Spring naar bijdragen

Wist je dat ?

Gast Hallowed
 Share

Recommended Posts

• Forumlid

.....mijn vriendinnetje zo ongeveer in de sneeuw is geboren (wisconsin, USA), maar nu hier al klaagt over de kou.

Ze ook al zoekende is voor een vakantie, eind February (waarschijnlijk iets van Carribean, ofzo).....

...daar toch nog wel heel wat werkdagen en reizen tussen zitten.....(Duitsland, Japan, Turkije).

Groet ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

.....mijn vriendinnetje zo ongeveer in de sneeuw is geboren (wisconsin, USA), maar nu hier al klaagt over de kou.

Ze ook al zoekende is voor een vakantie, eind February (waarschijnlijk iets van Carribean, ofzo).....

...daar toch nog wel heel wat werkdagen en reizen tussen zitten.....(Duitsland, Japan, Turkije).

Groet ron

Cruise langs de Bahama's en die omgeving staat op de planning :p

Groet ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Kan je geen agribusiness stageloper gebruiken Ron? ;):angel:  Die ook mee gaat op die zakentripjes :D

Kofferdrager zou wel lekker zijn.

Secretaresse ook misschien......

Die zakentripjes worden komend jaar veel, helaas niet meer lang naar verre landen. :mad:

Hooguit nog een tripje tussendoor naar Japan en Tasmanie, maar verder is het elke week Duitsland..... :mad: :mad:

Groet ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Ja Ibo, mir geht es gut. Und dir selber?

Ich bin aber schon seit Dezember 2007 angestellt in Deutschland.

So wie es aussieht, bin ich nur die 1. helft vom nachstes Jahr in Deutschland.

Nachher bin ich wieder oft im Flieger. :ja:

Gruss Ron LOL

Je ziet Ibo, Duitsland doet me niet zoveel, behalve dat het te dicht bij huis is (Nederlandse en Duitse boeren zijn beter niet aan mij besteed....)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

^^ Dat dat een heel dik: YIPPIKAYEE moment is  :wijn:

En u een dolende ziel in het transportende deel van de BV Nederland is  :confused:

Kunnen er niet veel zijn die het je nadoen...............jaartje of 10 erbij dan maar ??    :ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Gefeliciteerd, Adrie.

Wij hebben zaterdag de eindejaarsborrel.

Die avond worden er 3 collega's "gehuldigd".

Eentje die 25 jaar bij de firma is.

Eentje die 35 jaat bij de firma is.

Eentje die 40 jaar bij de firma is, en ook gelijk met pensioen gaat.

Ik ben er bijna 18 jaar, en voor ik aan de beurt ben voor een huldiging zijn er zeker 10 collega's mij al voor gegaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

^^ Dat dat een heel dik: YIPPIKAYEE moment is :wijn:

En u een dolende ziel in het transportende deel van de BV Nederland is :confused:

Kunnen er niet veel zijn die het je nadoen...............jaartje of 10 erbij dan maar ?? :ok:

Dat dolen valt wel mee hoor...... Heb slechts een keer een dip gehad, toen was ik helemaal klaar met de opdrachtgever. Maar is toen goed opgepakt door de werkgever dus daarna weer lekker door gegaan. En nu alweer 6 jaar in cementvervoer Nasr volle tevredenheid. Ga idd voor 40 jaar........
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Gefeliciteerd, Adrie.

Wij hebben zaterdag de eindejaarsborrel.

Die avond worden er 3 collega's "gehuldigd".

Eentje die 25 jaar bij de firma is.

Eentje die 35 jaat bij de firma is.

Eentje die 40 jaar bij de firma is, en ook gelijk met pensioen gaat.

Ik ben er bijna 18 jaar, en voor ik aan de beurt ben voor een huldiging zijn er zeker 10 collega's mij al voor gegaan

Van alle collega's uit oude NWM/cetra die nog in dienst zijn (en dat zijn er nogal wat) hoor ik nog bij de jonge broekies........zijn hier al heel wat 35/40 jarigen bij..... Alleen 40 jaar wordt pas weer "beloont" dus mag nog 10 jaar mijn best doen.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites