Spring naar bijdragen

Recommended Posts

  • Forumlid

Wist je dat: ik het op prijs zou stellen als er in t kader van het Kerstfeest eens een algehele amnestie voor alle verbannen leden zou komen. Ik noem geen specifieke namen, maar gewoon hup, zand erover en beginnen met n schone lei. Wellicht dat de eigenaar samen met de admins Maarten en Eddy (ik meen dat er nog 1 is maar die plaatst hier volgens mij niks) hier eens serieus naar willen kijken.

Die 10 man die hier nu nog reageren is wel een beetje povertjes tegenwoordig.

  • Like 4
  • Thanks 7
  • Verward 1
Link naar opmerking
  • Forumlid
17 minuten geleden zei matthieu:

Dat er niet gereageerd wordt betekend blijkbaar dat ik alleen sta in mijn vergevingsgezindheid tov de bannelingen.

Zo jammer dit. 

Waar is jullie Kerstgedachte?

Misschien zijn ze erover aan het nadenken matthieu.

Weet ook niet welke reden voor div. Verbanningen  zijn.

Link naar opmerking
  • Forumlid

denken die bannelingen er hetzelfde over als jij?

of was de reden waarom ze een ban hebben tegen jou?

ik wil je hiermee niet aanvallen, maar er wordt hier soms geschreven waar de honden geen brood van lusten..

en dat de moderators helemaal niet zomaar een ban uitschrijven, er was best een reden waarom iemand

een ban kreeg..

en die 10 man die povertjes reageren.. snap ik best..

een gewoon gesprek is bijna niet mogelijk omdat men elkaar niet kan respecteren..

een toetsenbord achter een schermpje praat veel makkelijker als tegenover een persoon..

want die zie je niet... alleen letters op een scherm,

je ziet ook geen reactie van hoe zo'n persoon , hoe hij reageert als die die leest ( te horen krijgt)

dus alle remmen los...

ik zit ook op verschillende forums... maar de chauffeurs moeten tegenwoordig enorm gefrustreerd zijn..

om zo om te gaan met je mede collega's..

maar misschien zie ik het allemaal wel verkeerd... en ben ik gewoon een enorm watje...

ik heb respect voor iedere medemens tot ze dit niet meer voor mij hebben..

daar ga ik ook niet tegen in, maar laat ze in der eigen sopje gaar koken.. 

ga ik in de negeerstand....

want men is dan toch niet bereid om iets aan te nemen of ervan te leren..

 

ik zou in ieder geval geen goede moderator zijn..... want dan werd het forum nog stiller LOL

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
  • Forumlid
1 uur geleden zei matthieu:

Dat er niet gereageerd wordt betekend blijkbaar dat ik alleen sta in mijn vergevingsgezindheid tov de bannelingen.

Zo jammer dit. 

Zeker niet Matthieu, ik (en ik weet zeker een hoop anderen ook) delen die gedachte. De vraag is alleen of ze wel terug willen komen mochten de leiders van dit forum over hun hart strijken. Richard heeft het (even) geprobeerd maar daar hoor/lees je ook niets meer van, of is hij er weer van afgegooid?

  • Like 2
Link naar opmerking
  • Forumlid

Als leden die hier alleen maar lezen nou eens mee zouden schrijven……

Maar nee dat doen ze niet, bang om afgebrand te worden.

Dit zal ook de reden zijn dat er veel oud leden niet terug komen, of alleen in leesstand gaan.

Jammer hoor dat altijd de zelfde mensen de slingers moeten ophangen die er vervolgens vaak net zo hard weer worden afgescheurd. Niet iedereen heeft daar zin meer in. 
Nee ik ben bang dat het nooit meer het kennis forum zal worden wat het ooit was.

 

 

  • Thanks 1
Link naar opmerking
  • Forumlid
1 uur geleden zei lientje:

Als leden die hier alleen maar lezen nou eens mee zouden schrijven……

Maar nee dat doen ze niet, bang om afgebrand te worden.

 

 

Daar heeft het in mijn geval niet veel mee te maken. Ik rij nu eenmaal niet tot nauwelijks. Ik heb daarom slechts beperkte ervaringen om te delen. 

Ik lees wel graag wat er hier voorbij komt.

  • Like 1
Link naar opmerking
  • Forumlid

Tja, niet iedereen heeft die verslaving naar dit forum (en bepaalde leden) zoals ik.

al zo vaak weg gegaan (nee, nooit een ban gehad nee), maar door de “hard” heid onderling vaak ermee gestopt, om onder een andere naam weer terug te komen (en hopelijk wel rust te krijgen). Ook dat helpt niet nee.

minder reageren (of vaak niet meer) helpt beter, alleen wordt het forum daar niet beter van, jammer hoor, ik begrijp veel oud leden donders goed die er de brui aan gegeven hebben.

Ik ken geen ander forum waar het onderling zo vaak uit de hand loopt als hier, daar licht volgens mij de oorzaak dat bijna niemand meer durft mee te schrijven.

aan de onderwerpen kan het niet liggen.

ook ik mis de grote schrijvers van “vroeger”

  • Like 2
Link naar opmerking
  • Forumlid

Ik ben het wel met Matthieu eens.

Niet alleen onder de kerst-gedachte, maar we zijn allen ook wat ouder, wijzer en verder in het leven.

Daarbij kunnen de moddereters in hun afgeschermde bereik toch een topic bijhouden van de 'bannelingen' en ze eventueel wat extra in de gaten houden?

 

Ik ga er tevens vanuit, dat de gebanden ook wel weten dat ze extra in de gaten worden gehouden (ook door de andere leden).

 

Just my 2 cents

 

Groet Ron

  • Like 2
Link naar opmerking
  • 2 weeks later...
Op 21-12-2021 om 06:09 zei sprinter 516:

Tja, niet iedereen heeft die verslaving naar dit forum (en bepaalde leden) zoals ik.

al zo vaak weg gegaan (nee, nooit een ban gehad nee), maar door de “hard” heid onderling vaak ermee gestopt, om onder een andere naam weer terug te komen (en hopelijk wel rust te krijgen). Ook dat helpt niet nee.

minder reageren (of vaak niet meer) helpt beter, alleen wordt het forum daar niet beter van, jammer hoor, ik begrijp veel oud leden donders goed die er de brui aan gegeven hebben.

Ik ken geen ander forum waar het onderling zo vaak uit de hand loopt als hier, daar licht volgens mij de oorzaak dat bijna niemand meer durft mee te schrijven.

aan de onderwerpen kan het niet liggen.

ook ik mis de grote schrijvers van “vroeger”

 

 

Nou, op nagenoeg elk forum is het tegenwoordig ook vaak prijs hoor, zo uniek zijn wij niet :D

 

 

 

Op 21-12-2021 om 09:45 zei ayla:

Ik ben het wel met Matthieu eens.

Niet alleen onder de kerst-gedachte, maar we zijn allen ook wat ouder, wijzer en verder in het leven.

Daarbij kunnen de moddereters in hun afgeschermde bereik toch een topic bijhouden van de 'bannelingen' en ze eventueel wat extra in de gaten houden?

 

Ik ga er tevens vanuit, dat de gebanden ook wel weten dat ze extra in de gaten worden gehouden (ook door de andere leden).

 

Just my 2 cents

 

Groet Ron

 

 

Dat ouder geworden is zeker voor mij een punt 

De druk is van de ketel en als je niets meer moet verander je (wederom bij ondergetekende).

 

Wens iedereen een hele mooie jaarwisseling en een gezond 2022, 2023, 2024, 2025 ......... awel 😎

 

OP NAAR DE ZOMER !!!!!!!!!!

 

Link naar opmerking
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden