[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Van Amerongen Kamphuis


Recommended Posts

  • Forumlid

Dus; eigenaar Sitra heeft de werkmaatschappij en tegelijkertijd de Holding failliet laten gaan.....

 

Eerdaags horen we wel het fijne ervan, maar klinkt naar mij, als dat men van enkele 'erfgenamen' afwilden....

 

Groet Ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Net op Facebook gezien:

 

"Binnengekomen bericht van een volger
ivm faillissement Kamphuis

Goedenavond, 

Ik kom met een verzoek of jullie voor mij anoniem een verzoek/bericht willen delen voor 3 van mijn collega's die een moeilijke week achter de rug hebben en een moeilijk weekend in het vooruitzicht: 

Zoals je weet is Amerongen Kamphuis afgelopen dinsdag failliet verklaart, nadat Sitra de bankrekeningen had leeg gehaald vlak voor de salarisbetalingen en als aandeelhouder het faillisement had aangevraagd. Dat deden ze nadat door een wanbeleid van hun de 2 grootste klanten zijn vertrokken (Mccain en Heiploeg) en daardoor de halve jaaromzet weg was. 

Door het abrupte faillisement is ook de verzekering stop gezet en de tolkasten afgemeld sinds donderdag 16:00. 

Daardoor staan er vele chauffeurs vast onderweg. Ze mogen geen meter rijden en ook de auto niet onbeheerd achter laten.
Tot op heden is er nog geen verzekering afgesloten, omdat Kamphuis failliet is en Sitra deze chauffeurs weigerd te helpen met hun eigen verzekering. Dit zal pas maandag verder onderzocht worden i.v.m. mogelijke overname. 

Ook het management wat mee heeft geholpen aan het wanbeleid is niet bereikbaar voor hulp. 

Ik weet dat er 3 chauffeurs bij een parking staan op Heidenfahrt Nord aan de A60 richting Bingen Am Rhein, maar er staan er ook veel op parkeerplaatsen zonder voorzieningen. 

Zou een ieder die langs deze plaats of een andere Kamphuis auto ziet hun wellicht van drinkwater en een hart onder de riem kunnen voorzien is deze voor hun belachelijke omstandigheden. 

En zou een ieder van jullie dit bericht willen delen om te laten zien wat voor asociale firma de Sitra is. Ik dank jullie enorm!"

 

De Zwabberaars, schrijver Wiel Anneveld 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wat een vervelende situatie. Maar volgens mij is het nu een taak van de curator om er voor te zorgen dat deze chauffeurs en hun wagens terug komen, hij is nu de bestuurder van de (failliete) zaak. De boel tijdelijk verzekeren en zorgen dat de tolkastjes etc het weer gaan doen is geen rocket science en die kosten kan de curator uit de gelden van de debiteuren en de opbrengsten van de nog niet gefactureerde ritten voldoen. Alleen ja, dat krijg je in het weekend niet geregeld.

 

Buiten dat, als ik daar als chauffeur zou staan dan zou ik, als er nog diesel in de tank zit zo naar huis rijden. Maar goed, dat is natuurlijk makkelijk praten thuis vanaf de bank :p.

 

@hé Wiel, hoe is het met jou? Nog steeds bij die meneer met z'n kantoor in Teuge aan het werk?

 

.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei Teddybeer:

Wat ze met de tolkastjes kunnen weet ik niet, maar die verzekering kunnen ze dag en nacht regelen bij een curator.

 

Als ze dat willen, tenminste.

Dat tolkastje is de minste zorg…..

 

 

wel weer schandalige actie natuurlijk. Rest van Sitra is gewaarschuwd dat je daar als mens dus niet meeteld😂

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Als je hun website leest doen ze anders geloven! Maar Sitra is een van de bedrijven waar de chauffeurs op parkeerplaatsen in weekend mogen bivakkeren. Geen faciliteiten. Weer twee mooie bedrijven naar de klote. Beide klanten zullen hopelijk een betere vervoerder vinden. McCain en Van Amerongen waren vele jaren partners.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
11 uur geleden zei Kempische Truckfan:

Als je hun website leest doen ze anders geloven! Maar Sitra is een van de bedrijven waar de chauffeurs op parkeerplaatsen in weekend mogen bivakkeren. Geen faciliteiten. Weer twee mooie bedrijven naar de klote. Beide klanten zullen hopelijk een betere vervoerder vinden. McCain en Van Amerongen waren vele jaren partners.

Dat klopt ik ben in 1970 daar begonnen en toen reden ze al voor McCain en heb er meer als 40 jaar gewerkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden