Spring naar bijdragen

Fantastiese werstern jas


corydon

Recommended Posts

  • Forumlid

Ben aan t opruimen. Iemand interesse, het is nieuw door mij gekocht in 1993, 1 keer gedragen. Perfecte staat, een echte show jas. Gemaakt van herten leer. Iemand interesse????

200 euro minimum

https://www.ebay.com/itm/313755565604?_trksid=p2471758.m4704

 

Heb ook 2 lucas race jasjes te koop maaten zijn M en S. 50 euro per stuk. En 1 T shirt. Dat is een XL. Deze kleding is nooit gedragen.

 

Ben aan t opruimen.

 

DSC05212.JPG

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 18-11-2021 om 01:55 zei corydon:

Iemand interesse, het is nieuw door mij gekocht in 1993, 1 keer gedragen.(...) Iemand interesse???? 200 euro minimum

 

Heb ook 2 lucas race jasjes te koop maaten zijn M en S. 50 euro per stuk. (...)

 

Maak je nu een geintje of durf je dit serieus te vragen?

 

Je zou het zo tegen februari aan kunnen bieden bij de kringloopwinkel, misschien dat iemand het aan wil trekken met carnaval maar anders raak je het volgens mij daar nog niet eens kwijt. :D

  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
5 uur geleden zei Pierre:

 

Maak je nu een geintje of durf je dit serieus te vragen?

 

Je zou het zo tegen februari aan kunnen bieden bij de kringloopwinkel, misschien dat iemand het aan wil trekken met carnaval maar anders raak je het volgens mij daar nog niet eens kwijt. :D

Aan de "zinc"maak je wel de blits ,met een Ricard'je of Getz'ke in je hand.:D :wijn:

  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik kijk wel eens dat USA programma Storage Wars.
Als je ziet wat voor een troep er uit die opslagplaatsen komt en het altijd de zelfde zijn die het hoogste bieden.
Die tellen dan hun winst, poe poe zo kan ik me ook rijk rekenen😂

Oke er zitten wel een klappers bij die veel op leveren, maar ook heul veul troep.

  • Like 2
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ontspoort Dit niet een beetje......😁😁

Probeer nieuwe jassen te verkopen. Dat soort programma's kijk ik dus nooit. Dat is allemaal gespeeld. Net zoals waar ze meegaan met werk.

Mijn zus was werkzaam op een project in Spanje, windmolens bouwen. Daar was ween camera ploeg bij.

Ze vroeg aan hun of ze t ooit gaan uitzenden want er gebeurt vrijwel nooit iets.

Och zeiden de camera mannen, de regisseur knipt net zolang tot er wel iets te zien is.

  • Like 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
5 uur geleden zei corydon:

Er zijn 2 bieders...

Voor de 1 is een duif gewoon een duif, je kunt ze voor niks vangen op ieder plein, de liefhebber geeft er duizenden euro's aan uit per stuk.

 

Er zijn twee chauffeurs die honger hebben. Ze lusten allebei een lekker frietje met Belse mayonaise en een vette gehaktbal. De ene stopt bij Kanters in Moerdijk, de echte culinaire beterweter rijd door naar de frietboer in Gils... :p

 

Geintje Ibo. Maar het is duidelijk dat je bar weinig verstand van de duivensport hebt. Helaas ook een sport die het einde der tijden met rasse schreden nadert, maar dat terzijde...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ben geen chauffeur..... Die tijd is helaas voorbij.

Westerns en cowboys hebben, denk ik, een slechte naam in EU. Hier is t vrij populair. En er zijn nog steeds cowboys op een paard.

Had ooit materiaal geleverd bij een ranch in noord Arizona. Daar waren gewoon cowboys aan t werk

 En die gaan ook weken met de kudde mee. Compleet met een wagen waar een keuken in zit.

Die ranch was 750 vierkante mijl.

 

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
24 minuten geleden zei corydon:

Ben geen chauffeur..... Die tijd is helaas voorbij.

Westerns en cowboys hebben, denk ik, een slechte naam in EU. Hier is t vrij populair. 

Niet zo zeer een slechte naam maar het leeft hier niet echt. Midden jaren 90 was er wel een opleving, toen kon je ook op elke straathoek line-dancen en op elke braderie stond wel een kraam met westernkleding. Nu is het meer een niche markt.

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden