Spring naar bijdragen

Wist je dat ?

Gast Hallowed
 Share

Recommended Posts

• Forumlid

Het blijft wel jammer dat er niet gewoon harder opgetreden wordt door de admins om dit soort fete’s uit te bannen.

niemand zit hier op te wachten, en bijna wekelijks loopt het weer uit de hand.

laten we ons nu eens met tra  nu sport gerelateerd nieuws en discussies bezig houden in plaats van dat geouwehoer 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
11 minuten geleden zei sprinter 516:

Het blijft wel jammer dat er niet gewoon harder opgetreden wordt door de admins om dit soort fete’s uit te bannen.

niemand zit hier op te wachten, en bijna wekelijks loopt het weer uit de hand.

laten we ons nu eens met tra  nu sport gerelateerd nieuws en discussies bezig houden in plaats van dat geouwehoer 

Dus tegen mensen die elkaars mening niet delen moet hard worden opgetreden ????? :eek:

Bizar,heel bizar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Zojuist zei europeaan:

Dus tegen mensen die elkaars mening niet delen moet hard worden opgetreden ????? :eek:

Bizar,heel bizar.

Idd. En eigenlijk vraagt Cor met zijn vraag het zelfde aan de admins als  dat Ger vraagt.

En eigenlijk zeggen ze daar niks meer mee als "help me, want hij plaagt mij"

• Like 2
  • Thanks 2
  • Verward 1
  • Sneu 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
2 uur geleden zei iveco 35c17:

Nu weet ik toevallig dat er een admin is die maar lukraak een ban uitdeelt aan totaal onschuldige mensen  en teksten verwijdert omdat dit toevallig niet in zijn eigen straatje past.

🙀 vertel?

Is nogal een beschuldiging wat je hier doet. 

wel eens van forumregels gehoord?

Het CF is  geen democratisch orgaan waarin b.v. Admins en of Eigenaren gekozen kunnen worden door overige gebruikers maar deze worden benoemd vanuit het dan bestaande team van eigenaren en Admins. Het is niet toegestaan om in berichten openlijk te wijzen en verwijten te maken naar :

1.     De Admins als team

2.     De Admin als persoon

3.     De Eigenaren als team

4.     De Eigenaren als persoon

• Like 2
  • Thanks 2
  • Sneu 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
14 minuten geleden zei sprinter 516:

En vandaag gebeurt er weer precies het zelfde in dit topic.

ik durf het te schrijven, anderen houden angstvallig hun mond, bang om het volgende slachtoffer te worden

Gebeurt niet veel hoor vandaag cor,dat is mijn mening.

Worden nog geen lelijke dingen gezegd,je moet niet gelijk  een reactie als negatief aanzien,ook al zit er hier en daar een sneer in.

• Like 4
  • Sneu 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
32 minuten geleden zei sprinter 516:

Nee, tegen de mensen die niet respectvol met elkaar omgaan, dat is heel iets anders Peter

IK begrijp niet goed wat je bedoelt :

Als ik niet jouw mening deel en je dat zeg,ben ik dan niet respectvol ?

of

Als ik geen begrip op kan brengen voor iemand die hier de wet omzeilt door met een bestelwagentje links en rechts wat lading op te pikken en zich intussen ook nog slecht verzorgt ( een uur tegen de wind in stinkt) ,en die een kakkerlak noem.

Ben ik naar zo iemand niet respectvol ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
25 minuten geleden zei roadtrain:

🙀 vertel?

Is nogal een beschuldiging wat je hier doet. 

wel eens van forumregels gehoord?

Het CF is  geen democratisch orgaan waarin b.v. Admins en of Eigenaren gekozen kunnen worden door overige gebruikers maar deze worden benoemd vanuit het dan bestaande team van eigenaren en Admins. Het is niet toegestaan om in berichten openlijk te wijzen en verwijten te maken naar :

1.     De Admins als team

2.     De Admin als persoon

3.     De Eigenaren als team

4.     De Eigenaren als persoon

Alles wat ik daar over kwijt wil staat in mijn post beschreven. En als ik daar daadwerkelijk over verder wil vertellen doe ik dat richting de mensen die het aangaan en niet richting jouw. 

• Like 2
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
7 uur geleden zei Ger-1957:

Neem bijvoorbeeld eens nieuws in plaatjes, hier verschijnen de meest misselijk makende plaatjes

Ben ik met je eens. Maar, kijk dan ook niet in dat draadje. Doe ik ook niet. (okay, heel af en toe wel.. maar dan weet ik na een paar plaatjes al weer waarom ik dat nou geen leuk draadje vindt.)

Het is voor anderen kennelijk wel belangrijk, want de postratio is daar vrij hoog.

Laat het gaan.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ik ben dit gehakketak op elkaar zo zat, telkens.

• Like 2
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
41 minuten geleden zei iveco 35c17:

Alles wat ik daar over kwijt wil staat in mijn post beschreven. En als ik daar daadwerkelijk over verder wil vertellen doe ik dat richting de mensen die het aangaan en niet richting jouw. 

Stemmingmakerij dus. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
3 uur geleden zei europeaan:

Het gaat niet over elkaars mening niet delen het gaat er omdat racisme en discriminatie in elke vorm hier gewoon toegelaten wordt. 

Jij weet elke keer weer om er een draai aan te geven die überhaupt niet bedoeld is, ik wil best een discussie aangaan over meningen, maar ik ga geen discussie aan over racisme en discriminatie fout is fout en dat praat jij ook niet goed.

Mensen kakkerlakken noemen of minachtend "het" of zoals pas weer een plaatje met een gezette vrouw en dan zeggen de nachtmerrie zit er nog in en tig andere dingen die hier gepost worden, dat normaal noemen dat is wat ik bedoel met daar moet tegen opgetreden worden.

Het is een chauffeursforum en gebruik het dan als zodanig, als je rommel wil plaatsen doe dat dan bij de daarvoor bestemde sites, die zijn er voldoende te vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

^^ Als je dit forum nou als één groot chauffeurscafé kan zien.. dan zijn er mensen die graag  aan de stamtafel zitten en daar graag hun dingen van de dag delen. Andere mensen (chauffeurs) willen graag aan een eigen tafel zitten en lezen de krant/telefoon tijdens het eten.

Kán allemaal en de één hoeft toch niet de ander te wijzen op de, in zijn ogen, verkeerde plek in het café?

• Like 6
  • Thanks 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

Er worden geen berichten hier verwijderd die aan de regels voldoen en door de meeste mensen gelukkig gewoon normaal gevolgd worden.

Echter een handjevol mensen denken het altijd op de persoon te moeten spelen om iemands mening en dat mag nu eenmaal niet. Een mening bevechten met argumenten kunnen we allemaal waarderen en mogelijk ook weer iets van leren en dat is de doelstelling immers van dit forum. Het een forum van en voor chauffeurs.

Het is een vaste kern van mensen t.w. Ger-1957, Pierre , Iveco xxxx en Matthieu  die zich in meerdere of minder mate schuldig maken aan het persoonlijk in de grond trappen van mensen , mensen proberen uit te dagen om over de lijn te gaan of proberen de discussie te laten escaleren en dat accepteren we nu eenmaal niet. 

En, wil je je hier niet aan aanpassen ? Wel, het is geen moeten om hier te zijn op dit CF.

Hier wordt gewoon door het hele Admin team tegen op getreden en er worden geen verschillen gemaakt t.a.v. de persoon.

Soms lijkt het misschien alsof er niet tegen wordt opgetreden maar wij proberen alles te lezen wat er gepost worden en te beoordelen maar we zijn er nu eenmaal niet 24/7.

Het is onze vrije tijd die wij als Admins hier in steken en opofferen en als we steeds dit  ¨geleuter¨zien , ja, dan treden we op. Dit is in het belang van het forum en haar posters en voor niemand anders.

Wij zijn er van overtuigd dat het merendeel van onze posters nog nooit geen problemen heeft gehad met het feit dat hun berichten werden verwijderd.

• Like 3
  • Thanks 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Zojuist zei Ger-1957:

Jij weet elke keer weer om er een draai aan te geven die überhaupt niet bedoeld is, ik wil best een discussie aangaan over meningen, maar ik ga geen discussie aan over racisme en discriminatie fout is fout en dat praat jij ook niet goed.

Ger,

Discriminatie of racisme zijn niet hetzelfde;

https://168million.nl/wat-is-discriminatie/?gclid=CjwKCAjwk6-LBhBZEiwAOUUDpyas8aYqlXWU2FeX2EZLCOPj5iwLaNIfHW4lTDtR2IuCY08FhmDxAxoCGgsQAvD_BwE

Racisme zou het zijn wanneer men iemand beoordeelt over zijn afkomst,als hij van een ander ras is,waar hij zelf niet voor gekozen heeft.

Discriminatie is wanneer men iemand ongelijk behandelt op bepaalde kenmerken die in de situatie zelf niet relevant zijn

In geen van de discussies waar ik aan deelnam hier heb ik noch gediscrimineerd of me racistisch uitgelaten.

Ik heb wel kritiek gegeven op bepaalde mensen die hier op oneigelijke wijze werk komen doen in voertuigen zonder de nodige voorzieningen en (mis) bruik maken van allerlei wetten.

Gezien zij dat vrijwillig en met voorbedachte rade doen neem ik ook de vrijheid deze lieden te betitelen met "kakkerlakken"

Dat jij dat racisme of discriminatie( wat is t nu eigenlijk) vind is aan jou,ik kan daar niks mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Zojuist zei europeaan:

Ger,

Discriminatie of racisme zijn niet hetzelfde;

https://168million.nl/wat-is-discriminatie/?gclid=CjwKCAjwk6-LBhBZEiwAOUUDpyas8aYqlXWU2FeX2EZLCOPj5iwLaNIfHW4lTDtR2IuCY08FhmDxAxoCGgsQAvD_BwE

Racisme zou zij wanneer men iemand beoordeelt over zijn afkomst,als hij van een ander ras is,waar hij zelf niet voor gekozen heeft.

Discriminatie is wanneer men iemand ongelijk behandelt op bepaalde kenmerken die in de situatie zelf niet relevant zijn

In geen van de discussies waar ik aan deelnam hier heb ik noch gediscrimineerd of me racistisch uitgelaten.

Ik heb wel kritiek gegeven op bepaalde mensen die hier op oneigelijke wijze werk komen doen in voertuigen zonder de nodige voorzieningen en (mis) bruik maken van allerlei wetten.

Gezien zij dat vrijwillig en met voorbedachte rade doen neem ik ook de vrijheid deze lieden te betitelen met "kakkerlakken"

Dat jij dat racisme of discriminatie( wat is t nu eigenlijk) vind is aan jou,ik kan daar niks mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
2 uur geleden zei andremast:

Gebeurt niet veel hoor vandaag cor,dat is mijn mening.

Worden nog geen lelijke dingen gezegd,je moet niet gelijk  een reactie als negatief aanzien,ook al zit er hier en daar een sneer in.

Dus een sneer mag gewoon? Moet kunnen toch in jullie ogen?

daar begint de ellende steeds mee (in mijn ogen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
1 uur geleden zei sprinter 516:

Jou flauwe, somt toch wel vrouw onvriendelijke humor mag toch ook?
Leven en laten leven. Er niet te zwaar aan tillen.

In het echte leven zal je wel mee vallen, zeker als je naast je vrouw zit 😉

• Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 5
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Toch vraag ik mij af waarom mijn hier niet op een gewone manier met elkaar kan om gaan ....

Echt ....???

Zijn we nu zo gefrustreerd dat we hier alleen elkaar de grond intrappen kunnen. 

Het lijkt wel of we alle sociale maar overboord hebben gegooid op het moment dat mijn het forum openen. 

Ja ...je mag absoluut van mening verschillen...maar dan wel op een respect volle manier ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
3 uur geleden zei sprinter 516:

daar begint de ellende steeds mee (in mijn ogen)

Cor als ik zie wat ik soms via whats app binnen krijg en hoe mensen reageren op facebook,dan valt het op dit forum reuze mee.

Maar ook dat is mijn mening.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Wist je dat ik net hoor/begrijp dat nu Iveco weer is geblokkeerd de OR een tja, nsb mag niet meer, laat ik zeggen een matennaaierij actie. Gadverdamme wat zitten hier toch een paar engerds tegenwoordig. Die nou eens even normaal allemaal en sla zo af en toe eens wat over. Beetje Duitse grappen dit.

Ik hoop dat ie snel terugkomt iig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
1 uur geleden zei matthieu:

Wist je dat ik net hoor/begrijp dat nu Iveco weer is geblokkeerd de OR een tja, nsb mag niet meer, laat ik zeggen een matennaaierij actie. Gadverdamme wat zitten hier toch een paar engerds tegenwoordig. Die nou eens even normaal allemaal en sla zo af en toe eens wat over. Beetje Duitse grappen dit.

Ik hoop dat ie snel terugkomt iig.

Dit moet dus 'door' zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Een ban is nooit leuk, maar blijkbaar gaan ook de admins inzien dat bij niet ingrijpen het steeds verder uit de hand loopt.

als regels niet nageleefd worden dan gaan mensen die verruimen met ellende tot gevolg.

ik had liever dat mensen zelf zo verstandig zijn om het nooit zover te laten komen….

beter voor jezelf en beter voor de admins

Link naar opmerking
Deel via andere websites