[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Kievits op de radio


Murphy

Recommended Posts

  • Forumlid
4 uur geleden zei Voorbijganger:

Die werkdruk'... dat bepaal jezelf. Niemand die je dwingt om zoveel risico te nemen voor die ene zending. 


Daar twijfel ik dus aan met dit soort werk.

Wie het weet mag het zeggen.

 

Maar net wat Rob zegt, ik denk dat ze geen weet hebben of geen zelfvertrouwen. Ik neem aan dat die idioten van de weg wel worden weggefilterd voor ze in aanmerking komen om op “kosten van de baas” hun rijbewijs mogen halen 🤔


 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
17 uur geleden zei europeaan:

Sorry hoor Cor,maar dat heb je door je manier van  schrijven in je posting over jezelf afgeroepen.

Misschien is het wel zo dat mensen in dit werk niet anders willen dan met zo een busje door de stad en over industrie terreinen te jagen.

Niet iedereen heeft t er voor over om een kapitaal uit te gaan geven om een C-E rijbewijs en een code 95 te gaan halen.

Misschien zij   ze wel tevreden met het B rijbewijs,niet iedereen is door het "trucker virus "getroffen.:D

Klopt helemaal Peter, dat zal zeker voor “enkele”, gelden, maar al die andere dan die op zo’n busje blijven jakkeren?

hoevaak lees ik op dit forum niet dat wij laag geschoolde zijn?

 

gelukkig zijn er nog aardig wat lieden die wel het geld uitgegeven hebben om hun droom te verwezenlijken 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
4 uur geleden zei sprinter 516:

Klopt helemaal Peter, dat zal zeker voor “enkele”, gelden, maar al die andere dan die op zo’n busje blijven jakkeren?

hoevaak lees ik op dit forum niet dat wij laag geschoolde zijn?

 

gelukkig zijn er nog aardig wat lieden die wel het geld uitgegeven hebben om hun droom te verwezenlijken 

Cor ,je kunt nog zoveel geld uitgeven aan allerlei,al dan niet verplichte,"opleidingen"in de ogen van het argeloze volk blijven we "laag opgeleid"

OP zo een busje ben je bij voorbaat al laag opgeleid ,maar heb je al die opleidingen niet nodig.

Bewijst eens te meer dat je ,om met een voertuig van + 3500 kg te kunnen rijden niet beslist een code 95 moet hebben,en veel opleidingen niet altijd een meerwaarde zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 years later...
  • Forumlid
4 uur geleden zei kiepenboer:

Vind het ook een beetje een rare reactie na 2 jaar, vraag me hoe je er bij komt om na 2 jaar
op zoeen bericht te reageren

Nou, als je dit al raar vindt...🫣🤔🤫

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
3 uur geleden zei Pierre:

 

Zullen we er een krat bier op zetten Rob. Die ene, of die andere?

En dan hoef ik denk ik niet uit te leggen wie ik hier bedoel.. :p

bederf mijn gedachten nu niet🤣. Mira of te wel de nickname voor Miranda . Midden 20. Lang, blond, sexy en erotisch en een paar gruwelijke grote memmen.😁
 

Maar ik vrees dat jij gelijk krijgt. 🤦‍♂️🤣

  • Haha 2
  • Verward 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
5 uur geleden zei Pierre:

 

Zullen we er een krat bier op zetten Rob. Die ene, of die andere?

En dan hoef ik denk ik niet uit te leggen wie ik hier bedoel.. :p

 

Ik zet mijn geld op iemand anders die wat minder voor de hand ligt. Maar ik ben er nog niet uit. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
13 uur geleden zei HendrikJansen:

bederf mijn gedachten nu niet🤣. Mira of te wel de nickname voor Miranda . Midden 20. Lang, blond, sexy en erotisch en een paar gruwelijke grote memmen.😁
 

Maar ik vrees dat jij gelijk krijgt. 🤦‍♂️🤣

Je bent een pummel, onfatsoenlijke vent

 

Commentaar admin: we gaan wel lief zijn? Schelden doe je maar op de markt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
7 minuten geleden zei Mira:

Misschien heb ik wat gemist? Maar jullie kunnen ook wat minder kortzichtig en respectloos zijn. Ik dacht dit wel gezellig zou zijn hier. Bah bah.

 

 

Sommige ontbreekt het aan manieren hier 😇

  • Like 1
  • Haha 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
4 uur geleden zei Mira:

Misschien heb ik wat gemist? Maar jullie kunnen ook wat minder kortzichtig en respectloos zijn. Ik dacht dit wel gezellig zou zijn hier. Bah bah.


Ach sommige zijn nog gruwelijk ouderwets en geloven nog in sprookjes.

Laten we hopen dat hij anders doet tegen de dames die met hem in hun buurt moeten leven. Maar ik heb het vermoeden dat hij dan zijn gedachten niet uit durft te spreken om nog een beetje serieus te worden genomen . 🫣😉

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
2 uur geleden zei lientje:


Ach sommige zijn nog gruwelijk ouderwets en geloven nog in sprookjes.

Laten we hopen dat hij anders doet tegen de dames die met hem in hun buurt moeten leven. Maar ik heb het vermoeden dat hij dan zijn gedachten niet uit durft te spreken om nog een beetje serieus te worden genomen . 🫣😉

Jouw gedachte is verre van juist. Maar het betreffende ouderwetse figuur heeft dan ook geen zure pruimen in zijn omgeving want daar is hij allergisch voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • Forumlid
Op 15-1-2024 om 17:08 zei RobNiat:

Oké. Wie was Mira in een vorig leven? 🤔

 

Mira is weer gevlogen volgens mij.

 

Het heeft mij toch wel een beetje bezig gehouden, wie is Mira, of hoe kom je op de naam Mira.

 

Heette de kat van Cortrans toevallig geen Mira. Of de goudvis van Ger misschien? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
26 minuten geleden zei Pierre:

 

, wie is Mira, :D

MIra( Mirabelle) is de hoofdrolspeelster in de film "Mira"uit 1971, naar het boek "de teleurgang van de waterhoek"van Stijn Streuvels

Vertolkt door Willeke van Ammelrooy, en Jan Decleir als haar tegenspeler.

 

:D

https://nl.wikipedia.org/wiki/Mira_(film)

 

bewerkt door europeaan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden