[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Winkeldistributie


Bassie73

Vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid
Op 18-1-2022 om 16:03 zei Bassie73:

Ik ben nu 3 jaar chauffeur en heb met name pendelwerk gedaan met klanten op industrieterreinen.

Kan nou de winkeldistributie in voor AH.

Ben benieuwd wat chauffeurs die dit ook doen er van vinden? Raad je het mij aan of juist niet?

 

En al een keer mee gereden of zo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Op 19-1-2022 om 04:45 zei 1934:

maar gezien dat ze een enorm tekort hebben aan dit soort chauffeurs geloof ik niet dat Albert of Ome Frits zich bekommeren om hun chauffeurs of charters (buiten hun uit te melken).

Mijn zoon werkt als bijbaantje bij een super , komen al meer poolse chauffeurs , bij de ene firma spreken ze goed Nederlands en bij een ander kunnen ze het goed aan met Engels , dus daar komt ook een behoorlijke instroom vandaan , terwijl men jaren geleden nog geen Polen in deze tak van sport verwachte .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Administrators

Poolse chauffeurs op NL wagens of poolse chauffeurs op polski wagens......

Het eerste, weinig probleem mee, want ik ben immers ook een "buitenlander" op de bus. Maar ik woon en leef ook gewoon 100% hier.

Anders wordt het indien de desbetreffende chauffeur in een bureaukast woont, 5 weken aan 1 stuk buffelt en dan naar Polen gaat, geld uitgeven ....

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Het werk zal toch gedaan moeten worden. En waarom zou een pool niet kunnen rijden?

Als je inzicht hebt en de goede mentaliteit is het vak voor iedereen te leren.

O ja, je een beetje verstaanbaar kunnen maken is wel zo handig ja.

 

Ik liep hier laatst in de Action winkel en de bedrijfsleider sprak ook al pools met het personeel 🤨

Maar je moet toch wat als je de winkel open wil houden en werkelozen het werk te min vinden.

  • Like 1
  • Verward 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
5 uur geleden zei suggs73:

Mijn zoon werkt als bijbaantje bij een super , komen al meer poolse chauffeurs , bij de ene firma spreken ze goed Nederlands en bij een ander kunnen ze het goed aan met Engels , dus daar komt ook een behoorlijke instroom vandaan , terwijl men jaren geleden nog geen Polen in deze tak van sport verwachte .

Bij Jumbo Veghel reden in de periode 2008/2009 al diverse Poolse chauffeurs ( gewoon goeije collega,s) bij de charter waar ik toen
terecht kwam via overname.
Waren goeij chauffeurs en konden beter sturen dan menig Ollander, eentje rijdt tegenwoordig op een binnen lader beton elementen en woont in Veghel.
Eentje werkt tegenwoordig bij Manor in Zwitserland vertelde de zoon van mijn toenmalige werkgever die ik een week of 3 geleden sprak.
Eentje kwam ik onlangs in de wasstraat tegen, 
Er zullen er in Veghel nog wel een paar rijden, dus zo vreemd is dat niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Op 10-2-2022 om 18:24 zei kiepenboer:

Bij Jumbo Veghel reden in de periode 2008/2009 al diverse Poolse chauffeurs ( gewoon goeije collega,s) bij de charter waar ik toen
terecht kwam via overname.
Waren goeij chauffeurs en konden beter sturen dan menig Ollander, eentje rijdt tegenwoordig op een binnen lader beton elementen en woont in Veghel.
Eentje werkt tegenwoordig bij Manor in Zwitserland vertelde de zoon van mijn toenmalige werkgever die ik een week of 3 geleden sprak.
Eentje kwam ik onlangs in de wasstraat tegen, 
Er zullen er in Veghel nog wel een paar rijden, dus zo vreemd is dat niet

In Raalte rijden er nu ook 4. Ben blij dat ze er schik van hebben, dan kan ik mooi op het buitenland werk blijven:ok:

  • Like 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden