[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

GVT over genomen door ID Logistics.


corne64

Recommended Posts

  • Forumlid
40 minuten geleden zei corne64:

Ik denk dat wil nu wel binnen gelopen is...

https://www.transport-online.nl/site/133615/gvt-transport-logistics-overgenomen-door-id-logistics/

 

Bron transport online

 

 

Die plukte je toch al niet meer kaal maar heel de container divisie blijft gewoon in zijn handen dus de kruiwagens met geld blijven binnen komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Volgens dat artiekel neemt ID ook de gebouwen over. Nooit gehoord van dat ID.

Wil kan niet stil zitten en blijft denk ik gewoon door werken. Zag ook de naam Stan Hemels voorbij komen. Die wérkt daar zijn hele leven dus. Aardige gast die toen droomde van een eigen bloemen zaak

Flink gegroeid. Wil werkte wel 7 dagen per week. Zondag avond wanneer de buitenlandse wagens weg reden kon je hem tegen t lijf lopen. Niet slecht voor iemand die LTS opleiding heeft gedaan.

 

Hij had toen ook onroerend goed in Tilburg. Huizen dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
19 minuten geleden zei corydon:

Niet slecht voor iemand die LTS opleiding heeft gedaan.


Begonnen met LTS.

Ja een LTS is zeker een goede basis om een bedrijf te beginnen.

verstand hebben van hoe het werkt op een werkvloer… dat zouden meer bedrijven moeten doen👍

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
7 uur geleden zei corydon:

 Nooit gehoord van dat ID.

 

Toch is dat een behoorlijk grote speler in de logistiek. En zo zijn er wel meer.

 

De naam staat op geen één wagen want die hebben ze niet. Wél hebben ze grote klanten waar ze het complete logistieke proces voor regelen. En dat kan prima met van derden ingehuurd materiaal.

 

.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
11 minuten geleden zei Teddybeer:

Ga er maar eens kijken dan.

 

Dongenseweg 200 in Tilburg.

9345D0CE-9509-47DE-BDFD-2C935E7E46B5.png

 

 

Zitten zowiezo al op 3 locaties op het industrie terrein hier.......1 locatie doen ze al het logistieke werk van fuji, op 1 locatie alles voor makro en de andere locatie was eerst altijd Sony maar dat is volgens mij tot een minimum gereduceerd dus wat ze daar doen weet ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nou mijn vrouw werkte tot voor kort bij kuehne+Nagel in Veghel loods 9 waar de logistiek voor Nespresso werd gedaan.
Daar in Veghel zijn ze dat werk kwijt, en zal wel iets met nieuw inschrijving te maken hebben??

In Veghel kregen ze ploegentoeslag, op zaterdag 150% en op zondag 200%
Als ik het zo bekijk is dat werk naar ID logistics gegaan.

Het mooie is dat men daar in Tilburg voor de afdeling Nespresso mensen nodig hadden.
Je raad het al>> op zaterdag tegen 100% werken en op zondag 150%

Ben er niet zeker van dat het naar ID logistics is gegaan, maar wel in die straat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
11 uur geleden zei schoenenreus:

 

 

Zitten zowiezo al op 3 locaties op het industrie terrein hier.......1 locatie doen ze al het logistieke werk van fuji, op 1 locatie alles voor makro en de andere locatie was eerst altijd Sony maar dat is volgens mij tot een minimum gereduceerd dus wat ze daar doen weet ik niet.

Daar doen ze meerder opdrachtgevers. Sony ook nog steeds.Maar id is in Frankrijk echt een van de grootste spelers.Heel veel grote bedrijven laten hun logistieke zaken doen door ID

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden