Forumlid Schots en Scheef Geplaatst 5 maart 2017 Forumlid Share Geplaatst 5 maart 2017 Ja lagers kunnen stuk, zit geen garantie op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid RealZeus Geplaatst 5 maart 2017 Forumlid Share Geplaatst 5 maart 2017 1 uur geleden zei Schots en Scheef: Een oud collega rijd met zo'n ngs scania en is er nog niet over te spreken. Heeft al een fatsoenlijk matras besteld want die 1 of 2 nachten in de week dat hij er in moet liggen wil hij slapen. En dat slapen lukt in een Daf dan weer uitstekend! 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid RobNiat Geplaatst 5 maart 2017 Forumlid Share Geplaatst 5 maart 2017 4 uur geleden zei RealZeus: En dat slapen lukt in een Daf dan weer uitstekend! Dat is wel prettig ja, als je weer eens op een monteur staat te wachten... Maar serieus. Injectoren die afbreken? Dat was een kwaaltje van de eerste serie Daf 95. Ruim 25 jaar geleden. En nu gebruiken ze nog steeds dezelfde inferieure troep? Leren ze het dan nooit? Bij andere merken heb ik daar werkelijk nog nooit van gehoord. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid road train Geplaatst 5 maart 2017 Forumlid Share Geplaatst 5 maart 2017 Nee rob tis un daf ee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Schots en Scheef Geplaatst 5 maart 2017 Forumlid Share Geplaatst 5 maart 2017 Dat is wel prettig ja, als je weer eens op een monteur staat te wachten... Maar serieus. Injectoren die afbreken? Dat was een kwaaltje van de eerste serie Daf 95. Ruim 25 jaar geleden. En nu gebruiken ze nog steeds dezelfde inferieure troep? Leren ze het dan nooit? Bij andere merken heb ik daar werkelijk nog nooit van gehoord.Waar lees jij injectoren afbreken ??? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Schots en Scheef Geplaatst 5 maart 2017 Forumlid Share Geplaatst 5 maart 2017 Wist je dat ik al 1.3 miljoen nagenoeg probleemloos rond rijd........ dit nu de goden verzoeken isOf zit er bij de komende 10 een nieuwe voor jou ?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid volvofh12 Geplaatst 5 maart 2017 Forumlid Share Geplaatst 5 maart 2017 Dat is wel prettig ja, als je weer eens op een monteur staat te wachten... Maar serieus. Injectoren die afbreken? Dat was een kwaaltje van de eerste serie Daf 95. Ruim 25 jaar geleden. En nu gebruiken ze nog steeds dezelfde inferieure troep? Leren ze het dan nooit? Bij andere merken heb ik daar werkelijk nog nooit van gehoord.Ach alle merken hebben hun kwaaltjes.Ik heb een Volvo gehad, met 4 jaar voorwiel lager kapot. Was in Frankrijk, heeft me €5200 gekost. Mercedes MP3 binnen 3 jaar koppeling drukgroep lagers kapot. Was ook een bekend probleem. Netjes door dealer opgelost.Collega van me had een Scania. Zuiger door het blok naar buiten, was ook een kwaaltje van die serie.Kortom geen merk is perfect. 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid JPVisser Geplaatst 5 maart 2017 Forumlid Share Geplaatst 5 maart 2017 ... ik naar Wenen ga en mijn vrouw meegaat ... Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast shompie Geplaatst 5 maart 2017 Share Geplaatst 5 maart 2017 57 minuten geleden zei JPVisser: ... ik naar Wenen ga en mijn vrouw meegaat ... Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Ga je haar in het licht zetten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid RobNiat Geplaatst 6 maart 2017 Forumlid Share Geplaatst 6 maart 2017 6 uur geleden zei Schots en Scheef: Waar lees jij injectoren afbreken ??? Hier: Op 3/5/2017 om 01:52 zei syme65: Waarschijnlijk de verstuivers... Hij heeft 480.000 km Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid JPVisser Geplaatst 6 maart 2017 Forumlid Share Geplaatst 6 maart 2017 Ga je haar in het licht zetten Ook ook ... en veel schnitzel en sachertorte voeren ... een vrouw zonder honger is een vrouw die niet zeurt ... En wordt ze toch vervelend .....Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid road train Geplaatst 6 maart 2017 Forumlid Share Geplaatst 6 maart 2017 Ja je moet er wel in blijven investeren hoor 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid roadtrain Geplaatst 7 maart 2017 Forumlid Share Geplaatst 7 maart 2017 Mijn kleindochter vanmorgen ter wereld kwam 15 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 7 maart 2017 Forumlid Share Geplaatst 7 maart 2017 8 minuten geleden zei roadtrain: Mijn kleindochter vanmorgen ter wereld kwam ik jullie daarmee feliciteer 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Knoalster Geplaatst 7 maart 2017 Forumlid Share Geplaatst 7 maart 2017 Gefeliciteerd Adri . 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid wesley 85 Geplaatst 7 maart 2017 Forumlid Share Geplaatst 7 maart 2017 Pfiesjat OPA Adri groeten Wesley 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Leeuw Geplaatst 7 maart 2017 Share Geplaatst 7 maart 2017 Gefeliciteerd Opa en natuurlijk ook de ouders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Schots en Scheef Geplaatst 7 maart 2017 Forumlid Share Geplaatst 7 maart 2017 Gefeliciteerd !! 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid andremast Geplaatst 7 maart 2017 Forumlid Share Geplaatst 7 maart 2017 Gefeliciteerd 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid albertvv Geplaatst 7 maart 2017 Forumlid Share Geplaatst 7 maart 2017 GefeliciteerdVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Administrators Marotrans Geplaatst 7 maart 2017 Administrators Share Geplaatst 7 maart 2017 Gefeliciteerd Adri 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Tony.Macaroni Geplaatst 7 maart 2017 Forumlid Share Geplaatst 7 maart 2017 gefeliciteerd 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid road train Geplaatst 7 maart 2017 Forumlid Share Geplaatst 7 maart 2017 Proficiat opa 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid roadtrain Geplaatst 7 maart 2017 Forumlid Share Geplaatst 7 maart 2017 Bedankt voor alle felicitaties! 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid roadtrain Geplaatst 8 maart 2017 Forumlid Share Geplaatst 8 maart 2017 5 uur geleden zei *Ger*: Ik je daarmee feliciteer Adri 18 uur geleden zei roadtrain: Bedankt voor alle felicitaties! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts