Spring naar bijdragen

Cees opgenomen

Recommended Posts

Gast Marcel

Ons muntje ligt ook al in de put....

Cees en Ria en ook de kids heel veel sterkte in deze tijd en dat jullie de doop van de scania en de geboorte van de tweeling dat jullie dat samen nog mogen mee maken....

Veel liefs Marcel,Vivian en Nick

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 67
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Gast marsipulami

@cees we zullen je niet meer laten schrikken als je net wakker wordt door in ene voor je te staan:D

@ria, bedankt voor de gastvrijheid, de koffie en natuurlijk het slaatje:tu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast marsipulami
ik vond het super dat jullie bij Cees (en mij) op bezoek zijn geweest

en dat slaatje is je van harte gegund (ik eet de rest van de week wel brood,haha,haha) of toch maar :cake:en nog bedankt voor de foto`s .

graag gedaan ria, zo zijn chauffeurs;)

sorry dat je de rest van de week nu brood moet eten:p

en die fotos hadden we jullie beloofd maar zijn ff iets eerder gekomen dan verwacht.

tot snel weer, en dan komen we niet rond etenstijd:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Belinda

Beste Ria, ik wil jou en je kinderen, familie en vrienden heel veel sterkte wensen met Cees...

Wil je hem namens ons een hele dikke knuffel geven

Liefs Hans & Belinda

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cees en Ria,

Ook van hieruit veel sterkte gewenst en een dikke knuffel voor beide :tu:

p.s. er is weer een kaartje onderweg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast marsipulami

lex, het laatste wat we gehoord hebben van Ria is dat Cees weer wat aan opknappen is om het zo te noemen.

De zuurstofkap is ie kwijt en is vervangen door een slangetje dat de zuurstof via zn neus binnenbrengt, naar alle verwachtingen zal Cees dit weekend thuiskomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
lex, het laatste wat we gehoord hebben van Ria is dat Cees weer wat aan opknappen is om het zo te noemen.

De zuurstofkap is ie kwijt en is vervangen door een slangetje dat de zuurstof via zn neus binnenbrengt, naar alle verwachtingen zal Cees dit weekend thuiskomen.

Da's goed nieuws, hoop dat het zo blijft !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Allereerst iedereen bedankt voor het medeleven en beterschapswensen.

Het is misschien onvoorstelbaar maar met Cees gaat het "goed"

Gister is hij van de zuurstof afgegaan,de antibiotica slaat goed aan en hij vond zelf dat hij vandaag eigenlijk wel naar huis kon.

Ik heb net een gesprek met de longarts gehad maar die vond het nog niet verantwoord.

Als morgen zijn bloeduitslagen goed zijn en de longonsteking minder is

dan mag hij naar huis.

De longarts en de proffesoren vinden het een mirakel dat hij weer zo snel opknapt want maandag dachten ze dat hij de dinsdag niet meer zou halen.

Maar we spreken hier over Cees die nog geen tijd heeft om deze wereld te verlaten want zegt hij "ik moet nog een truck dopen,opa worden en een midweek op vakantie".

Word vervolgt.:tu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ria,

Fijn om te horen dat hij iedereen nog verteld doet staan... en dat hij inderdaad nog een paar "doelen" heeft. In ieder geval top dat het zo goed gaat :tu:

Sterkte verder!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast frankie

hoi ria,

het was even schrikken toen we maandag een sms kregen dat cees in het ziekenhuis lag. we waren er echt even stil van.

maar een vechter als cees laat zich er niet zo gauw onder krijgen. we zijn blij dat het weer beter met hem gaat en dat ie mischien morgen naar huis mag.

de doop van de scania komt steeds dichterbij, en we verheugen ons erop jullie weer te zien.

groetjes, frank en kitty.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast frankie

dat is minder ria.

ik kon gisteravond een glimlach niet onderdrukken toen cees had aangegeven nu wel naar huis te kunnen. sneu voor hem dat ie nog langer moet blijven.

gr, frank

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden