[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Landcode invoeren


Vledder

Recommended Posts

  • Forumlid
9 minuten geleden zei Dokus:

Op die 30 meter vluchtstrook? Of bedoel je die controle plaats  waar verkeersbord C1 bij staat?

 

sorry hoor maar met zulke opmerkingen krijg ik steeds meer twijfels aan je capaciteiten. 

Op die controleplaats idd ja, Gaan er meer aan de kant daar zelfs om te overnachten. En ik zeg ook niet dat je daar moet stoppen. maar het kan wel. en of het nu mag of niet is een tweede

 

Ik hoef daar niet te stoppen als ik daar de grens overkom want voor mij is de eerste beste mogelijkheid de parkeerplaats waar we afkoppelen bij de opdrachtgever.

 

En aan mijn capaciteiten mag jij gerust twijfelen. vind ik helemaal niet erg. 

 

Ik daarentegen heb  ook wel mijn twijfels  over jouw maar die laat ik maar voor me. Sinds ik een ex collega van je gesproken heb is het mij wel duidelijk geworden.

 

  • Like 1
  • Haha 1
  • Sneu 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...
  • Forumlid

En het hoeft pas op de eerst veilige mogelijkheid op of na de grens. Al is die veilige mogelijkheid (parkeerplaats) kilometers verder.

 

Je ziet tegenwoordig veel "chauffeurs" op de vluchtstrook direct voor of direct na de grens staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

En het stomme is dat je dat bij invoer chauffeur moet doen, dubbelbemand moet je dat dus allebei (persoonlijk) doen want het is een persoonlijke bestuurderskaart. 

Als het invoer auto zou zijn hoeft er maar één keer wat ingevoerd worden ( en door 1 persoon)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden