Spring naar bijdragen

Je hebt een tesla en bent 'm eigenlijk spuugzat....


Murphy

Recommended Posts

  • Forumlid
1 minuut geleden zei Vledder:

Hij had hem 2e hands gekocht, 8 jaar oud, garantie op de accu net verlopen. 
na 1500 km begaf hij het, moest er idd een nieuw accupakket van dik €20K in. 

Ja dat was waar ook met die garantie , dus voor de 8 jaar de deur uit is de beste optie dan , als je 1 wilt of hebt 🤔, maar dan mogen die auto's ook eigenlijk geen donder meer op mogen brengen na 8 jaar , dan heb je volgens mij een aardige afschrijving ook .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
2 uur geleden zei suggs73:

Ja dat was waar ook met die garantie , dus voor de 8 jaar de deur uit is de beste optie dan , als je 1 wilt of hebt 🤔, maar dan mogen die auto's ook eigenlijk geen donder meer op mogen brengen na 8 jaar , dan heb je volgens mij een aardige afschrijving ook .

Zag vanmiddag toevallig een tweedehands Tesla op Marktplaats. nieuw had ie over de 100.000,00 gekost. Nu 6 jaar oud mocht die weg voor de prijs van 49.950,00  inc BTW zonder factuur.  of ex BTW als je er perse een factuur bij wilde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei trieftol:

En nu op hun YouTube kanaal lekker veel vieuws, en hij is weer terugbetaalt. 

Dat denk ik ook , zit tegen de miljoen aan , weet niet wat opbrengt , de goedkoopste met prijs erbij vermeld van tesla zit rond de 30 000 , - 20 000 voor de accu zou een waarde genereren van 10 000 , maar dat ga je nimmer ontvangen , dus iets van sloopwaarde lijkt me reeel , dus echt kapitaal vernietiging lijkt me niet , voor de eigenaar is er pakweg 17 000 de pleee ingespoeld , minus de opbrengst aan kijkers .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 25-12-2021 om 17:51 zei corydon:

Vaak hoeven er maar een paar cellen vervangen te worden van de honderd of zo. En dat kan vrij goedkoop.

Mijn zus had een prius. Na 300.000 km in gereden. Maar rijdt nog goed. 1 op 50.

Dat is straks nog mooi karretje voor Afrika , kan hij nog wel jaren mee, want als ik zie wat daar allemaal naar toe gaat kwa kilometer s is die net ingereden :ja:

  • Like 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
2 uur geleden zei kiepenboer:

Tegenwoordig zie je van die blogers, en wat brengt dat per kijker op dan??

hoho ik heb geen plannen, maar gewoon voor de weet

^^ 😀, geen idee , maar ze kunnen er van leven blijkbaar , en nog goed ook , You Tube was 1 euro per 1000 views leerde ik van google .

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei sprinter 516:

Dus blazen we het maar op voor de lol???

Slopers hebben zo’n auto graag voor de onderdelen, dan gebeurt er nog iets nuttigs mee

Men is nog steeds baas over hun eigen goed , ze zullen wel toestemming gehad denk je niet ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden