[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Vraag over hefas/liftas


Eeweep

Recommended Posts

  • Forumlid

Ik ben met een tekst over kruiskoppelingen bezig. Nu heb ik in mijn documentatie iets staan over het liften van een sleepas, volgens die documentatie gaat bij het liften van de sleepas het chassis ook een 5-10 cm. omhoog, dit om de sleepas voldoende grondspeling te geven. Ik heb dit zelf nooit gezien, maar kan me voorstellen dat bijvoorbeeld een low deck dit wel zou kunnen hebben. Heeft iemand hier ervaring mee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
12 uur geleden zei Eeweep:

Inmiddels heb ik kunnen achterhalen dat ook DAF en Volvo dat tenminste bij de nieuwere luchtvering zo doen. Bedankt voor de antwoorden!

 

 

Je kunt dit door de dealer/garage gewoon zelf in laten stellen overigens. Je ziet ook genoeg combi's die wel gewoon "recht'' zijn met een opgetrokken liftas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 minuut geleden zei schoenenreus:

 

 

Je kunt dit door de dealer/garage gewoon zelf in laten stellen overigens. Je ziet ook genoeg combi's die wel gewoon "recht'' zijn met een opgetrokken liftas.

Het zou me ook heel erg verbazen als dat niet zou kunnen. Hier in Nederland denk ik dat de enige reden om dat níet aan te passen de verkeersdrempels zijn, maar ik kan me ook voorstellen dat in sommige buitenlanden die extra speling voor de hefas wel makkelijk is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden