[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

filterkap centrifugaalfilter


Joep Kuipers

Recommended Posts

Ik heb een daf xf 106/510 van 2013, nu is het lagertje kapot in de kap van de centrifugaalfilter.

nu is deze kap nergens meer te krijgen omdat hier andere schroefdraad op zit dan bij de nieuwere modelen.

Weet iemand of deze kappen nog ergens te krijgen zijn? bij Daf kunnen ze mij niet verder helpen.

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
7 uur geleden zei Joep Kuipers:

Ik heb een daf xf 106/510 van 2013, nu is het lagertje kapot in de kap van de centrifugaalfilter.

nu is deze kap nergens meer te krijgen omdat hier andere schroefdraad op zit dan bij de nieuwere modelen.

Weet iemand of deze kappen nog ergens te krijgen zijn? bij Daf kunnen ze mij niet verder helpen.

 

 

 

8 jaar oud en ze kunnen je niet helpen? Dat lijkt me stug, ik zou het eens bij een andere dealer vragen. Er is een wet die autofabrikanten verplicht onderdelen in redelijkheid en billijkheid te leveren (dan wordt 10 jaar na productiestop veel genoemd), het lijkt mij dat dat onderdeel nog te vinden moet zijn. Heb je een onderdeelnummer?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden