Spring naar bijdragen

Wist je dat ?

Gast Hallowed
 Share

Recommended Posts

• Administrators
3 uur geleden zei roadtrain:

Kom ik nooit....

en dan nog een rechte met kraantje....

Iets met Post.nl ? als jij het kraantje levert en het gat op de juiste plaats boort dan kan ik die er wel voor je op lassen hoor.😉

• Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators
1 uur geleden zei roadtrain:

F8754CF6-1B4D-44B9-AFB1-A93F33A666F7.jpeg

Ik weet dat ik veel berichten heb verwijderd vandaag maar er zat toch geen uitnodiging bij dacht ik voor een BBQ of vergis ik me en heb ik een onvergeeflijke fout gemaakt ?

• Like 1
  • Haha 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
4 uur geleden zei doemijnbest:

Iets met Post.nl ? als jij het kraantje levert en het gat op de juiste plaats boort dan kan ik die er wel voor je op lassen hoor.😉

Moet ik s even zien of ik wat bij elkaar kan scharrelen. 
vroeger met eigen werkplaats was alles makkelijker. Nu we bij “derden” repareren is dat over. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators
2 uur geleden zei roadtrain:

Moet ik s even zien of ik wat bij elkaar kan scharrelen. 
vroeger met eigen werkplaats was alles makkelijker. Nu we bij “derden” repareren is dat over. 

Let wel Roadtrain, ik ga van RVS uit , dit is voor mij geen enkel probleem  om te lassen. Aluminium lassen ben ik helaas niet toe in staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Er zijn een paar dingen die niet kunnen en kloppen. 

Ik ga even een uitleg geven waar ik gigantisch boos om ben.

- forumbeheer uitmaken voor NSB'ers

- forumbeheer beschuldigen van partijdigheid.

- forumbeheerleden op andere fora zwart maken waar zij zichzelf niet kunnen verdedigen.

Waarom gaat het niet om de inhoud? 

BTW Ger, volgens sommigen zijn wij vier handen op 1 buik. Pierre, anderen zeggen dat wij dat zijn omdat wij allebei marinier zijn geweest. En Iveco, jij bent mijn beste vriend omdat wij beiden in de aannemerij zitten of nog zouden zitten en elkaar werkelijk zouden kennen..... schiet mij maar lek maar alledrie ken ik jullie niet persoonlijk.

Ik ga wel aan het forumbeheer een regel vragen toe te voegen aan het regelement: commentaar op het forumbeheer van het chauffeursforum op andere media kan leiden tot royement van het chauffeursforum

• Like 1
  • Verward 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Hit, ik moest ff pissen net en dan gebruik in m'n telefoon als bijschijnertje😀 Ik geloof oprecht dat jij niet weet wat er achter jouw rug voor spelletjes worden gespeeld, maar jij wordt zeker niet bedoeld. 

Ik ben nu 16 jaar lid hier en daarvóór al op de voorganger, maar wat er nu voor achterbakse spelletjes worden gespeeld door (waarschijnlijk maar) twee man gaat alle perken te buiten.

Ik ben nu op het punt aanbeland om m'n stekker er hier maar uit te trekken. Maar als 1 vd admins mij voor wil zijn is dat ook prima hoor. Ik ga voorlopig even in de stand-by modus.

• Like 5
  • Verward 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators
5 uur geleden zei HIT:

Er zijn een paar dingen die niet kunnen en kloppen. 

Ik ga even een uitleg geven waar ik gigantisch boos om ben.

- forumbeheer uitmaken voor NSB'ers

- forumbeheer beschuldigen van partijdigheid.

- forumbeheerleden op andere fora zwart maken waar zij zichzelf niet kunnen verdedigen.

Waarom gaat het niet om de inhoud? 

BTW Ger, volgens sommigen zijn wij vier handen op 1 buik. Pierre, anderen zeggen dat wij dat zijn omdat wij allebei marinier zijn geweest. En Iveco, jij bent mijn beste vriend omdat wij beiden in de aannemerij zitten of nog zouden zitten en elkaar werkelijk zouden kennen..... schiet mij maar lek maar alle drie ken ik jullie niet persoonlijk.

Ik ga wel aan het forumbeheer een regel vragen toe te voegen aan het reglement: commentaar op het forumbeheer van het chauffeursforum op andere media kan leiden tot royement van het chauffeursforum

We moeten binnenkort maar intern hier over praten @HIT en kijken hoe we met dergelijke situaties om moeten gaan. Ik begrijp je frustraties en woede en dat kan nooit de bedoeling zijn van een forum van en voor  chauffeurs die hun ervaringen onderweg willen delen. 

• Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
55 minuten geleden zei doemijnbest:

een forum van en voor  chauffeurs die hun ervaringen onderweg willen delen

Daar is het forum ooit mee begonnen.

Dag en nacht was er wel iemand met wie je je ervaringen en vragen kon delen, en waar je ook normaal antwoord op kreeg.

Blijkbaar was dat zo goed, dat er heel wat mensen zijn die hier alles beter weten en zo hun mening (hun gelijk) hier opdringen.

6 uur geleden zei matthieu:

Ik ben nu 16 jaar lid hier en daarvóór al op de voorganger, maar wat er nu voor achterbakse spelletjes worden gespeeld door (waarschijnlijk maar) twee man gaat alle perken te buiten.

Ik ben nu op het punt aanbeland om m'n stekker er hier maar uit te trekken. Maar als 1 vd admins mij voor wil zijn is dat ook prima hoor. Ik ga voorlopig even in de stand-by modus.

Dit begrijp ik heel goed matthieu. Het gaat hier in de meeste gevallen nergens meer over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
6 uur geleden zei HIT:

BTW Ger, volgens sommigen zijn wij vier handen op 1 buik

Ik wordt bij naam genoemd dus mag ik me verdedigen neem ik aan, of gaan jullie deze kritiek net als de ander ook weer verwijderen?

Of jullie vier handen op een buik zijn boeit me niet zo, wat me wel boeit is dat jullie eigen regels voor sommigen wel gelden en voor anderen niet.

Als je forumgebruikers uit kunt maken voor dronkenlap en (nieuwe) leden mag provoceren en uitlokken zonder dat daar een straf tegenover staat terwijl toch duidelijk in de regels staat dat dit niet mag dan zit er ergens iets fout.   

Toen ik een citaat van een medelid kopieerde en hem daar mee confronteerde kreeg ik een moderatie van een maand aan mijn broek!!!! 

Zo als ik al vaker gezegd heb hou ik mijn mond niet voor misstanden, dat dit voor andere forummers niet altijd leuk is neem ik dan maar voor lief, als er meer waren die er iets van zouden zeggen was de discussie vlug afgelopen, gelukkig zijn er tegenwoordig enkelen die ook hun mond open doen. 

Als ik er iets van zeg of jullie wijs op de regels wordt de betreffende post verwijdert en gaan we door of er niets aan de hand is, is dat de manier waarop je een forum moet runnen, prima dan.

• Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
33 minuten geleden zei lientje:

Blijkbaar was dat zo goed, dat er heel wat mensen zijn die hier alles beter weten en zo hun mening (hun gelijk) hier opdringen.

Zolang ze dat kunnen doen met argumenten en bewijzen is er niets aan de hand, sommigen blijven echter roepen en ondanks de herhaaldelijke vraag om het te staven blijft het stil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Ger hou eens op met regeltjes.

Hoe meer opstand, hoe meer regels er nodig zijn, hoe beroerder het wordt.

We zijn toch volwassen. Nooit geleerd om iets/dingen/ mensen te negeren voor de lieve vrede?

Even een paar dagen in op het forum of in lees stand bijvoorbeeld. Maar dat geldt niet alleen voor jou !!

Leg toch niet op ieder korreltje zout, dat zou veel ergernis schelen. 

Voor iedereen.

• Like 4
  • Thanks 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites