[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Inbouwtoilet in de vrachtwagen


Showfeur

Recommended Posts

  • Forumlid

Na alle toilet perikelen in de Covid periode, is er een toilet in de vrachtwagen bedacht.

Ziet er op zich best aardig uit voor nood, maar je koelkast ben je kwijt zo te zien:

 

 

https://www.rtvoost.nl/nieuws/2057859/Uniek-in-Nederland-Herman-uit-Hardenberg-ontwerpt-toilet-speciaal-voor-truckers

 

Benieuwd of dat wat gaat worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
22 minuten geleden zei corydon:

Jij kunt nog in de laadruimte poepen, en niemand die er wat van zegt....

Kan je wel zeggen maar heb dat wel eens gedaan, wel in een plastic zak, en het regende als een gekLOL
Zie op youtube ook wel eens zoeen blogger die als het in de zomer ff niet uitkomt met een camping douche
achter in de trailer een beetje badderd, ja niet op film natuurlijk😁

Heb dat zelf ook wel eens gedaan omdat bij die boer hulemaol niks was en na het lossen toch ff
het nodige zweet kwijt moest ( konden ook niet verder, uren op)

Dat heb je met die kutpasjes, vroeger gewoon zonder schijf erin naar de eerste de beste plek en
die 10,20,30,40,of 50 km schreef je wel weg.
LOLLOL Ik zie die jongens al voor me met het schoonmaken als ze zoeen drol tegen komen

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 8-2-2022 om 20:29 zei ayla:

^^ dat was de dochter vd baas....

Weet niet zeker of die wel een toilet in de auto behoefde. Die had geen moeite met een boom. Of de mannen nu stonden te kijken, of niet.

 

Groet Ron

^^ Dat is een echte dus,,,een wijf met ballen.:ja: :ok:

Helaas ze je die tegenwoordig niet zo veel meer. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
10 minuten geleden zei Ger-1957:

Jawel hoor, gister avond nog een paar gezien op tv, die met de grootste ballen is toch wel Anita, inhalen waar het niet mag geen gordel om roken in de cabine, pootje op het dashboard en stoere praat voor tien stamtafelgasten ;) 

Was dat dezelfde die inrijverbod voor vrachtwagen negeerde en maar hoopte dat het onderbord. “Uitgezonderd bestemmingsverkeer”

betekende?

 

en was niet de enigste die de gordel niet draagt en been op dashboard

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
54 minuten geleden zei Ger-1957:

Jawel hoor, gister avond nog een paar gezien op tv, die met de grootste ballen is toch wel Anita, inhalen waar het niet mag geen gordel om roken in de cabine, pootje op het dashboard en stoere praat voor tien stamtafelgasten ;) 

Tenenkrommend om naar te kijken😕
Ik zeg doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg

  • Like 3
  • Thanks 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nou ik heb ook gekeken maar ik denk (hoop) dat het ook wel een beetje een vertekend beeld is van die meiden hoor.

Ze rijden een hele dag of meerdere dagen mee en daar knippen ze wat uit…

Sommige zitten in een fb groep en die maak ik anders mee dan dat ik ze op tv zie.
Maar goed de meeste ken ik niet en net als met mannen zit ook hier verschil zit tussen de een of de ander

 

Dat de vrouwelijke chauffeurs nu opeens zo in de picture staan is eigenlijk wel een goede voor het transport.

Ik denk dat er meer talentvolle vrouwelijke chauffeurs in Nederland zijn die de stap nog niet durven nemen. Beter dan die beroepswerkelozen aan het werk zien te krijgen door ze een gratis opleiding aan te bieden.

Het werk is tegenwoordig goed te doen en er is zoveel verschillend werk. Ook parttime in combinatie met kinderen, en dat laten ze zien. De wereld is veranderd. 
 

Maar ik verbaas mij wel eens waarom ik niet meer mannen met een buitenlandse achtergrond op de wagen zie. Je ziet er wel veel met een busje rijden, dus waarom niet doorstromen naar een C - E rijbewijs. Als je dan toch veel uren langs de weg wil jagen?

En kon nu niet met die gasten kunnen niet rijden, met een grote combinatie is het heel anders dan met een busje 50 pakjes of meer bezorgen.

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
2 uur geleden zei Ger-1957:

Jawel hoor, gister avond nog een paar gezien op tv, die met de grootste ballen is toch wel Anita, inhalen waar het niet mag geen gordel om roken in de cabine, pootje op het dashboard en stoere praat voor tien stamtafelgasten ;) 

Dat zijn geen echte Ger,zodra ze zelf een wiel moeten wisselen weten ze alleen het nummer van de bandenboer nog maar te draaien.

IK vind het TV programma waar jij naar refereert allemaal wat te "gemaakt"

Net als Blik op de weg,waarin alles te voor geregisseerd lijkt te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei kiepenboer:

LOLNet ff terug gekeken, maar zag bij het intro filmke dat er minstens 1 vent bij zit😁

Trouwens ff gegoogelt, maar het staat ook online dat er eentje als man geboren is.
Voormalige collega, die dur vrouwke wel staat tegenwoordig👍

Oow ja bij ons rijden ook 2 meiden, eentje vast op schamelcombi en de andere vanalles, maar ook 
op de schamelcombi.
2 echte aanpakkers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
7 uur geleden zei lientje:

Ach ja, tijden veranderen Europeaan.

Net of mannen wel zelf hun band kunnen of eerder mogen wisselen.

Er zijn genoeg mannelijke collega’s die nog niet eens een bolletje kunnen vervangen.

Of zullen ze daar te lui voor zijn? :zegtniets:

 

Van mij mogen ze hoor Lientje,ze zijn van harte welkom.

Maar in het soort programma's als Meiden die rijden  zie je zowat uitsluitend dat de dames op het dikste materiaal rijden wat te koop is.

Voor een nieuwkomer die instroomt in de beroepsgroep is het dan een enorme zepert als hij moet beginnen op een oud afgetrapt low budget bakwagentje met een uitgeleefd cabine zonder standverwarming of airco.

En inderdaad: er zijn genoeg mannen die slechts de telefoonnummers van de dealer en de bandenboer in de telefoon hebben staan,en het verschil tussen een steeksleutel en een condoom nog niet zien,maar intussen wél van de daken schreeuwen dat zij tot de best opgeleide chauffeurs van de wereld behoren.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
20 uur geleden zei roadtrain:

(...) was niet de enigste die de gordel niet draagt en been op dashboard

 

Het nieuwe rijden; stoel achterover kieperen, linkse poot op het dashboard, telefoon in het handje en uiteraard de gordel niet om. Wie doet me wat...

 

Poot op het dashboard minimaal 1500 boete en een maand rijontzegging. Zo verschrikkelijk onprofessioneel.

 

 

  • Like 8
  • Thanks 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden