Spring naar bijdragen

The Freedom Truck Convoy Arrives Ottawa.


HendrikJansen

Recommended Posts

  • Forumlid
13 minuten geleden zei HendrikJansen:

Dit gaat om veel meer dan alleen een spuit Matthieu. 

Dit gaat wat mij aangaat ook zeker niet om jou. Maar kap ajb met dat wappie gelul. 

Ik kom ze op Duitsland- en Frankrijkrijders ook dagelijks tegen. "Mag je daar of daar binnen eten zonder vaccinatie?" Nou, als dat niet mag gaat de brigade weer los hoor.

Haal gvd een spuit en je bent van dat gezeik af!

Maar goed, dit is hoe ik er over denk hoor. Ik moest dit als lid van de zwijgende meerderheid even krijt🤗

 

  • Like 13
  • Sneu 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
9 uur geleden zei HendrikJansen:

 

 

En laten we hopen dat ze Trudeau van de troon krijgen! Er gaan al geruchten dat hij gearresteerd is door het leger van Canada.

Kom eens met een juiste bron ipv jouw gedachtengoed….

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
59 minuten geleden zei roadtrain:

Kom eens met een juiste bron ipv jouw gedachtengoed….

Waar wil je een juiste bron Van?  Dit filmpje toont aan wat er op dit moment in Canada gaande is. Mensen die opstaan tegen de regels die hun overheid ze op wil dringen. 

 

En omdat het een filmpje is heb ik het geplaatst in het topic "filmpjes van internet"

 

 

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei HendrikJansen:

Waar wil je een juiste bron Van? 

Jij helpt een gerucht de wereld in….dat Trudeau gearresteerd zou zijn 

kom maar op met je bron. 
 

(of durf je die niet te noemen? Is wel een hele enge site waar je dit vandaan hebt)

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
2 uur geleden zei HendrikJansen:

Dit gaat om veel meer dan alleen een spuit Matthieu. 

Oh ja , wat dan, las gisteren ergens dat 90 procent van de Amerikaanse chauffeur s ingent waren die de grens paseren en 70 procent van de Canadese chauffeur s , maar je hebt altijd van die mensen die daar anders over denken, maar ja de tijd zal het leren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Truckersprotest waait over naar Nederland: 'Genoeg is genoeg!'

Wat ze in Canada kunnen, kunnen wij ook. Dat lijkt een groep Nederlandse vrachtwagenchauffeurs en boeren te hebben gedacht. Uit protest tegen de coronamaatregelen rijden ze zondag met hun trucks en trekkers in een colonne door Friesland. De demonstratie is geïnspireerd op het zogenoemde Vrijheidskonvooi van zo’n 2700 Canadese vrachtwagenchauffeurs.

Artikel en video: https://www.telegraaf.nl/video/1116108484/truckersprotest-waait-over-naar-nederland-genoeg-is-genoeg
 

 
 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
3 uur geleden zei road train:

Oh ja , wat dan, las gisteren ergens dat 90 procent van de Amerikaanse chauffeur s ingent waren die de grens paseren en 70 procent van de Canadese chauffeur s , maar je hebt altijd van die mensen die daar anders over denken, maar ja de tijd zal het leren.

Goed lezen blijft moeilijk hè.

 

Citaat

Van de chauffeurs die regelmatig de grens tussen de VS en Canada passeren is 90 procent volledig gevaccineerd. Voor de Canadese bevolking ligt dat percentage op 77.

 

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden