Spring naar bijdragen

Van: "Haal de uitgeholde marmotten maar weer uit de kist..." naar Corona en complotten

Murphy
 Share

Recommended Posts

• Forumlid
1 uur geleden zei Quincy:

Er ius nog niet zo heel lang geleden een bekende antivaxxer aan Corona overleden.

Maar daar willen ze het liever niet over hebben. Was anders of zoiets....

Het kan natuurlijk ook andersom , onderzoek naar oversterfte die nog maar moeilijk van de grond komt , een WOB verzoek omtrent corona , rechter heeft verzoek ingewilligd , Hugo heeft gelijk 51 advocaten erop gezet ter voorkoming dat de inhoudt bekend wordt , heb er niets meer over gehoord , maar mocht het wel vrij komen , dan is er heel veel weg gelakt , net als bij de toeslagen affaire vrees ik .

Daarnaast de kwestie over de Pfizerpapers , soort gelijk iets ,de FDA de Amerikaanse versie van de EMA heeft de rechter gevraagd om Pfizer te dwingen om de veiligheidsonderzoeken vrij te geven , er moet per maand meende ik 500 bladzijden openbaar gemaakt worden , helaas zijn het er 360 000 pagina´s , dus de laatste is over 50 jaar , op de eerste pagina´s die zijn vrijgegeven is op te maken , dat in de eerste 11 week 1223 gevallen van overlijden waren door gebruik vaccin , maar die zullen ongetwijfeld in uw ogen ongetwijfeld aan iets anders zijn overleden dan .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
2 minuten geleden zei Ger-1957:

Ja en toen ze uit de lijst geschrapt werden en er dus een correctie kwam riepen de wappies weer dat er gesjoemeld wordt met cijfers. 

De "wappies" riepen voor de correctie idd dat er werd gesjoemeld met cijfers, En dat blijkt dus ook wel uit de correctie die is doorgevoerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

dat in de eerste 11 week 1223 gevallen van overlijden waren door gebruik vaccin , maar die zullen ongetwijfeld in uw ogen ongetwijfeld aan iets anders zijn overleden dan .

Suggs73

Hier zeg jij dus wat, kom eens met onderzoeken hiernaar. Is dit in Nederland wereldwijd of....?

Wat jij dus ook gelijk zegt is dat het grootste deel van het zorg personeel corrupt is of de andere kant op kijkt. Want als er in Nederland 1223 mensen zijn overleden door het vaccineren was dit groot nieuws geweest zijn wat ze echt niet onder het tapijt kunnen schuiven.

Dus hierbij nodig ik je uit om met bewijzen te komen. En niet met vage site's komen nu. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
4 minuten geleden zei suggs73:

Het kan natuurlijk ook andersom , onderzoek naar oversterfte die nog maar moeilijk van de grond komt , een WOB verzoek omtrent corona , rechter heeft verzoek ingewilligd , Hugo heeft gelijk 51 advocaten erop gezet ter voorkoming dat de inhoudt bekend wordt , heb er niets meer over gehoord , maar mocht het wel vrij komen , dan is er heel veel weg gelakt , net als bij de toeslagen affaire vrees ik .

Daarnaast de kwestie over de Pfizerpapers , soort gelijk iets ,de FDA de Amerikaanse versie van de EMA heeft de rechter gevraagd om Pfizer te dwingen om de veiligheidsonderzoeken vrij te geven , er moet per maand meende ik 500 bladzijden openbaar gemaakt worden , helaas zijn het er 360 000 pagina´s , dus de laatste is over 50 jaar , op de eerste pagina´s die zijn vrijgegeven is op te maken , dat in de eerste 11 week 1223 gevallen van overlijden waren door gebruik vaccin , maar die zullen ongetwijfeld in uw ogen ongetwijfeld aan iets anders zijn overleden dan .

Je roept weer een hele hoop zonder één keer iets aan te tonen.

Citaat

een WOB verzoek omtrent corona , rechter heeft verzoek ingewilligd , Hugo heeft gelijk 51 advocaten erop gezet ter voorkoming dat de inhoudt bekend wordt

In verdraaien ben je goed ;) >>klik << 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
7 minuten geleden zei Ger-1957:

Het ging hierom Minister De Jonge moet voor 30 november over Wob-verzoek Nieuwsuur besluiten | Nieuwsuur (nos.nl)

De Jonge verandert alternatieve WOB-werkwijze niet en gaat in hoger beroep | Nieuwsuur (nos.nl)

En nog 1 waar ik op doel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
32 minuten geleden zei Quincy:

Nee hoor, maar bij sommige mensen heeft verder in discussie gaan geen zin. Daarom had ik gelijk al gezegd dat ik het waarschijnlijk toch verkeerd zou zien en dat blijkt wel weer.

Feit is dat deze man zonder corona nu waarschijnlijk nog had geleefd. Net als die vele voor hem. 

En ja, nu kom jij natuurlijk weer met het weerwoord "dat kun je niet bewijzen" , klopt, maar als je naar de cijfers kijkt (en die geloof jij uiteraard ook niet) is de kans wel heel erg groot. 

Want feit is dat je aan Corona kunt overlijden. Al zal jij hier zelfs weer een weerwoord op hebben maar als jullie gewoon eens naar keiharde feiten gevraagd word geven jullie stuk voor stuk niet thuis.

Volgens mij heb ik nog nergens ontkend dat corona geen vreselijke ziekte is waar je uiteindelijk aan kan overlijden.

Waar ik wel heel veel vraagtekens bij heb zijn de maatregelen. lockdowns. QR code, Topsporters die bij bosjes omvallen . Tweedeling in de maatschapij. vaccinaties [waar ook velen aan overlijden maar angstvallig onder stoelen en banken moet worden geschoven.}  Demonstraties die met harde hand de kop in worden geslagen.  Vorige week Amsterdam. Gister Bielefeld, Wenen, Frankrijk , Genua.  De uitspraak die Macron afgelopen week deed.   Te veel om op te noemen eigenlijk.

Er is veel meer gaande in de wereld dan alleen corona. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
14 minuten geleden zei Quincy:

dat in de eerste 11 week 1223 gevallen van overlijden waren door gebruik vaccin , maar die zullen ongetwijfeld in uw ogen ongetwijfeld aan iets anders zijn overleden dan .

De getallen liggen wel iets anders.

Tot nu toe zijn er 596 meldingen van overlijden na coronavaccinatie. >> bron << 

image.png.e7cf7a3ea0e5871ec884ccd8771a5a25.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
14 minuten geleden zei Quincy:

Suggs73

Hier zeg jij dus wat, kom eens met onderzoeken hiernaar. Is dit in Nederland wereldwijd of....?

Wat jij dus ook gelijk zegt is dat het grootste deel van het zorg personeel corrupt is of de andere kant op kijkt. Want als er in Nederland 1223 mensen zijn overleden door het vaccineren was dit groot nieuws geweest zijn wat ze echt niet onder het tapijt kunnen schuiven.

Dus hierbij nodig ik je uit om met bewijzen te komen. En niet met vage site's komen nu. 

De Pfizer Papers: eerste elf vaccinatieweken 1.223 meldingen van overlijden - Artsen Covid Collectief (artsencollectief.nl)

zal in jouw ogen idd een vage club zijn , maar staat het wel netjes uitgelegd .

Wacht wat? FDA wil 55 jaar foia-verzoek verwerken over vaccingegevens | Reuters

Hier wordt wel degelijk verwezen naar het bovenste , tja Reuters is wel een degelijk persbureau dacht ik 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
32 minuten geleden zei Ger-1957:

Wat heb ik nu verdraaid dan ?

Nog maar 1 dan 

Hugo de Jonge in paniek: moet WOB-documenten vrijgeven volgens rechter, maar huurt eerst 50 juristen in - De Dagelijkse Standaard

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
24 minuten geleden zei HendrikJansen:

Volgens mij heb ik nog nergens ontkend dat corona geen vreselijke ziekte is waar je uiteindelijk aan kan overlijden.

Waar ik wel heel veel vraagtekens bij heb zijn de maatregelen. lockdowns. QR code, Topsporters die bij bosjes omvallen . Tweedeling in de maatschapij. vaccinaties [waar ook velen aan overlijden maar angstvallig onder stoelen en banken moet worden geschoven.}  Demonstraties die met harde hand de kop in worden geslagen.  Vorige week Amsterdam. Gister Bielefeld, Wenen, Frankrijk , Genua.  De uitspraak die Macron afgelopen week deed.   Te veel om op te noemen eigenlijk.

Er is veel meer gaande in de wereld dan alleen corona. 

Je haalt weer zo', mooi onderwerp aan, de demonstraties....... Waarom luisteren die demonstranten niet gewoon, als deze verboden wordt??? Nee ze gaan toch de confrontatie aan met. de overheid en dan lopen mouwen als de politie moet optreden....

Waarom moeten we in dit land toch altijd zaken die bij wet verboden worden/zijn, laten zien dat we er boven staan en toch laten zien dat dit voor hen niet geldt?????

En vooral je laatste regel klopt helemaal, omdat iedereen denkt dat hij/zij maar boven de wet moet staan.........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
28 minuten geleden zei suggs73:

De Pfizer Papers: eerste elf vaccinatieweken 1.223 meldingen van overlijden - Artsen Covid Collectief (artsencollectief.nl)

zal in jouw ogen idd een vage club zijn , maar staat het wel netjes uitgelegd .

Wacht wat? FDA wil 55 jaar foia-verzoek verwerken over vaccingegevens | Reuters

Hier wordt wel degelijk verwezen naar het bovenste , tja Reuters is wel een degelijk persbureau dacht ik 

Ik zou de China er ook bijhalen, daar doen ze ook moeilijk over bepaalde cijfers ;)

Er wonen >330.000.000 mensen in America, er zijn er 1223 schijnbaar onverklaarbaar overleden na een corona prik. Dat is erg 1223 doden waarvan niet vast staat of het door de prik kwam of misschien toch iets anders, maar hoe zien die getallen er uit zonder prik? zouden het er dan misschien meer zijn? of misschien minder die onverklaarbaar overlijden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
17 minuten geleden zei sprinter 516:

Je haalt weer zo', mooi onderwerp aan, de demonstraties....... Waarom luisteren die demonstranten niet gewoon, als deze verboden wordt??? Nee ze gaan toch de confrontatie aan met. de overheid en dan lopen mouwen als de politie moet optreden....

Waarom moeten we in dit land toch altijd zaken die bij wet verboden worden/zijn, laten zien dat we er boven staan en toch laten zien dat dit voor hen niet geldt?????

En vooral je laatste regel klopt helemaal, omdat iedereen denkt dat hij/zij maar boven de wet moet staan.........

Demonstreren is gewoon nog steeds een recht Cor. 

Maar afgezien van dat.  Dan gaan we dus meteen maar  slaan op mensen die daar enkel staan/ lopen?  

• Like 1
  • Thanks 1
  • Sneu 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
4 minuten geleden zei HendrikJansen:

Demonstreren is gewoon nog steeds een recht Cor. 

Maar afgezien van dat.  Dan gaan we dus meteen maar  slaan op mensen die daar enkel staan/ lopen?  

Inderdaad een  verworven recht ja....... tot dat het op dat moment verboden wordt (om wat voor reden dan ook)

En mensen met bedekte gezichten en "voorwerpen" bij zich om mee te gooien of ander zins zijn geen demonstranten maar rel schoppers..... Een heel verschil......

En die mensen (zoals jij ze noemt) waren al meermaals (vriendelijk) verzocht, weg te gaan en de orders van de handhavers op te volgen, of niet???? 

Er is dus  niet "zo maar" op argeloze voorbijgangers ingeslagen zoals jij (en anderen) willen doen geloven........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
1 minuut geleden zei sprinter 516:

Inderdaad een  verworven recht ja....... tot dat het op dat moment verboden wordt (om wat voor reden dan ook)

En mensen met bedekte gezichten en "voorwerpen" bij zich om mee te gooien of ander zins zijn geen demonstranten maar rel schoppers..... Een heel verschil......

En die mensen (zoals jij ze noemt) waren al meermaals (vriendelijk) verzocht, weg te gaan en de orders van de handhavers op te volgen, of niet???? 

Er is dus  niet "zo maar" op argeloze voorbijgangers ingeslagen zoals jij (en anderen) willen doen geloven........

Die mensen zijn een verzocht weg te gaan idd. maar wel via een bepaalde route. En laten ze daar nu in de fuik zijn gelopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

^^ waarom waren ze daar dan??? Die demonstratie was al dagen eerder verboden???

Jij bent heel goed in proberen goed te praten wat verkeerd is........

Met alle respect, maar een ECHTE demonstrant demonstreert vredelievend, en die bereikt eerder zijn doel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
10 minuten geleden zei sprinter 516:

^^ waarom waren ze daar dan??? Die demonstratie was al dagen eerder verboden???

Jij bent heel goed in proberen goed te praten wat verkeerd is........

Met alle respect, maar een ECHTE demonstrant demonstreert vredelievend, en die bereikt eerder zijn doel

Mijn mening is gebaseerd op mensen die ik ken en erbij waren Cor. En ja, die zijn even op het museumplein geweest om vervolgens door te lopen naar het Westerpark.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
29 minuten geleden zei Ger-1957:

Je deed het voorkomen alsof die cijfers waar jij mee schermde 1223 doden Nederlandse cijfers betroffen, daarom liet je zeker ook per ongeluk de link weg 

Heb nergens aangehaald dat het Nederlandse doden betrof , heb alleen geschreven dat uit de Pfizer verhaal te halen viel dat er 1200 doden waren in de eerste 11 week , heeft betrekking op Pfizer ,of er later meer doden waren dat is dus nog niet bekend uit die gegevens , we zijn wel verder dan die 11 week , dus er zullen ondertussen misschien wel eens meer kunnen zijn .

Och gaat u mij nu pakken op het missen van een link , heb hem nadien toch gegeven , je kunt ook zelf You Tube gaan bekijken toch ?😉 heb er nog een link extra geplaatst ook , want ja artsencollectief klinkt wat wappie achtig , Reuters klinkt wel iets als de nos , dus geloofwaardig denk ik dan .

37 minuten geleden zei Ger-1957:

Een zogenaamd opinieblad is dat jou informatiebron :rolleyes:

Die andere 2 waren van de NOS , maar om het voor u het extra duidelijk te maken dat ik de zaak niet verdraaid had , zelfde onderwerp in ander blad , zet er zelfs nog bij dat het nog 1 betrof , niets mis mee in dit geval , maar u valt over deze en die andere 2 is even niet bruikbaar voor u , want dat was de nos .

• Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
1 uur geleden zei HendrikJansen:

Mijn mening is gebaseerd op mensen die ik ken en erbij waren Cor. En ja, die zijn even op het museumplein geweest om vervolgens door te lopen naar het Westerpark.

Als jij ze dus ken, ga ik er gemakshalve dus maar even van uit, dat het mensen uit de Achterhoek (of uit het Oosten van het land) zijn geweest, wat doen die dan in Amsterdam waar al dagen van te voren van gezegd is dat de demonstratie verboden was????

Sorry hoor, toch gaan is vragen om problemen...... (en die hebben ze dan ook gehad0, en dus niet klagen dat je klappen hebt gehad omdat jullie vinden dat de politie te hard heeft opgetreden.......

Dat had nooit gebeurd als je er niet heen gegaan was.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

^^ ja, zo kan je alles wel recht praten. Als iedere inwoner van ons prachtige land nou even in een persoonlijke kist gaat staan of liggen.. is er geen kans meer op contact én dus overdracht van het virus.

Probleem opgelost.

;)

Halsema heeft, naar mijn indruk, die demonstratie verboden verklaart omdat de politievakbonden een staking aangekondigd hadden. Dan kan het bestuurlijk gezag natuurlijk 'makkelijk' onder het kopje 'de veiligheid niet kunnen waarborgen' een demonstratie verbieden. Naar buiten toe (media) scherm je dan nog ff met wat dreigende signalen die binnengekomen zijn.. en voilà. Ellende in (een deel van) de stad.

• Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
26 minuten geleden zei sprinter 516:

Als jij ze dus ken, ga ik er gemakshalve dus maar even van uit, dat het mensen uit de Achterhoek (of uit het Oosten van het land) zijn geweest, wat doen die dan in Amsterdam waar al dagen van te voren van gezegd is dat de demonstratie verboden was????

Sorry hoor, toch gaan is vragen om problemen...... (en die hebben ze dan ook gehad0, en dus niet klagen dat je klappen hebt gehad omdat jullie vinden dat de politie te hard heeft opgetreden.......

Dat had nooit gebeurd als je er niet heen gegaan was.....

Die mensen waren in Amsterdam om naar het Westerpark te gaan naar FvD. Maar zoals ik jouw begrijp is het voor ons oosterlingen verboden gebied in Amsterdam?

En deze mensen hebben  zoals jij het noemt geen klappen gehad. Maar hebben wel met eigen ogen gezien hoe het gegaan is. En dat was verre van netjes van de kant van de politie/ME om het zo maar te zeggen.

• Like 1
  • Sneu 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites