[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Daar gaat de Strator


veronica

Recommended Posts

  • Administrators

Heb ik zien staan vanmiddag! Maar je mag niet fotograferen onderweg hè..

Raar gezicht trouwens, opgetakeld en dan die kleine wieltjes op de trailer. 

 

En een duur geintje ook, denk dat een beetje monteur bij 'n torpedo sneller die snaren wisselt dan de berger het spulletje sleepgereed heeft.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
39 minuten geleden zei roadtrain:

Op de snelweg ..,,De weginspecteurs zijn er als de kippen bij om de sleepdienst te bellen. Zo snel kan jij geen monteur laten komen 😜

 

Altijd lachen als zo’n wijsneus het beter weet als een berger.

 

een truck van 48 ton even op de lepels pakken en hem dan maar naar de afrit slepen. 🤣🤣🤣

 

Zulke bergingswagen bestaan er (nog) niet.

 

Maar dat was die eigenwijs niet aan het verstand te brengen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei kiepenboer:

Lijkt wel of ze provisie krijgen.
Heb ook een keer langs de A50 gestaan, en die sleper kreeg de aandrijfas lastig los.
Zegt die RWSer, als hij hem niet los krijgt moet hij zo maar opslepen.

Zeg nog> denk ut nie want dan loopt alles kapot.
Das niet mijn probleem zegtie dun dwaas

En toch heb je niks in te brengen bij die mannen. Zij bepalen en hebben alle macht op het bovenliggend wegennet. Houd hen maar beter te vriend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
38 minuten geleden zei matthieu:

En toch heb je niks in te brengen bij die mannen. Zij bepalen en hebben alle macht op het bovenliggend wegennet. Houd hen maar beter te vriend.

En dat is, denk ik, precies de reden waarom bergers op zo'n moment geen discussie gaan voeren (al zeggen ze buiten gehoorsafstand van zo'n rws'er wel anders). Het is hun broodwinning.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators
8 uur geleden zei roadtrain:

Op de snelweg ..,,De weginspecteurs zijn er als de kippen bij om de sleepdienst te bellen. Zo snel kan jij geen monteur laten komen 😜

 

Dat is ook wel weer zo, vaak duurt het al snel 'n uurtje voor er überhaupt een monteur ter plaatse is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
16 uur geleden zei kiepenboer:

Lijkt wel of ze provisie krijgen.
Heb ook een keer langs de A50 gestaan, en die sleper kreeg de aandrijfas lastig los.
Zegt die RWSer, als hij hem niet los krijgt moet hij zo maar opslepen.

Zeg nog> denk ut nie want dan loopt alles kapot.
Das niet mijn probleem zegtie dun dwaas

Haha. Deze kel was blij dat ie een torpedo aantrof. Kon hij er makkelijk tussen😉 tikkie tak en los was ie!😎

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
17 uur geleden zei Marotrans:

Heb ik zien staan vanmiddag! Maar je mag niet fotograferen onderweg hè..

Raar gezicht trouwens, opgetakeld en dan die kleine wieltjes op de trailer. 

 

En een duur geintje ook, denk dat een beetje monteur bij 'n torpedo sneller die snaren wisselt dan de berger het spulletje sleepgereed heeft.

 

Haha ja jammer dat de Iveco monteur niet langs de snelweg mocht repareren.. anders waren hun gekomen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

^^Ik zag dat Trieftrol onderweg is in Zwitserse bergen.

Dan zal de panty wel een maillot zijn geworden (onder de lange onderbroek).

 

Groet Ron

 

PS; ik zie hem ook niet meer binnen lossen, grote kans dat de maillot ook tot op de draad toe nat geregend zijn LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei Damster:

 Dus na een paar min de hoofdstroom schakelaar om en daarna was de storing weer weg. 

Ja, het blijft wel een Italiaans product.

 

Technisch zijn het beregoede machines. Maar electriciteit kunnen die Italianen nog steeds niks mee. Ongeacht merk of soort.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 20-10-2021 om 23:18 zei matthieu:

En toch heb je niks in te brengen bij die mannen. Zij bepalen en hebben alle macht op het bovenliggend wegennet. Houd hen maar beter te vriend.

Matthieu, Die man van RWS had in zijn carriere ook nog een tijdje bij de NVWA gewerkt.
Moest van hem het zeil aan de kant van de weg open maken omdat het in zijn ogen te warm op de auto werd,  en deze niet levend op het slachthuis aan zouden komen.

Ik zei>> zie dat je verstand van zaken hebt😁
Man dit zijn 7 weekse moederdieren die rond de 22 weken pas broedeieren gaan leggen waar daarna de slachtkuikens uit komen.
Dat slachten doen ze pas over 1 jaar😂

En dat zeil gaat alleen aan de vangrail kant open want ten eerste hoeven we niet met naam en toenaam op de filmpjes die vervolgens op de 
sociale media rond gaan.
Ten tweede, die hennetjes zijn 7 weken oud en krijgen het veuls te koud met het zeil aan 2 kanten open.

Dus gaf hij toe>>> aan 1 kant open, oke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 22-10-2021 om 11:49 zei Dokus:

Is DAF ook een Italiaans product?

De kans is best aanwezig dat sinds de DAF fabrieken in Amerikaanse handen zijn gekomen er enkele Italiaanse medewerkens op de afdeling knutsel en frustel zijn komen werken.

 

Tot die tijd was het redelijk goed gesteld met de electriciteit bij die broodtrommels.

 

Op de afdeling design zijn ze in elk geval niet komen werken…….

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid
Op 21-10-2021 om 20:17 zei Damster:

@veronica En was de snaar idd gebroken?  Ik kan me herinneren dat we met de 1e en 2e generatie stralissen om de haverklap de storing op het dashbaord kregen dat de V snaar gebroken was, maar niks aan de hand. Dus na een paar min de hoofdstroom schakelaar om en daarna was de storing weer weg. 

Dynamo laadt niet op. V - snaar gebroken gaf ie aan.

En mee begon ie heet te worden… ik heb nog een stuk door gereden want wilde van de snelweg af maar helaas. Het lampje brandde al en met 120 graden, vindt de motor niet zo fijn😇

 

Op de zaak aangekomen zag ik de V-snaar kapot er onderaan bungelen… dus jaaaaaa die was kapot😂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 years later...
  • Forumlid
Op 3-11-2021 om 20:58 zei veronica:

Dynamo laadt niet op. V - snaar gebroken gaf ie aan.

En mee begon ie heet te worden… ik heb nog een stuk door gereden want wilde van de snelweg af maar helaas. Het lampje brandde al en met 120 graden, vindt de motor niet zo fijn😇

 

Op de zaak aangekomen zag ik de V-snaar kapot er onderaan bungelen… dus jaaaaaa die was 

 

Is de truck nu opgeknapt? Hoop dat het allemaal mee zal vallen. Veilige reis nog👌

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
20 minuten geleden zei europeaan:

Volgens mij wil je alleen je aantal postings omhoog brengen, en ben je nu in 2021 aangekomen

Echt triest dat je zo al denk, zo kan je overal wel wat achter verzinnen. Beetje apart dit, komt echt dom over.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden