Spring naar bijdragen

Van: "Haal de uitgeholde marmotten maar weer uit de kist..." naar Corona en complotten

Murphy
 Share

Recommended Posts

• Forumlid
23 uur geleden zei HendrikJansen:

Bijwerkingencentrum Lareb heeft tot eind januari 373 meldingen ontvangen van een ontsteking van de hartspier (myocarditis) of het hartzakje (pericarditis) na coronavaccinatie. Dat zijn er 142 meer dan bij de vorige rapportage eind november vorig jaar.

Wat moet je met die cijfers?

Er zijn legio medicijnen met vervelende/ heel vervelende bijwerkingen.

Als men de bijsluiter leest word men  iets "wijzer"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Op 7-5-2022 om 22:10 zei andremast:

Wat moet je met dit soort info.... Dit is voor de ontkennertjes een bevestiging dat ze er goed aan gedaan hebben zich niet te laten vaccineren. Prima toch, laat ze. Dat het jammer is dat ze eisen" dat de regering stopt met het vaccinatie programma is dan weer een beetje triest. hun willen wel de vrijheid maar leggen anders denkende wel hun wil op.

Kijk maar waarvoor ze demonstreren tegenwoordig, zegt dan gelijk weer wat over het niveau.

Toen ik mij de eerste keer liet vaccineren riepen ze al dat het een gifspuit was en dat ik niet lang zou overleven. Nou, dat is ondertussen 2 jaar geleden en weet je. ik ben nog gewoon gezond. Nu zag ik iemand hier boven alweer roepen, wacht maar, over een jaar of 5. En over 5 jaar zal het wel "10 jaar" zijn. Want toegeven zullen ze niet zo snel doen. Dan stort hun hele waarheid in elkaar

• Like 2
  • Thanks 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
2 uur geleden zei Quincy:

Toen ik mij de eerste keer liet vaccineren riepen ze al dat het een gifspuit was en dat ik niet lang zou overleven. Nou, dat is ondertussen 2 jaar geleden 

is nog maar krap een jaar geleden want we zijn pas in januari 2021 begonnen en toen waren eerst alle oudjes aan de beurt en rond de zomer waren ze pas in de buurt van de 65 minners.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
42 minuten geleden zei schoenenreus:

is nog maar krap een jaar geleden want we zijn pas in januari 2021 begonnen en toen waren eerst alle oudjes aan de beurt en rond de zomer waren ze pas in de buurt van de 65 minners.

Prima, dan is het 1,5 jaar of van mij part 1 jaar.

Jij kent ze vast ook nog he, de filmpjes die verspreid werden door die "ontkennertjes" mensen die spartelend op de grond lagen na hun vaccinatie. Theelepels die aan je arm bleven hangen (jaja) en het was uiteraard onderdeel van een groter iets. De wereldbevolking moest uitgedund worden. En dit was een mooie oplossing, de gifspuit......

Ik heb al dat soort mensen met hun theorie√ęn verwijderd uit mijn kennissenkring en op sociale media. Ga je gang maar laat mij er buiten, maar weet je, dat doen de ontkennertjes niet. Want zei vechten voor HUN vrijheid en dat mag iedereen weten. Rechtszaken worden er gevoerd (en verloren) tegen die gifspuit.¬†

Als de ontkennertje nou echt van die vrijheidsstrijders zijn laten ze mensen met rust die wel geloven in de vaccinaties, maar nee. Dat doen ze niet, want vechten voor vrijheid is een ding, maar een ander die vrijheid gunnen is wat anders. We spreken over 5 jaar nog wel eens.... KIjken of je de ballen heb om toe te geven dat je er (misschien) wel naast zat. Maar tegen die tijd zal het wel weer een ander doel dienen waartegen gestreden moet worden.

We gaan het zien

• Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
1 minuut geleden zei Quincy:

Prima, dan is het 1,5 jaar of van mij part 1 jaar.

Jij kent ze vast ook nog he, de filmpjes die verspreid werden door die "ontkennertjes" mensen die spartelend op de grond lagen na hun vaccinatie. Theelepels die aan je arm bleven hangen (jaja) en het was uiteraard onderdeel van een groter iets.

Want dat gebeurde allemaal niet en waren acteurs bedoel je? Een beetje om de mensen te vermaken die zaten te wachten of hoe moet ik het zien volgens jou?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
6 minuten geleden zei Mebo 07:

Jij doet precies het zelfde.!

Is dat zo, ik geef hier mijn  mening. En als jij geen spuit wil neem je lekker geen spuit. 

Hoe simpel kan het zijn.

Maar kom bij ,mij niet met een of ander verhaal over een duur bed. Dan moet je toch echt even met wat meer komen dan een bezopen verhaal. En dat kunnen die i..... niet want er is geen bewijs.

Ga tot die tijd lekker op het dark web of in een of andere telegram group steun zoeken bij elkaar.

• Like 1
  • Sneu 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
1 uur geleden zei schoenenreus:

Want dat gebeurde allemaal niet en waren acteurs bedoel je? Een beetje om de mensen te vermaken die zaten te wachten of hoe moet ik het zien volgens jou?

Dan hoop ik maar dat ze er achteraf om hebben kunnen lachen.

Ik ga er even wat bij zetten want ik zie dat er een bewerken knop is.

Ik heb nog een poosje in dienst gezeten ook daar moesten we wat vaccinaties. Ik heb kerels van 2 meter groot neer zien gaan bij het zien van een naald. Dus ik denk niet dat het heel vreemd is dat er mensen "neergaan" tijdens prikrondes, je ziet het ook bij mensen die bloed geven.

Maar het echte bewijs dat er tientallen mensen na de corona vaccinatie neergaan moet ik nog te zien krijgen. En dan bedoel ik echte bewijzen he.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
1 uur geleden zei Quincy:

Maar het echte bewijs dat er tientallen mensen na de corona vaccinatie neergaan moet ik nog te zien krijgen. En dan bedoel ik echte bewijzen he.....

Wat zijn tegenwoordig nog echte bewijzen? Op deze wereld wordt zoveel gemanipuleerd dat het onmogelijk is om nog iets te vertrouwen. Het bewijs wat ik betrouwbaar vind dat vind jij onbetrouwbaar en andersom dus daar zullen we het toch nooit over eens worden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Voor de mensen met een blindelings vertrouwen in de overheid , miljarden werden over de balk gegooid , maar extra IC bedden was onmogelijk , ben erg benieuwd naar de rol van Kuipers en Gommers hierin , die hebben de kop laten hangen naar het ministerie toe zo lijkt het , dit even los of er personeel voor was , maar als de wil er al niet is .

Toevoeging , misschien daardoor ook meer doden tot gevolg en kon er misschien meer niet corona patienten geholpen worden op de ic , en nogmaals mits er personeel voor was .

Ben benieuwd wat er nog meer komt boven drijven , is vast niet het laatste , maar gelukkig zijn ze goed geoefend in geschokt reageren of herinnering wat in de steek laat .

Kamer eist opheldering over ontmoedigen uitbreiding IC-bedden door ministerie - NRC

• Thanks 2
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
1 uur geleden zei suggs73:

Voor de mensen met een blindelings vertrouwen in de overheid , miljarden werden over de balk gegooid , maar extra IC bedden was onmogelijk , ben erg benieuwd naar de rol van Kuipers en Gommers hierin , die hebben de kop laten hangen naar het ministerie toe zo lijkt het , dit even los of er personeel voor was , maar als de wil er al niet is .

Toevoeging , misschien daardoor ook meer doden tot gevolg en kon er misschien meer niet corona patienten geholpen worden op de ic , en nogmaals mits er personeel voor was .

Ben benieuwd wat er nog meer komt boven drijven , is vast niet het laatste , maar gelukkig zijn ze goed geoefend in geschokt reageren of herinnering wat in de steek laat .

Kamer eist opheldering over ontmoedigen uitbreiding IC-bedden door ministerie - NRC

In dezelfde NRC https://www.nrc.nl/nieuws/2022/05/11/vws-lag-dwars-bij-uitbreiding-ics-a4124190 wordt geschreven dat die extra bedden in december 2020 al werden afgewezen. Gommers is nu en was toen niet politiek verantwoordelijk voor die ambtenaren, Kuipers is pas sinds maart 2022 verantwoordelijk als minister.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Op 11-5-2022 om 20:44 zei Quincy:

Is dat zo, ik geef hier mijn  mening. 

En met die mening  doe je exact hetzelfde als waar je mij en anderen van beticht.  namelijk een ander jouw mening door de strot willen drukken.

Ook je verhaal over tieners komt exact zo over.  [of dat nu je eigen kinderen zijn of dat je ze onder juw hoede hebt word mij niet duidelijk uit het verhaal]  Maar jij vind wel dat ze jouw waarheid  maar  moeten aannemen. 

Hier thuis hebben ze de vrije wil gekregen. Wat dus geresulteerd heeft in 1 gevaccineerd en 2 ongevaccineerd.

• Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
1 uur geleden zei HendrikJansen:

En met die mening  doe je exact hetzelfde als waar je mij en anderen van beticht.  namelijk een ander jouw mening door de strot willen drukken.

Ook je verhaal over tieners komt exact zo over.  [of dat nu je eigen kinderen zijn of dat je ze onder juw hoede hebt word mij niet duidelijk uit het verhaal]  Maar jij vind wel dat ze jouw waarheid  maar  moeten aannemen. 

Hier thuis hebben ze de vrije wil gekregen. Wat dus geresulteerd heeft in 1 gevaccineerd en 2 ongevaccineerd.

En ga jou je jou kinderen ook die verhalen wijsmaken van die dure bedden......

En geloven jou kinderen die verhalen zonder enige vorm van bewijs. Mocht dat zo zijn is dat best wel eng. Dat wil dus zeggen dat jij met succes jou mening (want er zijnj geen bewijzen) door een paar kinderen hun strot geduwd heb. 

En dat is best wel eng.

• Thanks 1
  • Sneu 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
11 minuten geleden zei Quincy:

En ga jou je jou kinderen ook die verhalen wijsmaken van die dure bedden......

En geloven jou kinderen die verhalen zonder enige vorm van bewijs. Mocht dat zo zijn is dat best wel eng. Dat wil dus zeggen dat jij met succes jou mening (want er zijnj geen bewijzen) door een paar kinderen hun strot geduwd heb. 

En dat is best wel eng.

Jij draait het verhaal om. Want zoals je in de laatste regel hebt kunnen lezen hebben ze hier de vrije wil gekregen en hier mogen ze geloven wat ze willen geloven. ieder zijn mening. 

En das lang  niet zo eng als jouw story over je tieners naar mijn mening.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
21 uur geleden zei HendrikJansen:

Jij draait het verhaal om. Want zoals je in de laatste regel hebt kunnen lezen hebben ze hier de vrije wil gekregen en hier mogen ze geloven wat ze willen geloven. ieder zijn mening. 

En das lang  niet zo eng als jouw story over je tieners naar mijn mening.

Ik draai geen verhalen om. Ik zeg gewoon waar het op staat, al 45 pagina's lang verkondig jij hier jou mening, prima je gaat je gang maar. De meeste weten toch beter gelukkig. Maar ook al 45 pagina's lang negeer jij de vraag om jou beweringen met bewijzen te onderbouwen. Verder dan, je moet even doorklikken en zelf op onderzoek uitgaan kom je niet.

Als je nou een vent bent gooi je al die bewijzen ook even bij al jou beweringen.¬† Zolang jij dat weigert ben jij gewoon een van die mensen die een paar afslagen gemist hebben en ook dat mag ik vinden ja¬†ūü§£

Verder stop ik met dit welles nietes spelletje. Of je moet met wetenschappelijk onderbouwt bewijs komen. Maar we weten allebei dat dat niet gaat gebeuren he....

• Like 10
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
9 minuten geleden zei steenhaas1:

Laten we het nu maar eens ergens anders over hebben, zonnebrand kankerverwekkend of niet? ūüėČ

Dat ligt er maar net aan of je in complottheorie√ęn gelooft.¬†

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
14 uur geleden zei steenhaas1:

Laten we het nu maar eens ergens anders over hebben, zonnebrand kankerverwekkend of niet? ūüėČ

Als het 5g  gebuikt wel, dan zou het zelfs magnetisch kunnen zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

^^ raak ik die fles/spuitbus ook niet meer zo snel kwijt (tenzij ie weer op m'n rug beland en ik weer ontiegelijk veel rondjes moet draaien tijdens zoeken). LOL

Groet Ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weeks later...
  • Forumlid

Tienduizenden meldingen van menstruatiestoornissen na een coronavaccin

Bijwerkingencentrum Lareb gaat opnieuw onderzoeken of menstruatiestoornissen en bloedingen na de menopauze bijwerkingen kunnen zijn van coronavaccins. 

https://www.hartvannederland.nl/coronavirus/lareb-onderzoekt-opnieuw-de-effecten-van-coronaprik-op

Eindelijk, Het heeft een jaartje geduurd maar de media kan er niet meer om heen en moet publiceren.

Nu de andere 9 pagina s met bijwerkingen van dat geweldige spuitje nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Op 7-5-2022 om 22:10 zei andremast:

Ja wat moet je met deze cijfers.

Misschien gewoon bijhouden zoals ze met alles doen?

En misschien zullen er uiteindelijk mensen moet concluderen dat het middel erger dan de kwaal is geweest? of niet natuurlijk. Maar voorlopig lijkt het op het laatste in de verste verte niet.

Vergeet niet op welke basis dit vaccin hier in is gevoerd en akkoord is bevonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
11 uur geleden zei HendrikJansen:

Tienduizenden meldingen van menstruatiestoornissen na een coronavaccin

Bijwerkingencentrum Lareb gaat opnieuw onderzoeken of menstruatiestoornissen en bloedingen na de menopauze bijwerkingen kunnen zijn van coronavaccins. 

https://www.hartvannederland.nl/coronavirus/lareb-onderzoekt-opnieuw-de-effecten-van-coronaprik-op

Eindelijk, Het heeft een jaartje geduurd maar de media kan er niet meer om heen en moet publiceren.

Nu de andere 9 pagina s met bijwerkingen van dat geweldige spuitje nog.

Ik zat net mijn zachtgekookt eitje te eten toen zomaar vanuit het niets mijn lepel uit mijn hand werd getrokken en tegen mijn arm aan vloog, als door een een onzichtbare hand..... Echt he, zal het na al die tijd dan toch zo zijn......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
11 uur geleden zei HendrikJansen:

Een vriendin van mij werd ook opeens na 3 jaar een keer ongesteld. Dan schrik je natuurlijk wel ff. Maar dit kwam voor de Corona ook zo af en toe voor dus (hopelijk) eigenlijk niets vreemds voor een gynaecoloog. Maar altijd goed om dit soort dingen uit te zoeken of uit te sluiten.

Mijn vriendin was in ieder geval wel blij dat ze niet per ongeluk zwanger was geworden. ūüę£

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
12 uur geleden zei HendrikJansen:

Misschien gewoon bijhouden zoals ze met alles doen?

En misschien zullen er uiteindelijk mensen moet concluderen dat het middel erger dan de kwaal is geweest? of niet natuurlijk. Maar voorlopig lijkt het op het laatste in de verste verte niet.

Als je de gevallen met "vervelende bijwerkingen"wegstreept tegen het aantal gevaccineerden,dan zal het middel niet erger zijn  dan de kwaal denk ik.

Maar ja ik(wij)zijn geen deskundigen.

Ik ga er maar van uit dat ze alle gevallen en evt bijwerkingen wel bijhouden zoals ze met alle medicijnen doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites