[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

NIJWA (Nijhof-Wassink groep)neemt Wemmers tanktransport over.


Teddybeer

Recommended Posts

  • Forumlid
8 minuten geleden zei roadtrain:

Zie bij wemmers veel recente Scania’s dus zal niet zomaar of helemaal niet vervangen worden. Wellicht op termijn. 

 

 

Zeg nooit nooit maar goed is misschien ook niet per direct maar de aankleding van het materiaal ziet er bij Nijhof-Wassink in ieder geval een stuk beter uit dan bij Wemmers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
16 minuten geleden zei schoenenreus:

 

 

Zeg nooit nooit maar goed is misschien ook niet per direct maar de aankleding van het materiaal ziet er bij Nijhof-Wassink in ieder geval een stuk beter uit dan bij Wemmers.

Dat is wel zo ja. Maar wellicht laten ze alles daar lekker low budget. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei schoenenreus:

 

 

 maar de aankleding van het materiaal ziet er bij Nijhof-Wassink in ieder geval een stuk beter uit dan bij Wemmers.

Niet om Nijwa af te kraken hoor,maar van een mooie tafel alleen kun je niet eten.

IK heb ook bij zo een vergelijkbaar bedrijf als Wemmers gewerkt: alleen het hoognodige op de auto,een stuur zat er alleen op om hem de hoek om te krijgen.

Maar anderzijds:E 6 en alle uren betaald

 

( O ja, standkachel,,die hadden we ook,ons baasje was wel sociaal)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
3 uur geleden zei sprinter 516:

Nou ik herinner mij inderdaad ook nog wel dat er rechtszaken liepen over nabetaling van achterstallig loon bij de Wemmers chauffeurs….

IK wil even duidelijk stellen dat het bedrijf waar ik werkte alleen vergelijkbaar was wat betreft de uitrusting van het materieel,wij reden ook behoorlijk "low budget"

W.b de salariëring en het urenbeleid stonden we vrij eenzaam aan de top.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • Forumlid
Op 14-12-2021 om 19:34 zei roadtrain:
Op 14-12-2021 om 19:17 zei schoenenreus:

 

 

Zeg nooit nooit maar goed is misschien ook niet per direct maar de aankleding van het materiaal ziet er bij Nijhof-Wassink in ieder geval een stuk beter uit dan bij Wemmers.

Dat is wel zo ja. Maar wellicht laten ze alles daar lekker low budget. 

 

Mwah, ik vind die witte auto's die voor de brandstoftak rijden vrij basaal ogen. Dan liggen de kleuren van Wemmers mij beter op het netvlies. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
22 minuten geleden zei Durashift:

 

Mwah, ik vind die witte auto's die voor de brandstoftak rijden vrij basaal ogen. Dan liggen de kleuren van Wemmers mij beter op het netvlies. ;)

 

 

Dat is de wens van de klant om ze neutraal uit te voeren. Blijven nog steeds netjes aangeklede auto's en zien er niet uit als goedkoop zoals het er bij wemmers wel uit ziet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden