[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Voor al uw dakkapellen groot en klein


Localton

Recommended Posts

  • Forumlid
8 uur geleden zei roadtrain:

Als je er van uit gaat dat iedereen de aanhanger juist belaad is dat dus niet zo………

Evt met behulp van kogeldrukmeter

Een aanhanger met auto’s is nooit goed te beladen aangezien het gewicht nooit goed verdeeld is.

De motor ligt meestal voorin maar de accu’s bij elektrische auto’s kunnen overal zitten.

op mijn dubbellucht Middenas aanhanger mag 2350 kg geladen worden, en vaak wordt dat dus ook geladen, tel daar dik 100000 km per jaar bij op, dan weet je dat het jaarlijks vervangen moet worden.

ook ijzer/staal kan slijten hè  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
3 uur geleden zei sprinter 516:

Een aanhanger met auto’s is nooit goed te beladen aangezien het gewicht nooit goed verdeeld is.

De motor ligt meestal voorin maar de accu’s bij elektrische auto’s kunnen overal zitten.

op mijn dubbellucht Middenas aanhanger mag 2350 kg geladen worden, en vaak wordt dat dus ook geladen, tel daar dik 100000 km per jaar bij op, dan weet je dat het jaarlijks vervangen moet worden.

ook ijzer/staal kan slijten hè  

Maar ook jouw “kogel” heeft Max kogeldruk…..als je daar veel/altijd boven zit dan misschien verstandiger om vaker slijtage te meten of vervangen. 
 

Bij mijn “Twin combinatie” moest ik ieder kwartaal voor controle naar binnen. Remmen vangmuil en trekoog. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden