[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Voesenek


corydon

Vraag

  • Forumlid

Uit Breda. Is dat wat.

Mijn jongste broetje rende achter een plannertje aan en gooide alle papieren in t kantoor. 1 of andere bakker waar appel voor rijd.

Moest hij nog ontslag nemen ook, je word tegenwoordig nergens meer voor ontslagen😀😀.

Hij is er maandag begonnen. Ken de wagens wel, zien er netjes uit.

Iemand die er werkt(e)?

 

Ze hebben schijnbaar geen moelanders in dienst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid
1 uur geleden zei corydon:

Uit Breda. Is dat wat.

(...)

Ze hebben schijnbaar geen moelanders in dienst.

 

Ik ken wel een paar jongens die daar al jaren zitten. Ik ken er nog meer die daar hebben gewerkt en zijn gaan lopen.

 

Het schijnt een goede betaler te zijn, materiaal beetje standaard maar keurig in orde. Het werk zelf moet je tegen kunnen, voor de rest laat ik zo zeggen; als jou broertje de aard naar jou heeft, dan werkt hij er nog geen week.... :D

 

Verders; ook Voesenek werkt tegenwoordig met Moelanders. Net als Kennis, Hartog, KLG, Versteijnen, VTS, HaCas, Vos Logistics en tal van andere internationale transportbedrijven die ook ooit allemaal even hard van de toren hebben staan roepen om nooit met dat volk in zee te gaan. ;)

  • Like 2
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Hij werkte voor Peter Apel. Had ruzie bij de bakker waar hij voor P A voor rijde.

Een planner van net 20 jaartjes die op de fietst naar werk komt vertelde hem hoe hij moet rijden......

Mijn broertje wilde hem alleen maar op zijn muil slaan, hij hij liep harder.....

  • Thanks 1
  • Haha 7
  • Verward 1
  • Sneu 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Op 3-11-2021 om 16:57 zei Pierre:

 

 

Verders; ook Voesenek werkt tegenwoordig met Moelanders. Net als Kennis, 

Vraagje : Weet je dat zeker ? misschien dat er bij Voesenek en Kennis moelanders op de (Nederlandse )auto's zitten,maar die zullen dan toch op de Nederlandse loonlijst moeten staan,zover ik weet hebben Voesenek en Kennis geen Oost Europese"dochter onderneming"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
12 uur geleden zei NielZ:

Laatst een chauffeur van ze gesproken, komen nagenoeg niet meer onder Parijs. Verder veel lange nachten.... Wel heel de week onderweg. Ze staan vaak op Hazeldonk.

Van wie ??? van Voesenek ? niet meer onder Parijs,dat lijkt me sterk.

Lange nachten ,dat wel maar dan niet naar Hazeldonk,maar naar Breda,naar de zaak en daar komt er een andere chauffeur op die gaat lossen en weer laden ,zodat je s,avonds  gelijk weer aan een lange nacht kunt beginnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
18 uur geleden zei NielZ:

Laatst een chauffeur van ze gesproken, komen nagenoeg niet meer onder Parijs. Verder veel lange nachten....

 

Dat maakt niet uit als je daarna weer een uur of 20 op je bed kan liggen, da's niks uitzonderlijks...:D

 

Maar Voesenek komt in geheel Frankrijk. Ik kom ze overal tegen en weet ook waar de ritten van sommige kenissen die daar werken -en werkten- naar toe gaan. Weliswaar vaker boven in Frankrijk en rond Parijs dan naar de Pyreneeën en de Cote d'Azur, maar dat geld voor iedere transporteur op Frankrijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
23 uur geleden zei Pierre:

 

Ja. Dat weet ik geen 100 maar 200% zeker.

IK heb even mijn contacten geraadpleegd:D,en je hebt gelijk:

Voesenek heeft minstens 4 Roemenen en 2 Litouwers in dienst,waarvan één Roemeen die zeer goed Nederlands spreekt en in Breda woont.

Deze heren staan bij Voes gewoon op de Nederlandse loonlijst en krijgen,zoals ook de NL chauffeurs E 7 betaald.

ook worden daar de vergoedingen gewoon doorbetaald als je toevallig even op de zaak wat komt laden of lossen.

 

Bron: Mijn oud collega Kees.die daar werkt.

 

Volgens mijn bron zullen dit waarschijnlijk  niet de laatste moelanders zijn omdat Voesenek weliswaar correct betaald en niks schrapt,hij geen hond kan krijgen om het werk te doen,wat overigens niet alleen bij Voesenek speelt.

 

Dus: als Ibo zn broer het niet erg vnd om eens eens nachtje te gaan zitten en met een strakke planning om kan gaan denk ik dat hij daar een goed belegde boterham kan verdienen.:ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Had m ook verteld dat koeler rijden iets is als je jong bent. 2 maanden geleden klaagde hij over de koelers naast hem als de wagen leeg was en een tukkie ging doen.

mijn idee was voor stolwerk of iets te gaan rijden. Beetje bot werk, meer iets voor hem. Maar ja, hij heeft wel oren maar gebruikt zo vrijwel niet.

 

Hij heeft ook een hond waar tie helemaaal gek van is. deze is gered uit een garage.

Maar t is zijn leven.

  • Like 3
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

T bevalt m nu heel goed. Vooral niet meer lossen en laden.

 

Die stort van stolwerk is er nog, compleet met de kerktoren spitsen. Kun je zien tussen Dorst en Breda langs de oude rijksweg.

 

Matthieu heft t over genomen..😊😁😁😁😜😜

https://www.bredavandaag.nl/nieuws/algemeen/328165/stolwerk-sloopwerken-b-v-maakt-per-1-januari-doorstart-als-onde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden