder de kont heeft.
Met 300 pk en 50 ton totaal gewicht gaat het nu eenmaal niet zo snel kan ik me nog herinnerenLOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
2 uur geleden zei roadtrain:

Op een rotonde heb je niet veel nodig….

Als hij goed geladen is hoeft het geen probleem te zijn, zag vdmiddag ook zo'n spoor naast de weg van een bieten auto  denk ik hoe dan te hard gereden misschien wat dan gaan ze er bij zegge af dan binnen door naar Stampersgat  en daar zitten 2 hoge viaducten in en dat is echt opletten en daar is het 50km moet geen probleem zijn 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
14 uur geleden zei road train:

Als hij goed geladen is hoeft het geen probleem te zijn, zag vdmiddag ook zo'n spoor naast de weg van een bieten auto  denk ik hoe dan te hard gereden misschien wat dan gaan ze er bij zegge af dan binnen door naar Stampersgat  en daar zitten 2 hoge viaducten in en dat is echt opletten en daar is het 50km moet geen probleem zijn 

Je kunt beter bij Zegge de A 58 volgen tot knooppunt De Stok,en vervolgens de A 17 nemen tot de afslag 21, Oud Gastel.

Dan kom je op diezelfde N 268 en heb je dezelfde rotondes te nemen als wanneer je bij Zegge eraf gaat.

Maar je bent wel een heel stuk sneller en het rijdt een stuk gemakkelijker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
10 uur geleden zei europeaan:

Je kunt beter bij Zegge de A 58 volgen tot knooppunt De Stok,en vervolgens de A 17 nemen tot de afslag 21, Oud Gastel.

Dan kom je op diezelfde N 268 en heb je dezelfde rotondes te nemen als wanneer je bij Zegge eraf gaat.

Maar je bent wel een heel stuk sneller en het rijdt een stuk gemakkelijker

Dat klopt maar over de snelweg is het beter  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden