[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Loskamp Logistics


Recommended Posts

  • Forumlid
35 minuten geleden zei europeaan:

Omdat dat van zijn (en mijn) belastinggeld betaald is.:banaan:

Zijn en mijn belastinggeld is er niet. Belasting is iets dat je gewoon mag afdragen over hetgeen je verdient. De term gemeenschapsgeld klopt. Maar het is niet zijn en mijn belastinggeld. 

 

Dat je hebt bijgedragen aan het tot stand komen van een flinke som gemeenschapsgeld klopt echter wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
10 uur geleden zei HendrikJansen:

Jaaa. En daarom gaan ze The Duke even antwoorden op zijn vraag op de contact pagina.:ok: Stuur bedrijven als KLM eens die vraag op hun contact pagina.  

krijg je het zelfde standaard antwoord als bij Loskamp😪

 

Zucht. Waarschijnlijk hoef ik niemand uit te leggen dat ik helemaal geen antwoord wil, niet van de planning (😁) van Loskamp en niet van Freddepet zelf. Jij bent een ander geval en ik moet het je helemaal voorkauwen. Jij was natuurlijk ook dat jongetje in de klas dat altijd extra aangekeken werd door de juf als ze vroeg, ná het uitleggen van  het een of ander, of het iedereen het snapte. En als iedereen dan instemmend knikte ze toch nog even ter controle vroeg "Hendrik, jij ook?"

 

Mijn 'goedbedoelde' adviezen en vragen waren doorspekt met cynisme. Dat cynisme mis jij in mijn vraag omdat je niet tussen de regels door kunt lezen. Gezien het leugenachtige gedrag van Fred in het verleden is een cynische vraag op zijn plaats. Cynisme is een houding die ongeloof toont in de o.a. de goede bedoelingen van de mensen. Die houding wordt met bittere of wrede spot geuit. Bij cynisme ligt de nadruk op de afwijzende houding van de persoon die het uit.

  • Like 7
  • Haha 2
  • Sneu 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
2 uur geleden zei the duke:

 

Zucht. Waarschijnlijk hoef ik niemand uit te leggen dat ik helemaal geen antwoord wil, niet van de planning (😁) van Loskamp en niet van Freddepet zelf. Jij bent een ander geval en ik moet het je helemaal voorkauwen. Jij was natuurlijk ook dat jongetje in de klas dat altijd extra aangekeken werd door de juf als ze vroeg, ná het uitleggen van  het een of ander, of het iedereen het snapte. En als iedereen dan instemmend knikte ze toch nog even ter controle vroeg "Hendrik, jij ook?"

 

Mijn 'goedbedoelde' adviezen en vragen waren doorspekt met cynisme. Dat cynisme mis jij in mijn vraag omdat je niet tussen de regels door kunt lezen. Gezien het leugenachtige gedrag van Fred in het verleden is een cynische vraag op zijn plaats. Cynisme is een houding die ongeloof toont in de o.a. de goede bedoelingen van de mensen. Die houding wordt met bittere of wrede spot geuit. Bij cynisme ligt de nadruk op de afwijzende houding van de persoon die het uit.

Cynisme is een houding die ongeloof toont in de o.a. de goede bedoelingen van de mensen. Die houding wordt met bittere of wrede spot geuit. Bij cynisme ligt de nadruk op de afwijzende houding van de persoon die het uit.

 

En vaak is dat overigens een vorm van zelfverdediging: Men doet het uit machteloosheid of teleurstelling!

 

https://www.vlaanderen.be/taaladvies/cynisme-taalkundige-term

 

Volgende keer het zinnetje dat je minder goed uitkomt er ook even bij aan knippen en plakken Duke.

 

En je hoeft me niet uit te leggen waar je mee bezig bent hoor. Ik had allang tussen de regels doorgelezen dat jij het geweldig vind om even een sneer uit te delen richting Freddie. De bekende "Trap na" zeg maar.

  • Like 1
  • Sneu 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 28-1-2022 om 12:04 zei EJD:

Het is weer uit met de pret voor Freddepet, ook Loskamp Logistics is failliet:

 

https://www.faillissementsdossier.nl/nl/faillissement/1654057/loskamp-logistics-b-v.aspx

 

Natuurlijk ook nog even € 93.390,= NOW steun in z'n zak gestoken

 

LOSKAMP LOGISTICS B.V. RUURLO € 93.390

 

Eerder faillissement, destijds hier uitgebreid besproken:

 

 

 

 

 

.

 

 

Hijzelf heeft het over een overname en niet over een faillissement.

 

Loskamp Logistics is voortgevloeid uit een overname van een transportbedrijf. Freddy Borghuis (manager) werd in 2017 gevraagd om een deel van de transportactiviteiten te coördineren. Zo gezegd, zo gedaan. Anno 2019 doet Loskamp Logistics veel charterwerk voor grote transportbedrijven.

 

/www.scangaroo.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
18 uur geleden zei HendrikJansen:

BD. via telefoon.

 

De NOW regeling wordt uitgevoerd door het UWV, niet de Belastingdienst.

 

Het was van de week nog in het nieuws dat ruim 6 duizend bedrijven niet op tijd een eerste afrekening over de NOW1 hebben aangevraagd en nu van het UWV een beschikking op 0 euro hebben ontvangen. Duss, al het ontvangen geld terug betalen. Tegen de beschikking kan nog wel bezwaar worden gemaakt.

 

Ik denk dat jij met de Belastingdienst doelt op de uitgestelde betalingen van BTW en accijnzen etc. De uitgestelde belastingschulden.

Ja, dat is iets waar o.a. de 'op de knieën gezette ondernemingen' nog wel mee te maken krijgen de komende jaren. Moeten aardig wat geld inlopen denk ik.

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Ik kwam vorig najaar trouwens nog wel de rode MAN van Loskamp tegen op de rotonde van de N316 bij Zeddam. Met een JCL trailer erachter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
3 uur geleden zei RobNiat:

 

 

(hoort iemand nog wel eens iets van Mark Lampe trouwens?)

 

Horen niet. Maar Mark Lampe noemt zijn bedrijf ML Support en heeft 1 vergunningsbewijs. Hij trekt voor P.O Scandex met een Volvo. Noemt zich Manager Int. Transport en Logistics.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei Durashift:

 

De NOW regeling wordt uitgevoerd door het UWV, niet de Belastingdienst.

 

Het was van de week nog in het nieuws dat ruim 6 duizend bedrijven niet op tijd een eerste afrekening over de NOW1 hebben aangevraagd en nu van het UWV een beschikking op 0 euro hebben ontvangen. Duss, al het ontvangen geld terug betalen. Tegen de beschikking kan nog wel bezwaar worden gemaakt.

 

Ik denk dat jij met de Belastingdienst doelt op de uitgestelde betalingen van BTW en accijnzen etc. De uitgestelde belastingschulden.

Ja, dat is iets waar o.a. de 'op de knieën gezette ondernemingen' nog wel mee te maken krijgen de komende jaren. Moeten aardig wat geld inlopen denk ik.

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Ik kwam vorig najaar trouwens nog wel de rode MAN van Loskamp tegen op de rotonde van de N316 bij Zeddam. Met een JCL trailer erachter.

Je hebt idd gelijk. Het is het UWV.

 

Maar de max terug betaal termijn van 60 maanden ben ik zeker over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
12 minuten geleden zei HendrikJansen:

Je hebt idd gelijk. Het is het UWV.

 

Maar de max terug betaal termijn van 60 maanden ben ik zeker over.

Hoe dan??? 
 


Via de website is het voor werkgevers mogelijk om een betalingsregeling te treffen tot en met 36 maandelijkse termijnen. 


 

bron: https://www.uwv.nl/overuwv/pers/persberichten/2021/betalingsregeling-treffen-voor-now-kan-nu-ook-digitaal.aspx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Twee jaar geleden is het gedoe met Corona begonnen. In eerste instantie was het maar een griepje maar al snel werd duidelijk dat dat griepje iets meer om het lijf had. In de landen om ons heen ging de boel op slot en ook hier in Nederland ging er van alles dicht. En op een zondagmiddag in maart kregen we door Pinokkio de eerste persconferentie voorgeschoteld waarin werd aangekondigd dat diezelfde dag om 18.00 uur de horeca en niet essentieele winkels op slot moesten. Daar sta je dan met je kapperszaak, kledingwinkel of restaurant. Er werden meteen allerlei steun pakketten uit de grond gestampt: Tozo en NOW zijn de bekendste bedoeld om ondernemers bij wie de omzet geheel of gedeeltelijk in elkaar stortte tegemoet te komen. De ondernemer moest die ingestortte omzet natuurlijk wel kunnen aantonen. Vroeg je bijvoorbeeld steun aan voor het tweede kwartaal dan moest je de cijfers van het tweede kwartaal van het jaar daarvoor meesturen om je omzetverlies aan te tonen. 

 

Voorbeeld: in het tweede kwartaal van 2020 draaide je € 200.000,= omzet, maar het jaar ervoor € 500.000 dan had je recht op een zak met geld om min of meer aan je financieele verplichtingen te kunnen blijven voldoen. Maar met omzet zou je ook kunnen schuiven. 

 

Stel, je omzet was in het tweede kwartaal van 2020 hetzelfde gebleven maar je wilde ook wel "gratis" geld? Dan factureer je een deel van de omzet van het tweede kwartaal pas in het derde kwartaal en voldoe je aan de eisen om steun te krijgen. Klinkt makkelijk en zo makkelijk was het ook. Geen controles en al zou je worden gecontroleerd dan nog is het erg moeilijk aan te tonen dat er iets niet klopt. 

 

De lijst waarin je kunt zien welk bedrijf steun heeft gekregen en hoe veel is openbaar: https://now-inzichtelijk.nl/

 

Typ bijvoorbeeld de naam van je werkgever in het zoekveld. Of het woord transport of logistics. Ik denk dat menigeen zich zal verbazen.

 

N.B. ik weet natuurlijk niet wat Freddepet aan omzet heeft misgelopen. Wél weet ik dat je als charterbedrijfje met een paar trekkertjes niet om werk verlegen hoeft te zitten.

 

  • Like 4
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei EJD:

 

 

De lijst waarin je kunt zien welk bedrijf steun heeft gekregen en hoe veel is openbaar: https://now-inzichtelijk.nl/

 

. Wél weet ik dat je als charterbedrijfje met een paar trekkertjes niet om werk verlegen hoeft te zitten.

Nu weet ik waar al dat special paint een lampjes van betaald word

:D :D :wijn:

IK tikte Weeda Klundert in.( € 129 684)

Fred Biskop Roosendaal ving zelfs nog meer (€ 244 567)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dat was in 2021. Verreweg de meest NOW is in 2020 aangevraagd én uitgekeerd.

 

In 2020 was het ook makkelijker, daarna zijn te regels om steun te mogen ontvangen aangescherpt. En in sommige gevallen zodanig aangescherpt dat als jij je kapsalon of winkel eind 2021 verplicht moest sluiten je toch nergens recht op hebt.

 

.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

^^ dat hebben ze misschien ook al wel gedaan?

 

Ik weet niet of dat dan ook zichtbaar wordt in de lijst. Zou je een bedrijf moeten zoeken die openlijk verteld heeft de NOW steun teruggestort te hebben (die zijn er, heb er wel over gehoord maar weet nu ff niet meer welke bedrijven dat waren).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden