Spring naar bijdragen

Van: "Haal de uitgeholde marmotten maar weer uit de kist..." naar Corona en complotten

Murphy
 Share

Recommended Posts

• Administrators

De "lock down" of hoe je het ook wilt noemen, maakt een uitzondering voor de weg restaurants aan het hoofdwegen net, die chauffeurs bedienen.

Of anders gezegd, als je beroeps chauffeur bent geldt de sluiting om 20.00 niet.

Vraag mij af hoe ze gaan controlleren of je beroeps bent. Gaan ze mee naar buiten en moet je jouw wagen aanwijzen?

Want niet iedere "trucker" loopt op uitgeholde marmotten, heeft witte sokken en zo'n grote knip met ketting aan zijn broek hangen.

Lees HIER het artikel van TOL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

(...) De horeca sluit om 20:00 uur. Voor wegrestaurants mét parkeergelegenheid voor vrachtwagens aan het hoofdwegennet geldt, in tegenstelling tot eerdere lockdowns, een uitzondering. Zij mogen wel langer open blijven maar alleen voor beroepschauffeurs, andere klanten moeten de gelegenheid na 20:00 uur verlaten.

(...) Er is geen beperking op de verkoop van warme dranken

(...) Voor de tankstations die verder van de snelweg af liggen, geldt voor de horeca geen beperking in de sluitingstijden. Hier geldt echter wel dat de statafels in de shop of andere beperkte zitgelegenheid in de shop voor eten en drinken, vallen onder de horecaregels. Dat betekent dat het CTB getoond moet worden. Dus alleen als klanten zittend in het horecadeel hun consumptie nuttigen moeten zij een geldige QR-code laten zien.

Werkelijk, wat een onzin en paniekvoetbal weer. Ik vraag me serieus af wie dit soort flauwekul verzonnen krijgt... :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
8 uur geleden zei Pierre:

(...) De horeca sluit om 20:00 uur. Voor wegrestaurants mét parkeergelegenheid voor vrachtwagens aan het hoofdwegennet geldt, in tegenstelling tot eerdere lockdowns, een uitzondering. Zij mogen wel langer open blijven maar alleen voor beroepschauffeurs, andere klanten moeten de gelegenheid na 20:00 uur verlaten.

(...) Er is geen beperking op de verkoop van warme dranken

(...) Voor de tankstations die verder van de snelweg af liggen, geldt voor de horeca geen beperking in de sluitingstijden. Hier geldt echter wel dat de statafels in de shop of andere beperkte zitgelegenheid in de shop voor eten en drinken, vallen onder de horecaregels. Dat betekent dat het CTB getoond moet worden. Dus alleen als klanten zittend in het horecadeel hun consumptie nuttigen moeten zij een geldige QR-code laten zien.

Werkelijk, wat een onzin en paniekvoetbal weer. Ik vraag me serieus af wie dit soort flauwekul verzonnen krijgt... :rolleyes:

Precies, hoe zouden ze dit nou aan elkaar uitleggen? Dit kan toch niemand volgen en/of verdedigen in het kader van volksgezondheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
12 uur geleden zei schoenenreus:

Precies, hoe zouden ze dit nou aan elkaar uitleggen? (...)

Niet. Dit is niet langer meer uit te leggen, iedere persconferentie hangt van de leugens en tegenstrijdigheden aan elkaar. 

Als je alles op een rijtje zet, de affaires rond het referendum m.b.t. toetreding van Oekraïne tot de EU, het afschaffen van de dividend belasting voor grote multinationals, de toeslagen-affaire, nu de Corona-crisis en nog zo veel meer keiharde leugens en valse voorwendsels in het verleden naar het volk toe is het naar mijn eigen mening ook niet langer uit te leggen dat nog steeds de halve bevolking van Nederland heilig volgzaam blijft geloven in Rutte en consorten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

^^, mensen zijn naieve en laks geworden Pierre, naar mijn mening , mag graag Zembla zien , alles wordt daar eigenlijk uitgelegd ,oa griepprik ,oorsprong corona ect , en toch geloven ze direct weer in het mooie verhaaltje van de overheid en de mensen die ze in de tang hebben ,bij de meeste talkshows had Van Gelder dit niet kunnen zeggen zonder compleet afgebrand te worden , ben van mening , althans ik houd die qr code in de gaten , acht de koppeling met de co2 voetprint niet als een complottheorie , het is zo makkelijk om dat ding op rood te kunnen zetten en dan met acceptatie voor van alles en nog wat weer op groen te laten zetten , nog even is het normaal .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Het is allemaal achteraf.

Met de kennis van nu waren er inderdaad andere maatregelen nodig geweest.

Vorig jaar dacht men dat we het begin 2021 onder controle zouden hebben…..

Ik ben ook bang dat we niet meer van dit virus af komen, zeker niet zolang de hele wereld bevolking niet is gevaccineerd.
Maar dat laatste is zeker ook geen garantie. 
Men denkt met de kennis van nu dat vaccineren de oplossing is, maar of het genoeg is weten ze gewoon niet.

Dat zal achteraf blijken.

Maar over die complotten waar ik over heb gelezen :nee:

Dan heb je wel heel erg weinig vertrouwen in de overheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
4 uur geleden zei lientje:

Men denkt met de kennis van nu dat vaccineren de oplossing is, maar of het genoeg is weten ze gewoon niet.  

Dan heb je wel heel erg weinig vertrouwen in de overheid.

Het is inmiddels wel al bewezen dat deze vaccins na een half jaar hun werking ernstig hebben verloren, en na 9 maanden heel weinig meer doen.

En vertrouwen in de overheid, waar zou je dat van krijgen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
10 uur geleden zei Pierre:

Niet. Dit is niet langer meer uit te leggen, iedere persconferentie hangt van de leugens en tegenstrijdigheden aan elkaar. 

Als je alles op een rijtje zet, de affaires rond het referendum m.b.t. toetreding van Oekraïne tot de EU, het afschaffen van de dividend belasting voor grote multinationals, de toeslagen-affaire, nu de Corona-crisis en nog zo veel meer keiharde leugens en valse voorwendsels in het verleden naar het volk toe is het naar mijn eigen mening ook niet langer uit te leggen dat nog steeds de halve bevolking van Nederland heilig volgzaam blijft geloven in Rutte en consorten.

Lees ik nu dat ik niet de enige ben dit het geloof al jaren geleden in het kabinet Rutte kwijt geraakt is???😇

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
1 uur geleden zei sprinter 516:

Blijf toch heel vreemd…… ik spreek zelden mensen die op Rutte stemmen (of gestemd hebben) en achter zijn beleid staan, hoe kan het dat ze nog steeds de grootste partij zijn dan???

Je spreekt de verkeerde mensen?🙀

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
12 uur geleden zei sprinter 516:

Blijf toch heel vreemd…… ik spreek zelden mensen die op Rutte stemmen (of gestemd hebben) en achter zijn beleid staan, hoe kan het dat ze nog steeds de grootste partij zijn dan???

En die linkse wegkijkers dan Cor? Ken jij halve tammen die D'66 of - God verhoede het - Groen Links?

Dus zou de telling wel kloppen? Op gemeentelijk niveau geloof ik dat wel, maar waar de telling uiteindelijk samenkomt.... Ik weet t zo net niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
2 uur geleden zei matthieu:

En die linkse wegkijkers dan Cor? Ken jij halve tammen die D'66 of - God verhoede het - Groen Links?

Dus zou de telling wel kloppen?

Nee die klopt niet, er is genoeg naar buiten gekomen direct na de verkiezingen. Zowel tussenstanden vlak voor het einde van de tellingen als verklaringen van stemlokaalmedewerkers (die daarna te horen kregen niet meer mee te mogen helpen), wat nu alweer vergeten is dan wel vakkundig uitgegumd op het www.

• Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
4 uur geleden zei matthieu:

Dus zou de telling wel kloppen? Op gemeentelijk niveau geloof ik dat wel, maar waar de telling uiteindelijk samenkomt.... Ik weet t zo net niet.

Dus je denkt dat het op gemeentelijk niveau wel klopt, maar dat als we alle gemeenten bij elkaar optellen er een heel andere landelijke uitslag uitkomt? 
Zonder dat iemand dat merkt? Serieus? Al die persbureaus, opiniepeilers, televisiemakers en noem maar op hebben dat niet door? Zijn die allemaal zo dom? Of zitten ze allemaal in het complot? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
58 minuten geleden zei jan45:

Ik ben het met de argumenten tegen Rutte wel eens Mathieu maar wie is het alternatief? ik heb het mog niet gevonden.

Ikke wel.

Alleen ligt die persoon met zijn destijds indrukwekkende en vooruitziende blik op de toekomst alweer bijna 20 jaar onder de zoden.

links_zijn_onnozelen_van_geest.png.e7b28e48e89cb03d9cef75ef1a922532.png

• Like 2
  • Thanks 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
56 minuten geleden zei jan45:

Ik ben het met de argumenten tegen Rutte wel eens Mathieu maar wie is het alternatief? ik heb het mog niet gevonden.

Dat is dus ook het dilemma waar velen mee worstelen als je zo links en rechts luistert. En de frisse geluiden van de nieuwkomers in de Kamer ( vd Plas, Omtzicht) ten spijt, hun partijen zijn te klein om een eventuele verkiezingsoverwinning te kunnen vullen met zetels zonder hun kenmerken te verliezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
9 minuten geleden zei Pierre:

Ikke wel.

Alleen ligt die persoon met zijn destijds indrukwekkende en vooruitziende blik op de toekomst alweer bijna 20 jaar onder de zoden.

Pim zelf was inderdaad een groot politicus, maar er zaten in zijn partij toch ook de nodige vogels die niet bepaald hoogvliegers waren maar wisten mee te zweven op zijn luchtstroom. En dat is wel gebleken nadat hijzelf er niet meer was

• Like 2
  • Thanks 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
9 uur geleden zei albertvv:

Dat is dus ook het dilemma waar velen mee worstelen als je zo links en rechts luistert. En de frisse geluiden van de nieuwkomers in de Kamer ( vd Plas, Omtzicht) ten spijt, hun partijen zijn te klein om een eventuele verkiezingsoverwinning te kunnen vullen met zetels zonder hun kenmerken te verliezen.

Forum is toch ook uit het niets heel groot geworden?
Nu blijkt  Thierry Sinterklaas te zijn die een aparte wereld wil creëren voor zijn blanke pieten.
Hoe ken je je in iemand vergissen…. Of zien jullie dit anders?

Ja helaas hebben we gezien wat de nazaten van Pim hebben achter gelaten en zo zie je dat het niet eenvoudig is een partij te leiden. Laat staan om een land te leiden. Samen werken blijkt al moeilijk voor meerdere partijen. Elkaar onderuit halen in plaats van samen te werken leidt niet tot oplossingen. Dat zag je na de verkiezingen.

Maar ik weet het wel hoor. Ik stem Louis Van Gaal.

Die weet tenminste weer een team neer te zetten en van Nederland 1 land te maken 👍

Link naar opmerking
Deel via andere websites