Spring naar bijdragen

Van: "Haal de uitgeholde marmotten maar weer uit de kist..." naar Corona en complotten

Murphy
 Share

Recommended Posts

• Forumlid
39 minuten geleden zei Vledder:

Aan de andere kant moeten we ook erkennen dat de overheid data nodig heeft om je te kunnen beschermen tegen terroristen en andere criminelen 

En die zelfde overheid maakt dan de namen van getuigen en dergelijke openbaar,met alle gevolgen van dien(drugs zaak in Hedel bv)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
6 uur geleden zei RobNiat:

Als je nu serieus genomen wil worden hier dan doe je er wijs aan om dit soort flauwekul weg te laten. 

Sex met ongeboren foetussen en andere Qanon shit staan te ver van de (onze) werkelijkheid af om er ook maar een voorstelling bij te kunnen maken. 

Lekker de andere kant op blijven kijken Rob.  Zolang je niks weet is er ook niks loos toch!  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
26 minuten geleden zei HendrikJansen:

Lekker de andere kant op blijven kijken Rob.  Zolang je niks weet is er ook niks loos toch!  

Ik maak me er niet druk om. Maar het verbaasd mij wel dat hier zó ontzettend weinig ruchtbaarheid aan is gegeven. Zeker als het klopt dat er in heel Apeldoorn data verzameld worden door een derde partij en niemand eigenlijk weet wat daarmee gebeurt. 
Maar dat laatste valt wel mee. Aldus de gemeente Apeldoorn…

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
1 uur geleden zei andremast:

En die zelfde overheid maakt dan de namen van getuigen en dergelijke openbaar,met alle gevolgen van dien(drugs zaak in Hedel bv)

Nou dat is sowieso een probleem bij de overheid , het gebeurt telkens weer dat tipgevers/getuigen in verslagen terecht komen die advocaat en dader in mogen kijken , dan slaap je nooit weer als getuige zijnde , dan eerst een prepaid mobiel kopen , 100 km rijden en dan na de tip schoon vegen en in het water gooien ;):D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
21 uur geleden zei HendrikJansen:

Zodat de elite rustig door kan gaan met hun satanische en totaal gestoorde bezigheden zonder pottenkijkers bedoel je?  

Hahaha, Rutte, Kaag, de Jonge en Wopke die dansend om een kampvuur op een verlaten donker kerkhof Satan oproepen,  foetussen roosteren en opeten. 

Dat is inderdaad wat die gasten doen in het weekend.🤫

• Like 1
  • Haha 5
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
17 uur geleden zei HendrikJansen:

Een beetje flauw om na mijn reaktie hierop je quote aan te passen. 

In eerste instantie quotte je namelijk dit bericht:

Op 24-4-2022 om 10:59 zei RobNiat:

In Apeldoorn loopt toch ook al enige tijd een project om de stad te digitaliseren?

Voor zover ik het begrepen heb is de bedoeling en financiering van het geheel wat onduidelijk. Maar een zak met geld en “de eer” om als eerste van Nederland de titel “Digitale Stad” te mogen voeren, gaven schijnbaar de doorslag om een derde partij de stad vol te laten hangen met camera’s voorzien van de modernste technieken. 

Een enge ontwikkeling inderdaad. 

https://www.apeldoorn.nl/ter/smartcity/smartcity-nieuws/apeldoorn-en-50-andere-partijen-ondertekenen-city-deal-een-slimme-stad-zo-doe-je-dat.html

Nu dacht ik al wel dat je wat zuur reageerde vanwege deze post hieronder. 
Maar mijn reactie slaat nergens meer op nu je plots dit bericht in je quote plaatst. 

23 uur geleden zei RobNiat:

Als je nu serieus genomen wil worden hier dan doe je er wijs aan om dit soort flauwekul weg te laten. 

Sex met ongeboren foetussen en andere Qanon shit staan te ver van de (onze) werkelijkheid af om er ook maar een voorstelling bij te kunnen maken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Op 24-4-2022 om 14:57 zei the duke:

Hahaha, Rutte, Kaag, de Jonge en Wopke die dansend om een kampvuur op een verlaten donker kerkhof Satan oproepen,  foetussen roosteren en opeten. 

Dat is inderdaad wat die gasten doen in het weekend.🤫

Wie heeft het over Kaag  en dr aanranders gevolg. [Vandaag Pechthold weer in het nieuws}

Het  eiland van Epstein vergeten?

Adrenochrome?  blijkbaar doet dat spul het goed bij de elite.  En ja dat gaat ook allemaal mijn wereld te buiten, maar langzamerhand komt er toch steeds meer bovenwater van mensen en bedrijven die wij als goed en als "held" ervaren of ervaren hebben.

En als je tot de elite behoort kan en mag het allemaal blijkbaar en kom je er met een keer sorry zeggen vanaf.

Behoor je niet tot de elite en je laat iemand met een kaars in dr fluit achter kan je meteen de andere dag het veld ruimen.  

Maar blijkbaar zal het jouw aan je reet roesten, of moest je nodig even reageren omdat die zin van mij kwam?  In dat geval kan ik je vertellen dat mijn opzet met die zin gelukt is. 1 van de 2 vissen "beet" zal ik maar zeggen.:ok:

• Haha 1
  • Verward 1
  • Sneu 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
35 minuten geleden zei Vledder:

ik heb gezocht en hier kun je het kopen. Niet zo heel duur. Is vast niet van kinderbloed gemaakt

Och ja. Iets dat je voor niks krijgt hoeft niet veel op te brengen he,

https://www.ad.nl/buitenland/10-000-gevluchte-kinderen-na-aankomst-in-europa-vermist~aa041476/

'10.000 gevluchte kinderen na aankomst in Europa vermist'

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
2 uur geleden zei HendrikJansen:

Och ja. Iets dat je voor niks krijgt hoeft niet veel op te brengen he,

https://www.ad.nl/buitenland/10-000-gevluchte-kinderen-na-aankomst-in-europa-vermist~aa041476/

'10.000 gevluchte kinderen na aankomst in Europa vermist'

nou , ik kan me niet voorstellen dat iemand voor een appel en een ei in het geheim een hele operatie op kan zetten om 10.000 kinderen te laten verdwijnen. Hoe dan??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
8 minuten geleden zei Vledder:

nou , ik kan me niet voorstellen dat iemand voor een appel en een ei in het geheim een hele operatie op kan zetten om 10.000 kinderen te laten verdwijnen. Hoe dan??

Hoe dan?  is niet zo moeilijk. Probeer eens wat te bestellen op die website zou ik zeggen en laat je verrassen.

Er zijn  zelfs reguliere websites waar je een heel duur bed kan bestellen en je doorgelinkt word uiteindelijk naar het darkweb. Niet zomaar natuurlijk. Je moet wel even een juist bestelnummer intikken.

En het gaat uiteindelijk niet om 10.000 kinderen per jaar maar een veelvoud daarvan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
10 uur geleden zei Vledder:

Zal allemaal wel meevallen….

In de tijd van COVID-19 geloven sommige complotdenkers dat het virus afkomstig is uit adrenochroom. Men gaat zelfs zo ver om te beweren dat de drug geoogst wordt uit de adrenalineklieren van kinderen en vervolgens verkocht aan beroemdheden. Er doen echt bizarre verhalen de ronde.

bron: https://www.zamnesia.nl/blog-adrenochrome-bestaat-het-echt-n648

de wildste verhalen doen de ronde. Het is maar net hoe je het wil lezen ( en vooral wat je wilt geloven🤣)

https://www.ellaster.nl/2020/04/20/als-de-waarheid-over-adrenochrome-naar-buiten-komt-gaat-hollywood-ten-onder/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
8 uur geleden zei HendrikJansen:

Er zijn  zelfs reguliere websites waar je een heel duur bed kan bestellen en je doorgelinkt word uiteindelijk naar het darkweb. Niet zomaar natuurlijk. Je moet wel even een juist bestelnummer intikken.

Mij lukt het niet, jou wel dan?
Welk bestelnummer vul jij in dan?

• Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
11 uur geleden zei HendrikJansen:

(...) Er zijn  zelfs reguliere websites waar je een heel duur bed kan bestellen en je doorgelinkt word uiteindelijk naar het darkweb. Niet zomaar natuurlijk. Je moet wel even een juist bestelnummer intikken.

Ik geloof nooit dat je zomaar vanzelf doorgelinkt word naar het dark-web met een bestelnummer. Daarvoor zul je eerst zelf een speciale browser geïnstalleerd moeten hebben zoals b.v. de Tor-browser.

Vorige week zelf even geprobeerd. Verder als wat websites van aanbieders met lucratieve groothandels-aanbiedingen van cocaïne, LSD, MDMA, cannabis en nog wat andere rotzooi ben ik niet gekomen. Toen had ik er eigenlijk al wel genoeg van...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
13 uur geleden zei roadtrain:

Zal allemaal wel meevallen….

In de tijd van COVID-19 geloven sommige complotdenkers dat het virus afkomstig is uit adrenochroom. Men gaat zelfs zo ver om te beweren dat de drug geoogst wordt uit de adrenalineklieren van kinderen en vervolgens verkocht aan beroemdheden. Er doen echt bizarre verhalen de ronde.

bron: https://www.zamnesia.nl/blog-adrenochrome-bestaat-het-echt-n648

de wildste verhalen doen de ronde. Het is maar net hoe je het wil lezen ( en vooral wat je wilt geloven🤣)

https://www.ellaster.nl/2020/04/20/als-de-waarheid-over-adrenochrome-naar-buiten-komt-gaat-hollywood-ten-onder/

Waar  het Coronavirus gemaakt is is al bekent hoor.  Moet alleen nog wereldkundig gemaakt worden.

En kijk er maar niet raar van op dat het een land is waar momenteel voor miljarden aan militair gerei naartoe gesleept word.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
12 uur geleden zei lientje:

Mij lukt het niet, jou wel dan?
Welk bestelnummer vul jij in dan?

Ik heb geen belang bij zo een bestel nummer.  Nooit geen drugs gebruikt of geprobeerd dus ook die zooi hoef ik niet.

Maar als jij de juiste mensen zou kennen en genoeg poen hebt kan je gerust aan zo een nummertje komen gok ik .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
9 uur geleden zei Pierre:

Ik geloof nooit dat je zomaar vanzelf doorgelinkt word naar het dark-web met een bestelnummer. Daarvoor zul je eerst zelf een speciale browser geïnstalleerd moeten hebben zoals b.v. de Tor-browser.

Vorige week zelf even geprobeerd. Verder als wat websites van aanbieders met lucratieve groothandels-aanbiedingen van cocaïne, LSD, MDMA, cannabis en nog wat andere rotzooi ben ik niet gekomen. Toen had ik er eigenlijk al wel genoeg van...

Zou er geen gebruiksaanwijzing bij dat nummer zitten denk je?  Voor mensen die het echt willen hebben, de juiste mensen kennen en genoeg poen hebben schijnt het allemaal heel simpel bereikbaar te zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
13 uur geleden zei HendrikJansen:

Zou er geen gebruiksaanwijzing bij dat nummer zitten denk je?  Voor mensen die het echt willen hebben, de juiste mensen kennen en genoeg poen hebben schijnt het allemaal heel simpel bereikbaar te zijn. 

Ik geef het toe, ik heb jou onderschat.

Admins: Quincy, jouw postings bevatten de laatste tijd alleen maar teksten die op de persoon zijn gericht en vaak met name op 1 persoon  zonder een woord t.b.v de inhoudelijke discussie te plaatsen in je postings.

Dit is tegen de regels en je zult wel gemerkt hebben dat een aantal van jouw postings is verwijderd.

De bedoeling van dit mooie forum is dat er inhoudelijk wordt gediscussieerd over de diverse onderwerpen en postings alleen op de persoon gericht zullen worden verwijderd of aangepast.

De persoon in kwestie heeft en geeft zijn mening en dat mag en heeft daar alle recht toe. Als je je niet kunt vinden in zijn mening dan mag dat ook maar discussieer dan op basis van inhoud en bestrijdt hem of haar met argumenten en niet door iemand continu af te zeiken.:ok:

• Like 3
  • Thanks 2
  • Verward 1
  • Sneu 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
2 uur geleden zei Quincy:

Ik geef het toe, ik heb jou onderschat.

Admins: Quincy, jouw postings bevatten de laatste tijd alleen maar teksten die op de persoon zijn gericht en vaak met name op 1 persoon  zonder een woord t.b.v de inhoudelijke discussie te plaatsen in je postings.

Dit is tegen de regels en je zult wel gemerkt hebben dat een aantal van jouw postings is verwijderd.

De bedoeling van dit mooie forum is dat er inhoudelijk wordt gediscussieerd over de diverse onderwerpen en postings alleen op de persoon gericht zullen worden verwijderd of aangepast.

De persoon in kwestie heeft en geeft zijn mening en dat mag en heeft daar alle recht toe. Als je je niet kunt vinden in zijn mening dan mag dat ook maar discussieer dan op basis van inhoud en bestrijdt hem of haar met argumenten en niet door iemand continu af te zeiken.:ok:

Heren Administrators. 

Ik geef ook mijn mening, een mening die scherp is maar wel op bewezen waarheden berust, de personen in kwestie waar ik op reageer schoppen tegen alles aan waar mensen decennia aan gewerkt hebben, hooggeplaatste personen die bloed van kinderen drinken, sex met ongeboren foetussen en meer van dat soort shit, en dan mag je niet op de persoon reageren?

Beschuldigingen aan Oekraïne dat die het Corona virus verspreid zouden hebben, Rusland de hemel in prijzen en u vind dat je daar niet op tegenin mag gaan. Juist...

De russen zijn jaloers op de censuur hier en u mag van mij direct mijn account verwijderen. Want buiten dit soort discussies (waar je dan niet eens een beetje tegengas mag geven) is er weinig te "discussiëren" hier.

Met vriendelijke grote Quincy

• Like 1
  • Thanks 7
  • Sneu 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
1 uur geleden zei Quincy:

Beschuldigingen aan Oekraïne dat die het Corona virus verspreid zouden hebben, Rusland de hemel in prijzen en u vind dat je daar niet op tegenin mag gaan. Juist...

Hij heeft hier wel een punt...beetje jammer dit😒

• Like 1
  • Thanks 7
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
15 uur geleden zei HendrikJansen:

Ik heb geen belang bij zo een bestel nummer.  Nooit geen drugs gebruikt of geprobeerd dus ook die zooi hoef ik niet.

Maar als jij de juiste mensen zou kennen en genoeg poen hebt kan je gerust aan zo een nummertje komen gok ik .

gok ik, denk ik, zou kunnen….

Tja moeilijk te controleren allemaal.

Zo ken je van alles de wereld in helpen. Kom dan met bewijzen die controleren zijn.
Dat er op die manier verdeeldheid gezaaid wordt, zelfs op een chauffeursforum, vind ik eng. Zeker als daar niet tegenin mag gaan en dingen worden verwijderd.  Dan ken je beter alles verwijderen als niet iedereen een mening neer mag zetten. 

• Like 2
  • Thanks 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
1 minuut geleden zei lientje:

gok ik, denk ik, zou kunnen….

Tja moeilijk te controleren allemaal.

Zo ken je van alles de wereld in helpen. Kom dan met bewijzen die controleren zijn.
Dat er op die manier verdeeldheid gezaaid wordt, zelfs op een chauffeursforum, vind ik eng. Zeker als daar niet tegenin mag gaan en dingen worden verwijderd.  Dan ken je beter alles verwijderen als niet iedereen een mening neer mag zetten. 

Het wordt helemaal eng als je bedenkt dat HJ meer van het internet weet dan wij denken…..

zo is hij hier ook via een “achterdeurtje” weer binnen gekomen terwijl hij als IVECO35c17 een permanente ban heeft gekregen.  

15B55B8C-2446-41E2-A396-3DBDE0768764.jpeg

• Like 2
  • Sneu 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites