[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Winkeldistributie


Bassie73

Vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Ik zou zeggen… rij eens een dagje met een chauffeur mee die dat werk doet.

Een werkgever zal daarnaast geen probleem mee hebben.

 

De een wil niets anders, je weet meestal wel hoe jou dag er uit ziet zonder dat je je al te druk hoeft te maken of je op tijd komt. Maar en een ander vind het niets.
Bij AH zet je de containers op de klep en AH haalt ze er af.

Met laden op DC wordt je geholpen. Dit is niet bij iedere grootgrutter zo.

 

De ervaringen kan je beter van chauffeurs horen die dit werk de laatste 5 of 10 jaar doen, en niet van chauffeurs die wat hebben horen zeggen…..:ja:

Als je dit werk ook vast doet en alle filialen kent is het ook weer anders dan wanneer je het af en toe doet.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

We rijden voor de Jumbo en we rijden ook voor de Albert Heijn, en moet zeggen dat het bij AH wel stukken beter geregeld is voor de chauffeur.

Met laden wordt je geholpen, en met lossen bij de filialen kun je in de oplegger blijven staan. Jij zet de containers op de klep. en het winkelpersoneel haalt ze van de klep. Je hoeft dus zelf de containers niet in hun magazijn de duwen. Ook zet het winkelpersoneel de emballage op de klep. 

 

Edit:
Albert Heijn werkt wel met een manifest, zoveel tijd krijg je voor het laden, zoveel tijd voor het lossen, zoveel tijd om weer terug op DC te komen, etc. hier moet je wel tegen kunnen, maar mijn ervaring is, als je gewoon op een normale manier je werk doet (niet traag werken, maar je hoeft ook niet overhaast te werken) haal je de tijdblokken makkelijk, en hoef je je daar absoluut niet druk om te maken. En pech is pech, dan duurt het maar wat langer.

Wat Lientje hierboven ook zei, probeer eens te regelen om eens een dagje met een AH chauffeur mee te gaan. Weet je een beetje wat het inhoud.  Denk dat de meeste transportbedrijven daar wel toe bereid zijn.

 

 

Edit 2:
Ook routebeschrijvingen van het DC naar filialen toe zijn perfect beschreven. Eventuele (tijdelijke) wijzigingen door wegwerkzaamheden oid kunnen door de chauffeurs worden toegevoegd, en zijn de beschrijvingen daarom bijna altijd actueel.  Dus het risico om jezelf vast te rijden in een woonwijk word echt beperkt tot het minimum, als je de routebeschrijving gewoon volgt.  (uitzonderingen daargelaten natuurlijk)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
15 minuten geleden zei DeDwerg:

We rijden voor de Jumbo

 

 

Edit 2:
Ook routebeschrijvingen van het DC naar filialen toe zijn perfect beschreven. Eventuele (tijdelijke) wijzigingen door wegwerkzaamheden oid kunnen door de chauffeurs worden toegevoegd, en zijn de beschrijvingen daarom bijna altijd actueel.  Dus het risico om jezelf vast te rijden in een woonwijk word echt beperkt tot het minimum, als je de routebeschrijving gewoon volgt.  (uitzonderingen daargelaten natuurlijk)

Jaa dat zie ik hier bij Hallooooo hieronder regelmatigLOL
Rijden ze 100 meter te vroeg de straat in, terwijl als ze 100 meter verder rijden voor de winkel door rijden en hem recht terug naar de losdeur kunnen rijden.

Sommige komen de parking op en komen tot de conclusie dat dat te krap word, tja dan maar van de hand af er naar toe of 
draaien in de woonwijk, sommige verliezen daar al 20 minuten mee.

Heb zelf voor Halloo gereden en tot 2011 ongeveer kreeg je altijd een geprinte route mee als je die nog niet
in je map had, maaja Frits werd te zuinig want dat koste te veel papier en stuurde alle vervoerders een geheugenstick 
met de routes en dan moest de planner daar maar voor zorgen, en dan weet je hoe dat gaat.

Reed toen voor die uit Barendrecht en die hebben een kantoor met parking langs Halloo en als ik een rit kreeg die ik niet
kende reed ik steenvast naar het kantoor om een route te halen, waar je soms de opmerking kreeg>>> kom je daar speciaal voor naar hier, die routes kinnen we ook op je smartfoon zetten, waarna ik hem mijn ouderwetse Nokia overhandigde😂

  • Like 1
  • Haha 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ik rijd af en toe Jumbo online, Winkels en HUBs  maar als dat mijn vaste werk zou worden zou ik er vriendelijk voor bedanken. Niet verder als een kilometer of 80 rond je eigen achtertuin. Elke dag teruggepland worden op het DC zonder dat je kan voorladen en alvast een stuk kan oprijden weer. Door de week word je af en toe gewoon na 1 rit op het industrieterrein neergekwakt omdat er geen tweede rit is Dan word je de zaterdag ingepland en houd je rekening met de zaterdag en dan krijg je maar een rit van 2 uur, Weg vrijdagavond en zaterdag.  En als je er wat van zegt dan ligt het aan de hoeveelheid bestellingen die de mensen doen. ja dat zal allemaal wel kloppen maar ik heb er niks aan op die manier. Neu daar ben ik gauw klaar mee met zulke gein. Ondanks dat ze op het DC best wel goed zijn voor de chauffeurs en er onder elkaar best wel een leuk sfeertje hangt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Is al heeeeellll even geleden dat ik een ritje AH vanuit Tilburg heb gedaan in de begintijd van het manifest ,moest op zaterdag om 1030 uur (kuttijd) beginnen voor een rit van volgens het manifest 0435 uur totaal met daarin ik geloof drie filialen om te lossen ,kwam tot de conclusie dat het laatste adres wel heel krap zou worden,sta in Dongen bij het filiaal en had nog iets van 40 min twee van de karren eraf en het duurde een hele tijd voordat het filiaal mannetje terug was,ik op mijn gemakje alles vastgezet (had nog iets van 8 karren erin staan voor hun) roldeur dicht en klep opgevouwen,staat hij achter me en begint te schreeuwen hé wij moeten die karren hebben !! En ik hé ik moet de uren hebben die AH niet betaald !!! Kortom ik ga terug naar AH DC Tilburg en daar staan jouw karren vriend,fijne zaterdag.

Ik kom terug in Tilburg en kon gelijk door naar de planning,chauffeur wat zijn dat voor streken ? Je hebt de laatste 8 karren niet gelost dat had toch zo gebeurd geweest ? Jazeker beste planner maar aangezien Albert Heijn mij voor de rit 0435 uur betaald en ik die tijd al overschreden heb (en in die tijd gewoon niet betaald kreeg) leek het mij beter dat Albert zelf maar moet gaan rijden is vast een veeeeelll betere chauffeur als ik,en hij zal het misschien wel kunnen in 0435 uur ?

Fijne dag verder,succes met het lossen van de 8 karren in Dongen mijn werk zit erop hier na bijna 6 uur arbeid waarvan jullie er mij maar 0435 uur van willen betalen.

 

Geen idee hoe het nu is in deze vorm van transport,maar gezien dat ze een enorm tekort hebben aan dit soort chauffeurs geloof ik niet dat Albert of Ome Frits zich bekommeren om hun chauffeurs of charters (buiten hun uit te melken).

Succes ermee ,het was voor mij niet weggelegd ? En zolang er inbecielen te vinden zijn die voor Jan lul willen werken zal er weinig veranderen en lachen Albert en Frits zich gewoon kapot en vullen hun enorme zakken nog meer en ze zijn al zo gevuld !

 

Zo dat was mijn ervaring in de supermarkt wereld,doe er vooral mee wat je wilt laat je niet opjagen,maar ga vooral niet werken zonder betaald te krijgen of een bakje koffie.

 

  • Like 6
  • Haha 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
9 uur geleden zei 1934:

..........maar aangezien Albert Heijn mij voor de rit 0435 uur betaald en ik die tijd al overschreden heb (en in die tijd gewoon niet betaald kreeg) leek het mij beter dat Albert zelf maar moet gaan rijden is vast een veeeeelll betere chauffeur als ik,en hij zal het misschien wel kunnen in 0435 uur ?.....

Knip.

Dit ligt misschien dan aan jou werkgever maar ik heb van mijn werkgever altijd al mijn uren betaald gekregen. 🤔
Ze willen graag wel de reden weten waarom je vertraging hebt of dat het ligt aan dat hun tijd niet klopt.

Wanneer je dat niet invult zal er niets veranderen aan de manifest tijden.

Ik kan mij dus niet echt vinden in jou verhaal.

 

 

 

@Hendrik, rijdt jou werkgever charter voor een charter?
En jij bent de hele week onder weg en dan wil je ook je uren wel voor maken, dat is toch iets anders dan wanneer een DC jou standplaats is.

 

Verkeerd rijden zal iedereen wel eens gebeuren. Nergens leer je zo goed sturen als in de winkeldistributie.
Routekaarten is al een hele vooruitgang in vergelijking met sturen met een stratenboek of kaart op je stuur 🙂 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Lientje,

 

ik neem het gelijk aan hoor dat je bij melding je meerdere manifest uren betaald kunt krijgen.

Maar in mijn tijd ,en rijdend bij een charter voor AH kregen we manifest uren en verder niets !!!

 

Alleen al het idee dat een of andere stage loper of iemand die nog nooit een stuur heeft vastgehouden gaat bepalen via een computer of postcode systeem gaat bepalen hoe lang je ergens over mag of moet doen daaaagggggg.

En mede door dit soort systemen begint geen weldenkend mens aan het chauffeursvak heden ten dagen.

 

ik begrijp al even dat jij het goed naar je zin hebt in deze branche en daar is natuurlijk helemaal niets mis mee 👍👍

 

Ach en ik wel blijven zeveren over vroeger,maar die tijd is over 😂 let wel met weemoed denk ik aan de dagen vrijmaken in Italië de weekenden in Spanje etc etc (toen was een fax of telex al iets bijzonders)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Je? Je bedoelt de werkgever neem ik aan?

Je doet een melding zodat je werkgever die uren betaald krijgt toch?

 

Nee ik rij niet zo heel vaak meer met manifest en als ik het rij dan heb ik zeker geen haast.

Schade is duurder dan een kwartiertje te weinig op je manifest. Maar over het algemeen kom ik ruim uit hoor.

Je moet niet per winkel maar per hele rit bekijken.

 

Toen het op postcode ging klopte er vaak niet veel van nee.

Maar niet te veel haastten was het advies en koffie krijg/kreeg je overal wel aangeboden.

Wat ik altijd heb begrepen is dat die manifest uren vooral zijn zodat de winkel ongeveer weet hoe laat je komt.

Handig want dan staan ze je op te wachten.

Maar mocht mijn werkgever mijn (extra) tijd niet vergoed krijgen is dat niet mijn probleem lijkt me.

Ik heb de reden genoteerd dus mijn werk gedaan 😇

 

In de winkeldistributie is in ieder geval meestal genoeg te beleven 😄🙃


 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Beetje vreemd allemaal, maar ik krijg gewoon de uren betaald tot ik mijn chauffeurs pas er weer uit haalt.

Je hebt ruim de tijd om te lossen en of te laden, en mocht je te laat terug komen op het DC dan word je of geholpen met laden door een collega.

Mocht het zo zijn dat je onverwachts ruim een uur te laat terug bent. dan is je rit al aangepast.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
12 minuten geleden zei lientje:


Smaken verschil wat kippies kijken betreft merk ik wel.😜

lientje, ik ben daar bij Hallooo ook maar ingerold ivm overname bedrijf.
toen rond 2009 was dat nog mooi werk met dkw eerst een ritje bv Drachten en 2e rit bv Heerlen.
Bij mij ging het qua tijden ook nooit snel genoeg, maar ging dan ook niet als een gek tekeer
zoals sommige 2 karren bier tegelijk de trailer in sleurde.
Jaa 2 karren chips kon ik ook nog wel😂

Heb ook nog ff toen Super de Boer in Den Bosch ten einde liep daar mee gereden.
De vaste Super de Boer chauffeurs waren inmiddels in opleiding in Veghel.
Daar in Den Bosch was het wel mooi laden met een elecktriche kar waar 3 karren op
konden alles dwars erin, en hun zette altijd 1 rij lichte karren apart om die met het lossen
makkelijker ertussenuit te halen, die had je dan ook op 1 kant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Op 18-1-2022 om 16:03 zei Bassie73:

(...)Ben benieuwd wat chauffeurs die dit ook doen er van vinden? Raad je het mij aan of juist niet?

 

Je kan het beter vragen aan chauffeurs die dit ooit gedaan hebben. Die zullen er waarschijnlijk een heel ander oordeel over hebben.

 

Ik heb in een ver verleden ooit een blauwe maandag AH gereden en heb toen aan mij zelf plechtig beloofd om nooit in mijn leven nog een rolcontainer aan te raken. Het huwelijk met AH was dan ook geen heel lang leven beschoren zeg maar.

 

Mijn devies, maar dat is persoonlijk; er is zoveel meer en zoveel beter...;)

  • Like 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ik heb ooit eens Jumbo gereden toen ze nog "klein" waren. Toen was het redelijk te doen, alhoewel het zeker niet mijn hobby was.

Toen mijn toenmalige werkgever de toko verkocht kwam er iemand aan het roer die helemaal verliefd was op dat werk, want daar was geld in te verdienen. Schuitema, Aldi, Lidl etc hij wou overal wel gaan rijden. Ik heb toen even Edah gereden in Someren, voordat ze dicht gingen en het was nog steeds niet mijn ding maar goed er was uitzicht op beter werk (wat ik nu doe). En ook nog een weekje Schuitema in Eindhoven, maar daar wouden ze me na een week niet meer hebben, goh wat vond ik dat jammer.

 

Nee, het is niet mijn hobby en zal het ook zeker niet meer doen. Maar ik ken ook mensen die niks anders willen doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ik denk dat het voordeel van winkeldistributie is dat je je meer mogelijk hebt om je wensen kenbaar ken maken.

(of ze altijd kunnen worden ingevuld is een tweede dingetje)

Vroeg beginnen en op tijd klaar om de kinderen op te halen, eerst de kinderen naar school brengen, een wagen over nemen van de eerste chauffeur en laat klaar.

Als twee verdieners is dit nog vaak een uitkomst, en je ziet je kinderen ook nog een keer.

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
13 uur geleden zei Pierre:

Ik heb in een ver verleden ooit een blauwe maandag AH gereden en heb toen aan mij zelf plechtig beloofd om nooit in mijn leven nog een rolcontainer aan te raken.

 

Kom op Pierre, een beetje spierballen kweken hoor ;)

Maar AH heeft het zwaarste werk niet in vergelijking met veel andere winkels. Ze helpen je zowel met laden als met lossen.

Maar je rijdt misschien wel de minste km, dat weer wel. Maar tijdens die km zie je wel weer veel.
Daarom... rij eerst eens met iemand mee om te kijken of het wat is.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
3 uur geleden zei lientje:

Kom op Pierre, een beetje spierballen kweken hoor ;)

Maar AH heeft het zwaarste werk niet in vergelijking met veel andere winkels (...) 

 

Het zal allemaal best Lientje, ik heb het hier over ruim 20 jaar geleden.

Toen de frisdrank en het bier nog op pallets stond en alles met de klep en het pompwagentje gelost moest worden. Wat later stond het op rolcontainers en trok je jezelf letterlijk een breuk aan die dingen. Die rolly's die altijd klemvast zaten in dat kleine vriesvakje. Het lege fust, het karton en plastic, de lege rolcontainers en al die andere ellende die je bij 2 of 3 filialen retour kreeg en bij ieder filiaal om kon zetten. En dan zo'n lul op kantoor die voor jou op papier zet hoe lang je over zo'n rit behoort te doen. 

Nee... ik was er heel gauw klaar mee, in één woord gewoon het grootste kutwerk wat er toen was en ik heb ook nooit begrepen dat iemand dat met plezier kon en wilde doen. 

 

Maar goed, het zal zeker een hoop verbeterd zijn, ik kan ook niet over de huidige tijd praten want ik ben Godzijdank weg uit die branche.

Gelukkig is onze transportsector zo divers dat er voor iedereen wat wils is, ieder zijn meug. Gelukkig maar.

 

Dan nog een kleine tip mijnerzijds wat betreft de kilometers; op b.v. een ritje zuid-Duitsland, Oostenrijk, Frankrijk etc. heb je meer kilometers, maar zie je nog veel en veel meer.

Een stuk beter voor je rust ook. Voor velen nu niet heel belangrijk, dat besef komt later pas met de jaren..;)

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Op 19-1-2022 om 09:12 zei Voorbijganger:

Echt asociaal dat uitknijpen, op een gegeven moment wil er niemand meer voor je rijden... 

 

 

De zwartste bladzijde in mijn bijna 50 jarige chauffeursloopbaan , is het jaar groente rijden voor AH Tilburg , voor Leen Speksnijder, 'n grotere [boef]  lul heeft er in de transport niet rond gelopen ! Altijd tijden de kort voor de rit , het commentaar was ; andere halen het wel dus zal het wel kloppen ,zelfs bij km te kort ondernam hij geen actie .

Als laatste stunt kreeg ik 2 adressen extra omdat de tomaten te laat binnen waren en mijn rit later begon , meteen erachter aan gegaan  bij de chef groenten hoeveel tijd ik daar voor bij kreeg, het antwoord was , niks, je komt er toch langs. mijn antwoord was dan zou ik ze er niet in zetten die komen gewoon mee terug dan. Dat wou hij dan dan wel eens zien zei hij , goed kijken dan vanmiddag was mijn antwoord.

Bij mijn eerste klantje in Helmond zei de groenteboer wil je ff Speksnijder bellen , ik bel Leen op, en meteen commentaar natuurlijk, ik had 'n grote bek gehad bij de groenten enz.enz. Leen zei ik dat jij voor niks werkt moet je zelf weten maar ik niet ,als je nou nog meer te zeuren hebt rij ik de rit niet eens meer af en komt ie zo al terug naar Tilburg.

Toen bond hij in , of ik dan de rit toch wel wou doen , de rit wel ja maar die extra rommel komt gewoon mee terug . en als ik vanmiddag op DC terug ben liggen mijn papieren klaar , dan ga je morgen zelf maar rijden , hij was het er niet mee eens , maar het was wel mijn laatste rit , ben wel goed maar niet gek. Twee dagen later bij V Riel begonnen , was 'n stuk relaxter. Hij deed alleen wel gruwelijk moeilijk over de laatste betaling , maar toch alles gebeurt.!

  • Like 5
  • Haha 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Op 19-1-2022 om 14:11 zei lientje:

Knip.

Dit ligt misschien dan aan jou werkgever maar ik heb van mijn werkgever altijd al mijn uren betaald gekregen. 🤔
Ze willen graag wel de reden weten waarom je vertraging hebt of dat het ligt aan dat hun tijd niet klopt.

Wanneer je dat niet invult zal er niets veranderen aan de manifest tijden.

Ik kan mij dus niet echt vinden in jou verhaal.

 

 

 

@Hendrik, rijdt jou werkgever charter voor een charter?
En jij bent de hele week onder weg en dan wil je ook je uren wel voor maken, dat is toch iets anders dan wanneer een DC jou standplaats is.

Mijn werkgever rijd rechtstreeks. Dus niks geen charter van charter.

 

En het verhaal van  enkel de manifest uren betalen en meer niet van @1934 kan ik beamen.  ik hoor weleens eigenrijders die er ook rijden voor jouw werkgever en een andere transporteur uit west friesland  tegen elkaar zeggen  dat ze een bepaalde rit in de gaten moeten houden want of de kilometers kloppen niet op het manifest of  ze zijn meer tijd kwijt door bepaalde  omstandigheden. 

 

Vertragingen van meer als een kwartier moeten wij ook meteen melden en dat gaat niet zozeer om dat de uren dan niet betaald zouden worden aan mij of mijn werkgever , maar meer om het feit dat er dan klanten bij het afhaalpunt op hun boodschappen kunnen staan te wachten.

 

En ja, ik ben de hele week van huis ja. Als ik jumbo rijd sta ik elke nacht 45 km van huis. Af en toe als ik uit het noorden kom en het past me kwa tijden dan blijf ik weleens thuis staan. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Op 20-1-2022 om 11:52 zei Pierre:

.

 

Dan nog een kleine tip mijnerzijds wat betreft de kilometers; op b.v. een ritje zuid-Duitsland, Oostenrijk, Frankrijk etc. heb je meer kilometers, maar zie je nog veel en veel meer.

Een stuk beter voor je rust ook. Voor velen nu niet heel belangrijk, dat besef komt later pas met de jaren..;)

 

 

idd. op het buitenland werk heb ik vaak op woensdagochtend de kilometers al te pakken die je bij jumbo in 6 dagen rijd. En dat ook nog eens in gebieden waar anderen vakanties voor moeten boeken, En met die supermarkten rijd je rond je eigen achtertuin.  En altijd klote tijden om te beginnen. 4 uur laden, dan weer 5 uur laden.  Mij allemaal veel te vroeg,  ik rijd liever de hele nacht dan  dat ik om die tijden moet beginnen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Op 20-1-2022 om 11:52 zei Pierre:

Maar goed, het zal zeker een hoop verbeterd zijn, ik kan ook niet over de huidige tijd praten want ik ben Godzijdank weg uit die branche.

Gelukkig is onze transportsector zo divers dat er voor iedereen wat wils is, ieder zijn meug. Gelukkig maar.

 

Dan nog een kleine tip mijnerzijds wat betreft de kilometers; op b.v. een ritje zuid-Duitsland, Oostenrijk, Frankrijk etc. heb je meer kilometers, maar zie je nog veel en veel meer.

Een stuk beter voor je rust ook. Voor velen nu niet heel belangrijk, dat besef komt later pas met de jaren..;)

 

 

Inderdaad Pierre, er is toch heel wat verbeterd. AH heeft een ander soort containers die je in elkaar moet schuiven en dus je niet zomaar "om" kan gooien dus die retour karren staan in de lengte. En je wordt geholpen met laden en lossen, er staan pompwagens om te laden.
Je zicht uit de cabine is anders dan wanneer je op de lange baan rijdt. In de steden maak je heel wat mee hoor wat het werk ook vaak uitdagender maakt.

Je leven is socialer, je spreekt veel meer mensen. Je bent vaker thuis bij je vrouw en kinderen.
Het is net wat je ligt.

Ik heb genoeg collega's die jaren lang buitenland hebben gereden en die in de winkeldistributie heel tevreden zijn.

Eindelijk een sociaal leven. Voor het grote geld hoef je niet op het buiteland te rijden. Je mag dan misschien in het transport nog wel veel uren werken, maar als je voornamelijk rijdt dan ben je vrij snel door je uren heen.

Ik weet niet of Hendrik nu na een jaar sturen zijn E7 heeft, maar er zijn niet heel veel bedrijven meer die dat betalen.

Daarbij komt... in de winkeldistributie is altijd werk.

 

Hendrik, bij ons kan je er ook voor kiezen om laat te beginnen.

Maar goed, dan heb je geen eigen wagen maar deel je een auto.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
11 uur geleden zei HendrikJansen:

(...) En altijd klote tijden om te beginnen. 4 uur laden, dan weer 5 uur laden.  Mij allemaal veel te vroeg,  ik rijd liever de hele nacht dan  dat ik om die tijden moet beginnen. 

 

Ik loop nu toch al best een tijdje mee in 'de transport' en begrijp heel veel. Maar hier ben ik nu zomaar het spoor compleet bijster...:rolleyes::zegtniets:

  • Like 3
  • Haha 2
  • Sneu 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
1 uur geleden zei Pierre:

 

Ik loop nu toch al best een tijdje mee in 'de transport' en begrijp heel veel. Maar hier ben ik nu zomaar het spoor compleet bijster...:rolleyes::zegtniets:

Das niet zo moeilijk uit te leggen Pierre.  Ik start liever savonds tussen 2100 en 00,00 uur of s ochtends rond een uur of 8,00 of later.  04,00 starten vind ik een klotentijd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
3 uur geleden zei HendrikJansen:

Das niet zo moeilijk uit te leggen Pierre.  Ik start liever savonds tussen 2100 en 00,00 uur of s ochtends rond een uur of 8,00 of later.  04,00 starten vind ik een klotentijd. 

 

 

08.00 is inderdaad een prima tijd, voor de rest hoef je mij ook niet te bellen hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden