[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Zwaarwerk regeling


andremast

Recommended Posts

  • Forumlid
38 minuten geleden zei sprinter 516:

 

Val ik onder de transport CAO, nee

 

 

Heilaesch,Pindacaesch. ( denk ik)

Of de organisatie waar jou baas bij aangesloten is moet ook met een gelijkaardige regeling komen.

 

© De regeling is bedoeld voor werknemers uit de geboortejaren 1955 tot en met september 1961 met een zwaar beroep én met ten minste 20 dienstjaren in de sector.

 

Bron:https://www.fnv.nl/nieuwsbericht/sectornieuws/vervoer/2021/09/hoofdlijnen-zwaarwerkregeling-transport-logistiek

( de link van Andre Mast)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
Op 4-10-2021 om 19:17 zei europeaan:

Heilaesch,Pindacaesch. ( denk ik)

Of de organisatie waar jou baas bij aangesloten is moet ook met een gelijkaardige regeling komen.

 

© De regeling is bedoeld voor werknemers uit de geboortejaren 1955 tot en met september 1961 met een zwaar beroep én met ten minste 20 dienstjaren in de sector.

 

Bron:https://www.fnv.nl/nieuwsbericht/sectornieuws/vervoer/2021/09/hoofdlijnen-zwaarwerkregeling-transport-logistiek

( de link van Andre Mast)

Daar is echt over nagedacht! Neuhhh, ‘54 bouwjaar doet niet mee. Kleur de plaatjes,  en maak het verhaaltje zelf af 🤨

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • Forumlid
1 uur geleden zei Ger-1957:

Morgen ben ik officieel met pensioen, ja ik heb gebruik gemaakt van de rvu regeling transport.

Ik krijg aow met 67 dus 21 aug. 2024 en mag dan weer werken als ik wil :nee:

Dus eigenlijk heb je de laatste weken je vrije dagen opgemaakt en ga je ruim twee jaar genieten van een "gouden handdruk" En dan pas ga je echt met pensioen Ger?

 

De plicht om te solliciteren vervalt ook zeker bij die gouden handdruk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei Ger-1957:

(...) Ik krijg aow met 67 dus 21 aug. 2024 en mag dan weer werken als ik wil :nee:

 Jawel Ger... :ja:.
Over een paar maanden ben je het thuis zitten alweer beu en wacht je met smart op de dag dat ik je op een zondagmiddag kom halen om samen een ritje dubbelbemand te doen naar het zuiden van Frankrijk. Onderweg onze forumperikelen bespreken en 's avonds samen de routier uitrollen. :p

Even zonder gekheid, je hebt er niets over verteld; hoe was je afscheid bij de firma na zoveel jaren trouwe dienst? Was er een borrel georganiseerd met je collega's, gewoon een handdruk van de directie met een envelop gekregen, een taart met een bak koffie in de kantine, helemaal niks, of ging de vlag uit? Ik weet serieus niet hoe ik me dat moet voorstellen, het is dan ook niet 'echt' met pensioen gaan en voor jou ook vrij snel gegaan toen die ZWR in het leven geroepen werd. 

  • Thanks 2
  • Sneu 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
15 minuten geleden zei Ger-1957:

Ik weet dat je dit post om een bepaalde reden, maar omdat je het woordje serieus gebruikt geef ik je maar weer eens het voordeel van de twijfel echter ik vrees dat je wel weer een woordje vindt waar je op kunt happen om mij of Vos te kleineren. En ga nu niet schijnheilig doen:rolleyes:

 

Nou ja Ger, wat je allemaal wel of niet denkt van mij; in ieders geval bedankt voor je heldere uitleg en geniet vooral van je welverdiend pensioen en je vrije tijd! :ok:

  • Thanks 2
  • Sneu 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden