DEBENL Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari DEBENL ouwe rot in het vak waarvan de meeste hier me wel kennen. 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Administrators Murphy Geplaatst 24 januari Administrators Share Geplaatst 24 januari Nou, vertel.....🤔 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 24 januari Forumlid Share Geplaatst 24 januari Welkom dan maar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid kiepenboer Geplaatst 24 januari Forumlid Share Geplaatst 24 januari 23 uur geleden zei DEBENL: DEBENL ouwe rot in het vak waarvan de meeste hier me wel kennen. Nooit van gehoord😄 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DEBENL Geplaatst 24 januari Auteur Share Geplaatst 24 januari 10 uur geleden zei Murphy: Nou, vertel.....🤔 8 uur geleden zei trieftol: Welkom dan maar Dank je .....en vertellen.....straks word ik weer gebanned 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DEBENL Geplaatst 24 januari Auteur Share Geplaatst 24 januari 31 minuten geleden zei EJD: Ik las in eerste instantie "debiel". Freddie uut Emmen! . Die is nog met zijn bromfiets onderweg.....toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DEBENL Geplaatst 24 januari Auteur Share Geplaatst 24 januari 34 minuten geleden zei EJD: Ik las in eerste instantie "debiel". Freddie uut Emmen! . Je bent wat je leest: proefpersonen werden 48% meer gewelddadig 24 MAART 2017 Het geschreven woord heeft een grote invloed op wat we doen, wie we denken dat we zijn en wat we ergens van vinden. Daardoor vormt onder andere nepnieuws via onder andere Facebook een psychologisch lastige uitdaging en kun je iemand eenvoudiger overtuigen door te wijzen op feiten die je hebt opgeschreven. Dat wat we lezen is echter ook van invloed op hoe we ons direct gedragen. Proefpersonen werden door een geschreven stuk tekst tot 48% meer gewelddadig of ineens veel succesvoller. https://consumentenpsycholoog.nl/je-bent-wat-je-leest-proefpersonen-werden-48-meer-gewelddadig/ dit is niet haatdragend bedoelt hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid martje Geplaatst 24 januari Forumlid Share Geplaatst 24 januari Die emoji een kale kop met een sigaar ron welkom terug? Groeten Martje 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid matthieu Geplaatst 24 januari Forumlid Share Geplaatst 24 januari 3 uur geleden zei martje: Die emoji een kale kop met een sigaar ron welkom terug? Groeten Martje In dit geval welkom terug Ron. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Administrators Murphy Geplaatst 25 januari Administrators Share Geplaatst 25 januari 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid dieselsnuivertje Geplaatst 25 januari Forumlid Share Geplaatst 25 januari Ik verwacht Kalakushkie ???? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid matthieu Geplaatst 25 januari Forumlid Share Geplaatst 25 januari 4 uur geleden zei dieselsnuivertje: Ik verwacht Kalakushkie ???? Zou ook zomaar kunnen. Willem😆 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Administrators Murphy Geplaatst 25 januari Administrators Share Geplaatst 25 januari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid ayla Geplaatst 25 januari Forumlid Share Geplaatst 25 januari Welke ex-forummer had de initialen D.B? Groet Ron Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid EJD Geplaatst 25 januari Forumlid Share Geplaatst 25 januari Hallowed. . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid dieselsnuivertje Geplaatst 25 januari Forumlid Share Geplaatst 25 januari 5 uur geleden zei ayla: Welke ex-forummer had de initialen D.B? Groet Ron Doe mijn Best, misschien>? 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Vledder Geplaatst 25 januari Forumlid Share Geplaatst 25 januari ja, dat denk ik ook . Wanneer had DMB zijn laatste ban? 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Administrators Murphy Geplaatst 25 januari Administrators Share Geplaatst 25 januari Doemijnbest is nog steeds lid, hij is zelfs nog steeds een van de admins.... 3 2 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DEBENL Geplaatst 26 januari Auteur Share Geplaatst 26 januari Kun je hier ook naamsverandering aanvragen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Administrators Murphy Geplaatst 26 januari Administrators Share Geplaatst 26 januari Ja hoor. Maar wordt niet voor het weekend.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DEBENL Geplaatst 26 januari Auteur Share Geplaatst 26 januari 3 minuten geleden zei Murphy: Ja hoor. Maar wordt niet voor het weekend.... Ligt eraan welk weekend😀 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid RobNiat Geplaatst 27 januari Forumlid Share Geplaatst 27 januari 5 uur geleden zei DEBENL: Kun je hier ook naamsverandering aanvragen? Wat mij betreft krijg je gelijk een ban. In plaats van een naamsverandering. Wat een flauwekul dit. Zeg gewoon wie je bent of zeg niks. 11 5 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid corydon Geplaatst 27 januari Forumlid Share Geplaatst 27 januari 10 uur geleden zei RobNiat: Wat mij betreft krijg je gelijk een ban. In plaats van een naamsverandering. Wat een flauwekul dit. Zeg gewoon wie je bent of zeg niks. Helemaal mee eens. Dit is geen raadsel forum.... 4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DEBENL Geplaatst 27 januari Auteur Share Geplaatst 27 januari 9 uur geleden zei corydon: Helemaal mee eens. Dit is geen raadsel forum.... Dan zeg ik niks meer en ga lekker in de leesstand...... 4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid suggs73 Geplaatst 27 januari Forumlid Share Geplaatst 27 januari 7 uur geleden zei DEBENL: Dan zeg ik niks meer en ga lekker in de leesstand...... Misschien dan ook even de topic zin veranderen in , ¨daar gaan we weer¨ , hoe heette die soort van adviseur uit het oosten ook maar weer ? misschien Arne of Leeuw ? of waren deze allemaal niet geband ? Het is iemand die net als een boomerang fungeert , je smijt hem weg maar komt altijd terug. 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts