Spring naar bijdragen

Dit heb je dus met een neus

veronica
 Share

Recommended Posts

• Forumlid

Keren met een neus is geen pretje🙈

Met een frontstuur had dit wel gegaan. 
We waren die dag met z’n 2e. Lekker makkelijk dachten wij😂  Helaas liep het anders en moesten we helemaal achteruit de grote weg weer op. 
Met een stuuras kwam je net het straatje ingereden. Dat was geen probleem maar achteruit met een starre as niet te doen….. We komen daar nooit meer met de vrachtwagen.👋🏻

6A3E7B11-1D11-45EA-B53F-585F300643C1.jpeg

• Like 1
  • Haha 2
  • Verward 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
7 uur geleden zei Marotrans:

Lekker plekkie ook wel: verboden in te rijden óf doodlopend op zo'n V- vormige splitsing :(

Leer je wel van :angel:;)

Haha ik ben daar al 2x geweest en toen kon je gewoon vooruit weg. Een voorrangsweg oversteken en dan door de bossen weer naar de snelweg toe. Dit keer hadden ze een landbouw sluis gemaakt en inderdaad de weg doodlopend gemaakt. We konden dus weer achteruit omdat we de sluis niet over konden. De straat waar we achteruit op moesten rijden kun je op de foto niet zien…

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
4 uur geleden zei trieftol:

Had het niet over de blinde kant gekund,  hou je de brede weg om te corrigeren. 

#vraagditvooreenvriend :angel:

Op de foto kun je de weg niet zien waar we achteruit op moesten.. de weg die je links op de foto ziet is is een voorrangsweg waar ik de vorige keer gewoon over kon steken🙈

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
51 minuten geleden zei Teddybeer:

Landbouwsluis, had je niet gewoon het linker weggetje kunnen pakken?

Dat het niet mag, wil niet zeggen dat het niet kan…. 😇😇😇😇

Inderdaad een landbouw sluis… vorige keren kon ik er gewoon vooruit uit rijden. De sluis zat er net een aantal dagen. Dus het weggetje links ging niet meer. We probeerde over de sluis te komen maar we kwamen met de onderkant van de trekker er tegenaan. Kortom we ‘moesten’ wel achteruit. Vooruit het doodlopend straatje in was ook geen optie want die kwam uit in een weiland😎 wat een kutdorp was dat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
52 minuten geleden zei 1934:

Ginne paniek waar je vooruit in kunt ga je gewoon achteruit weer uit,mooie neus vooral mee blijven rijden en de moeilijke dingen horen erbij 👍👍

Okee? 😂 whaha vooruit een stuuras. Achteruit star. Neus… dus een grotere draaicirkel.. pfff.. we kwamen er niet uit. 😑 mijn wederhelft heeft 2 grote keien/stenen weg gesleept die in de berm lagen. Anders redden we het niet met onze draaicirkel. Een neus is leuk maar niet op zulke weggetjes.👍🏻 Vooruit geen probleem 😎

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
42 minuten geleden zei veronica:

Vooruit het doodlopend straatje in was ook geen optie want die kwam uit in een weiland

Scheelde dat je niet zo ver achteruit hoefde te rijden om weer de doorgaande weg op te kunnen rijden. 😜

Normaal kan je wel draaien aan het eind van de doodlopende weggetje. 😉 Er zitten 2 knappe betonplaten, maar als daar van alles op staat heb je pech.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
13 uur geleden zei steenhaas1:

Kon je de liftas niet laten zakken, dan had de oplegger eerder de bocht om gegaan.

gaat bij sommige (nieuwere) opleggers ook niet heb ik gemerkt (bij ons dan toch) is wel kloooote soms ja🤬

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 3 weeks later...
  • Forumlid
Op 6-12-2021 om 19:40 zei steenhaas1:

Kon je de liftas niet laten zakken, dan had de oplegger eerder de bocht om gegaan.

Hou op schei uit 😂 de liftas gaat tijdens het rijden omhoog, omlaag, omhoog, omlaag…… we zijn al een paar keer terug geweest naar waar de trailer vandaan komt om te fixxen maar deze trekker en deze trailer mogen elkaar niet.. Bij de Stralis werkt deze trailer wel perfect 👍🏻 

Je kunt de liftas niet zomaar laten zakken. Ik las bij een reactie dat je de abs kabel los moet halen. Klopt dat werkt wel maar als je weer gaat rijden slaat ie op hol… en gaat ie weer omhoog en omlaag etc…😱 

Link naar opmerking
Deel via andere websites